IZ 412IE 1983 irukas
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: IZ 412IE 1983 irukas
mul 1 mootori väntvõll oli niimoodi et ma puuriga lasin kanaleid üle kuna nii umbes olid
Re: IZ 412IE 1983 irukas
Hull ja töökas nädalavahetus on seljataga ning võib öelda, et porgand hakkab juba lõpusirgele jõudma, jäänud selline nokitsemise töö. Reedel ajasin sõbrad kokku ning tõstsin mootori ja niipalju juppe kui mahtus subrjonokile ning garaaži poole, sealt siis mosse olematute piduritega sleppi ning tuttava garaaži, kus sai tõstukit kasutada. Pada sai vahele tõstetud ning öösel tulime sleppis koju ära. Laupäev sai kõvasti autot kokku laotud ning mootori pool komplekteeritud. Käivitamine valmistas korralikku peavalu kõik nagu õieti, aga lubab ja lööb tuld sealt, kus vähegi väljapääsu on. Mosse raamat käes käisin süüte mitukorda üle, nii märgid kui juhtmed ja ikka sama lugu. Kahtlustasin, et nukakett sai valesti Raamatust märkide kohta seletust ei leidnud, õnneks aitas kiire kõne Sternile ning tõepoolest oli kett üks hammas vale. Kõik õigeks ja mitte üks mats ainult aevastab ja turtsub. Mosse raamatut järjekordsel lappamisel jäi silma lause" rootor pöörleb päripäeva" Pilk jagajale ning 2 ja 4 silindri juhtmed olid vahetuses teistpidi pöörates läks pada pöördest käima. Sisse sai praegu 10w40 poolsünt sooja mootoriga
õlisurve tükkmaad parem kui vene mineraaliga. Praegu tiksub üpris mahedalt ning vajaks vähe timmimist.
Külavahel sai väike tiir ka tehdud, vaja oleks õhutada nii sidurit kui pidureid.
Kaks telefoniga tehtud pilti ka.
õlisurve tükkmaad parem kui vene mineraaliga. Praegu tiksub üpris mahedalt ning vajaks vähe timmimist.
Külavahel sai väike tiir ka tehdud, vaja oleks õhutada nii sidurit kui pidureid.
Kaks telefoniga tehtud pilti ka.
Linnuvabriku garaaž
Re: IZ 412IE 1983 irukas
njaaa täitsa vinks vonks
Re: IZ 412IE 1983 irukas
Äge mis seal juhipoolse karbi eesotsas toimub ?
Re: IZ 412IE 1983 irukas
Vajab veits ravimist, tiib ei läinud kõige paremini külge.Martpoiss kirjutas:Äge mis seal juhipoolse karbi eesotsas toimub ?
Linnuvabriku garaaž
Re: IZ 412IE 1983 irukas
Täna oli ideaalne õhtu ning käisin porgandit vähe tuulutamas. Selleks haarasin kaasa ka vähe asisema kaamera.
Linnuvabriku garaaž
Re: IZ 412IE 1983 irukas
kas see kord jäid ikka kõik juhtmed omale kohale? eelmine auto tuulutus ajas sind natuke "paanikasse" kui juhe jooksu pani jagaja kaane pealt
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: IZ 412IE 1983 irukas
Sai ka THK juures seda autot vaadatud, päris kena oli. Erines ilusti hallist massist.
Punane välk
Re: IZ 412IE 1983 irukas
Senimaani pole ära tulnudmoskiito kirjutas:kas see kord jäid ikka kõik juhtmed omale kohale? eelmine auto tuulutus ajas sind natuke "paanikasse" kui juhe jooksu pani jagaja kaane pealt
Linnuvabriku garaaž
Re: IZ 412IE 1983 irukas
Ma olin juba tasapisi ära unustanud, mis tunne on näha kaasliiklejate kaelavigastusi. Väga ilus asi sai.