Kolbide välja saamiseks mõtlesin oma lolli peaga välja sellise süsteemi, et pressisin pedaali kuni mõni kolb liikuma hakkas. Tavaliselt hakkasid ühe pole omad enne liikuma. pressisin niipalju välja et tundus et vabatahtlikult välja tuleksid. Siis panin ühe klotsi sisse ja keerasin pitskruvi peale et sealt poolt rohkem kolvid välja ei saaks tulla ja pressisin teise poole omad välja. Algul ei tahtnud supportit pooleks võtta aga otsustasin silindrite puhastamiseks ikka lahti võtta. Ilma lahti võtmata oleks mansette vahetada ja kolbe sisse panna vist päris keeruline.
Uurisin siis autot muidu ka lähemalt.
Salongi on esimene omanik vist lisa märgutulesid pannud, tulede märgutuli on nii millegipärast jurde pandud:

Pildilt on näha ka raadio kohal oleva "pilu" puuduv kate. Mille jaoks see pilu on üldse?
Pagassis on huvitavad heledad plastid, tagumine külg oli kahjuks puudu, Koll andis kaasa musta tagumise poole. Kui kellelgi on halli pakkuda, andke teada.
Kapoti all on ka midagi huvitavat toimunud. Soojenduskraanil ei ole trossi küljes ja see jookseb hoopis teisele poole, hetkel on klaasipesuvedeliku paagi vahele tsusatud. "Tulemüüril" on ka imelikud mõlgid ja kraapsud nagu oleks mootoriga vastu pekstud sinna. Võibolla on kunagi olnud peal 408 mootor? Passis peaks kirjas olema 49 kW. Kas sellist klapikambrikaant kasutati üldse 2140-l? Tavaliselt olen ma nendel "siledaid" näinud. Karpadest ma ka ei tea üldiselt midagi, kui keegi seda identifitseerida oskab ja mingeid näpunäiteid jagada, oleks väga hea.
Kõige suurem üllatus ootas mind ikkagi põhja all. Juba esiratast alt võttes üllatas mind sealt tagant vastu vaatav paks rooste. Põhjaall juhi jalgade juures leidus aga teibiga kinni pandud auk. Üks esimene poolraam oli ka peaaegu läbi roostetanud. Korralik üllatus tabas kui tagaotsani jõudsin:

Summuti pükstel oli ka auk sisse roostetanud aga summuti vahetusega arvestasin juba pärast esimest käivitust.
Tuleb välja siis et tööd on autoga palju rohkem kui arvasin, ostuga olen millegipärast endiselt rahul ja ei kahetse

Plaan oli osta see auto, ülevaatus kähku ära teha ja alustada projektiga Kuldne Mosse, nüüd tuleb ette võtta projekt Rohelise Mosse põhja keevitamine ja siis jõuab järg Kuldse Mosseni. Mai lõpus saab Kuldse ÜV läbi ja selleks ajaks peab Roheline valmis olema
