pole ammu miskit kribanud, natuke igav kah ja mõtlesin siis veidi tegemistest kirja panna.
talveralli läbisime suhteliselt edukalt ma arvan, 150st osalejast sõitsime meie end 80ndale kohale ning kiiruskatses 36ndale.oleks vast kiiremini saanud, kuid nii kui start anti, nii kukkus summuti alt.
Põhiprobleemiks oligi pidev summuti lahkumine, kuna all on kellegi kodukootud toodang mis vaevu ulatab ots otsaga kokku.4 korda lahkus ta oma tööpostilt ning sai mingi juhtmejuppide ja kummitrippidega alla tagasi sätitud.Sõitsime edukalt ära.
Tehniline pool oli hea ja seal rikkeid ei esinenud.
Kogukilometraaziks tuli tsirka 600km ja kulus umbes 80l kütet.oli tore üritus.
Hetkel on see mosse garaazis külili, käivad keevitustööd ja põhja uuendamine.Keevitan uued küljekarbid.Tõsi, ikka tunduvalt isasemast materjalist kui orginaalid, nii et kere saab hulka rohkem jäigemaks.
Põhi iseenesest keevitust ei vaja, roostesurmaga on üle käidud ning peagi saab krundi selga.
Pühapäeval käisin mosse eelmise omaniku käest toomas varuosi, mis tal üle olid.Ta teadis rääkida et Vanakülas olevat samasugune mosse nagu mul, ja täpselt sama värvi kah, seisnud aastaid kuuseall.No aega oli ja kütet kah paagis, läksime uurima kas alles ning kas omanikul müügimõtted.
Sihtpunkti jõudes nägime et mosu puhkas endiselt kuuseall, poole rattani maasse ja okastesse vajunud.
Omanik oli ka kohal.Rääkisin talle ostusoovist ning et mis otstarbeks masin läheks.Tegu oli tsirka 45-50 aastase mehega, ütles et jah, kahju oleks teist müüa,kuna nagu reliikvia juba, aga ära pole mõtet lasta ka mädaneda.
Viskasin teisele pilku, hoolimata pikast seismisest oli põhi vägagi korralik, poolraamid all ning karbid täiesti roosteta, mis väga imestas.Ainsaks mädanud kohaks üks esitiiva alumine nurk ning pagasnikutihendi alune.Muu on täiesti olemas ning vähese või pea roosteta.
No hinnaks saime kokkuleppele sümboolsed 100 eurot.Käisin kodus ja võtsin kiirelt peale kolmnurga, kompressori ja 3 varuratast ja suure haamri.Kuusealt väljatõmbamine käis ilma suuremate ponnistusteta, lint külge ja väljas ta oligi, rehvid pidasid õhku ja pidurid polnudki peale jäänud.Kaasa sain veel hulgaliselt uusi juppe, vanatüübi tutikad esitiivad, 2 komplekti uusi kärukonkse, 4 pakki tiiva ja põllevahelist orginaaltihendit oma pakendis, uue 408 väntvõlli, piduriklotse, näidikuid ja paljupalju muud väärtuslikku ja defitsiitset.
kahjuks ei taibanud pilti teha kui ta veel kuuseall puhkas, aga koju jõudes nägi välja selline:
Loomulikult sai ka proovitud kas mootor pauku teeb.Säde oli olemas, õli kah midagi sees ja radikas kiirelt vett täis.topkat ja näpud ristis proovitud.Nagu juhtmed kokku panin nii käima turtsatas.Pudeliga bensiin kapotialla, kuna paaki ei söendanud kallata.Andsin veel võtit ja veitsa toorest, ja käis nagu ämmasüda.tühikäik ühtlane.Veidike olin hämmeldunud, arvasin et tuleb anomaaliaid siduriga ja et mootor kinni, aga ei.isegi sõitis ja pidurdas...kuidagi.
kiirelt sai survekaga puhtaks lastud:
selline ta sisi jäi peale pesu.
Sai küll mõeldud et mis sitast ikka, läheb osandamisele.aga mida rohkem ma ümber selle vanni käin, seda rohkem mõistan et sel pole väga mõtet.Uus värv selga tuisata peaks jääma päris kena juba.Siit sealt paar törtsu keevitust ja kere kah korras.
täna puhastasin veidi tolle looma salongi, nagu aamen kirikus, oli ka tagaistme all järjekordselt hiirepesa...seda on olnud päris paljudes mossedes,mis minukäest läbi käinud...
siit näeb ka rohkem pilte:
http://fotoalbum.ee/photos/randoA/105814237/