Re: IŽ 412IE 1978 Härra Erko
Postitatud: 29 Veebr 2020 16:17
Nonii, kuna elu muutus vahepeal väga keeruliseks ja mosse pidi jääma tahaplaanile, siis pole palju kirjutada, aga natuke on edasiliikumisi ka olnud.
Viisin mosse esimest korda tänavale ja kuna sõit linnas oli edukas, läksin maale. Kilomeetreid tiksus kokku 100 ringis ja teepeale ei jäänud, peaaegu
Probleemid ilmnesid kohe, kui maanteekiiruseni jõudsin, temperatuurinäidik kukkus 50 peale, sest termostaat enam oma ülesannet ei täitnud, sinna läks ka minu seadistamise idee, külma mootoriga ei seadista ju midagi Maanteelt maha keerates jäi järsku auto seisma ja uuesti ei käivitunud. Kütusepump tegi sellist kuiva häält, nagu paak oleks tühi, kuigi pool paaki alles. Eks ma tean küll, et paagi olukorda pean veel parandama, sest paak on lai ja madalama taseme korral võib kurvis pump kuivale jääda, kuid siis peaks rõhu ikka uuesti üles saama? 10 minutit süüdet sisse-välja keerates tuli rõhk tagasi ja sain edasi sõita. Tagasiteel endis Hapnikuandur otsad, ju siis ikkagi kondets või põlemata kütus oma tee anduri elemendile leidis, proovin andurit ümber tõsta. Termostaadi vahetasin ära ja panin lisatakistusega küünlad, sest vahepeal kadus sünkroon ajus ära ja pööre kukkus nulli, tekkisid vahelejätmised ja selle tõttu võis ka hapnikuandur otsa saada.
Üleeile otsustasin mossega trenni minna ja kuna lund paksult sadas, siis peale trenni otse koju ei läinud. Lõbus õhtu oli, kuid juhtus täpselt sama kütusepumba teema täpselt 150m enne garaaži, üks möödakäija ja üks audiga lõbutseja aitasid mul auto tee äärde lükata. Samamoodi klõpsisin süüdet ja valasin kanistrist kütust paaki, üks hetk tuli rõhk üles ja sain garaaži juurde sõita.
https://youtu.be/seiez6OaIXw
Masin üldiselt käib hästi, kuid ma ei tea, kas see sünkrooni kadumise probleem on alles, sest ma arvutit taha pole lükkanud.
Minu garaaži leidis tee selline riistapuu, paak on umbes 250l, kuid kompressor on päris vist mingist tööstuslikust külmutusseadmest ja tootlikkust ei ole kirjas. Tuleb rõhuautomaatika peale ehitada ja peaks korraliku asja kokku saama. Ega keegi ei oska midagi selle kompressori kohta öelda, mind just huvitab, kas jääb alla või läheb üle 500l/min, sest mul on ka CO-7 kompressori pea, mis toodab 500l/min.
Viisin mosse esimest korda tänavale ja kuna sõit linnas oli edukas, läksin maale. Kilomeetreid tiksus kokku 100 ringis ja teepeale ei jäänud, peaaegu
Probleemid ilmnesid kohe, kui maanteekiiruseni jõudsin, temperatuurinäidik kukkus 50 peale, sest termostaat enam oma ülesannet ei täitnud, sinna läks ka minu seadistamise idee, külma mootoriga ei seadista ju midagi Maanteelt maha keerates jäi järsku auto seisma ja uuesti ei käivitunud. Kütusepump tegi sellist kuiva häält, nagu paak oleks tühi, kuigi pool paaki alles. Eks ma tean küll, et paagi olukorda pean veel parandama, sest paak on lai ja madalama taseme korral võib kurvis pump kuivale jääda, kuid siis peaks rõhu ikka uuesti üles saama? 10 minutit süüdet sisse-välja keerates tuli rõhk tagasi ja sain edasi sõita. Tagasiteel endis Hapnikuandur otsad, ju siis ikkagi kondets või põlemata kütus oma tee anduri elemendile leidis, proovin andurit ümber tõsta. Termostaadi vahetasin ära ja panin lisatakistusega küünlad, sest vahepeal kadus sünkroon ajus ära ja pööre kukkus nulli, tekkisid vahelejätmised ja selle tõttu võis ka hapnikuandur otsa saada.
Üleeile otsustasin mossega trenni minna ja kuna lund paksult sadas, siis peale trenni otse koju ei läinud. Lõbus õhtu oli, kuid juhtus täpselt sama kütusepumba teema täpselt 150m enne garaaži, üks möödakäija ja üks audiga lõbutseja aitasid mul auto tee äärde lükata. Samamoodi klõpsisin süüdet ja valasin kanistrist kütust paaki, üks hetk tuli rõhk üles ja sain garaaži juurde sõita.
https://youtu.be/seiez6OaIXw
Masin üldiselt käib hästi, kuid ma ei tea, kas see sünkrooni kadumise probleem on alles, sest ma arvutit taha pole lükkanud.
Minu garaaži leidis tee selline riistapuu, paak on umbes 250l, kuid kompressor on päris vist mingist tööstuslikust külmutusseadmest ja tootlikkust ei ole kirjas. Tuleb rõhuautomaatika peale ehitada ja peaks korraliku asja kokku saama. Ega keegi ei oska midagi selle kompressori kohta öelda, mind just huvitab, kas jääb alla või läheb üle 500l/min, sest mul on ka CO-7 kompressori pea, mis toodab 500l/min.