6. leht 9-st
Re: Iz 2715 1992 oliver
Postitatud: 01 Juun 2018 15:34
Postitas stern100
Isegi rallikaid ei värvi pintsliga. Tuulevaikse ilmaga garaasi ees saab väga rahuldava tulemuse. Aga noh, mis siin ikka, anna minna nii kuidas meeldib.
Re: Iz 2715 1992 oliver
Postitatud: 01 Juun 2018 19:58
Postitas Oliver
stern100 kirjutas:Isegi rallikaid ei värvi pintsliga. Tuulevaikse ilmaga garaasi ees saab väga rahuldava tulemuse. Aga noh, mis siin ikka, anna minna nii kuidas meeldib.
Ma oletan, et meil on garaaži sisustus vägagi erineva tasemega. Ei saa, mingid targad inimesed puhastavad garaaži ees teatud aja tagant tänavat ja see tolm on jube. Ei ole süsteemile pihta saanud veel.
väikevend kirjutas:Sa ei jõua pärast ära vanduda, kui sa seda liivapaberiga lihvima hakkad. Pintsliga jääb päris korralik kiht värvi peale.
Püstoli ja kompressori ikka saab laenata kusagilt.
Kaitseväeni on sul aega üks kuu, seda on piisavalt.
Ja garaaz... Noh, kasuta kujutlusvõimet, ilmad ka ilusad...
Kui teha siis korralikult, mitte tillinäitust korraldada.
Ära solvu, kriitika on edasi viiv jõud.
Aga mul on hea meel, et noor mees teeb midagi muud ka peale nutitelefoni näpimise. See on muutunud harulduseks.
Jõudu tööle ja me loodame tulevikus ka suvesõidul seda pirukat näha.
Suured tänud! Nutitelefoniga pole veel sina peale saanud.
Kriitikat on ikka vaja, muidu ei jõua elus kuhugi. Nii, praeguseks sai kõik nädalavahetused ära broneeritud, sest tõin püssi ära. Jääb mossesõidul üks jäätis nüüd söömata
Aga mis seal ikka, tuleb ju ära proovida. Pintsiga töötamise kallal, okei, võtan vastu kõik kriitika, aga hiljem, kui saan püssiga midagi tehtud, siis nii leebelt ei võta
Hakkan katsetama, võibolla tuleb välja, võibolla jääb jooksma - mis seal ikka.
Väga austan kaasfoorumlaste soovitusi! Ei ole värvimises kõige pädevam ja ilmselgelt on siin palju targemaid päid.
Re: Iz 2715 1992 oliver
Postitatud: 14 Juun 2018 20:13
Postitas Oliver
Nonii!
Tegelesin mõnda aega värvimisega. Mingil määral sain hakkama, mina olen igatahes rahul, aga kindlasti jääb see tulemus kellegi silmi riivama. Vahepeal sain salongi suuremas osas kokku pandud - punane sobib päris hästi!
Järgmisena võtsin käsile mootori. Kunagi piilusin kambrikaane alt sisse ja vaatepilt ei olnud üldsegi ilus. Tundub, et väga pikalt ei ole õli vahetatud. Siis oli juba selge, et väga põhjalik puhastus tuleb ette võtta. Algselt ei olnud plaanis teha suuremat remonti, vaid lihtsalt kõik ära puhastada. Aga noh, kui juba lahti oli, siis läksid uued saaled ka kohe. Pisut üllatuseks tuli see, et pooled kolvirõngad olid puruks. Läksid ka need kõik uued. Plokikaanega midagi suuremat ette ei võtnud, kuna ei ole nii palju raha hetkel. Sest ilmselt oleks lihvimisse saatnud, klapipesad üle käinud, uued klapid ja möllud. Puhastasin kõik ära ja jätsin sedasi, nagu maha tuli. Klapid bensiini pidasid ja midagi katki ega ülemäära kulunud ei olnud. Seega loodan, et ei olnud halb otsus. Panin mootori kokku, käib ringi ja kõik ilus. Ei ole veel jõudnud käima panna, aga ega palju puudu pole. Käigukast koos kardaaniga läks külge tagasi.
Re: Iz 2715 1992 oliver
Postitatud: 14 Juun 2018 22:02
Postitas stern100
Kaane tihendipinda ei lihvinud üle? Siis väga pikka pidu ei pruugi olla (tuleks ikka iga kord üle lihvida kui pikalt koos olnud ja sõitnud). Ja kolvi järgi paistab deforss mootor...mis ploki peal kirjas?
Re: Iz 2715 1992 oliver
Postitatud: 16 Juun 2018 16:49
Postitas marek
Väga palju ja tublit tööd tehtud!
Huvipärast, et kuidas varuosa kolvirõngad ka silindritesse sobisid, et kas vajasid ka pilu paikalihvimist või olid karbist võetuna nii head et sai kohe paigaldada?
Eeldan, vaadates kui must mootor seest oli, et puhastasid ka väntvõlli õlikanalid kindlasti ära, et ehk on mõni hea nipp jagada kuidas seda koduste vahenditega on mugav teha?
Re: Iz 2715 1992 oliver
Postitatud: 17 Juun 2018 12:10
Postitas Oliver
stern100 kirjutas:Kaane tihendipinda ei lihvinud üle? Siis väga pikka pidu ei pruugi olla (tuleks ikka iga kord üle lihvida kui pikalt koos olnud ja sõitnud). Ja kolvi järgi paistab deforss mootor...mis ploki peal kirjas?
Kui mootori peal olev kood "...DE..." viitab deforsile, siis on tõesti deforss. Nõustun lihvimise osas, aga mossega on tulevikus kurjad plaanid, mida veel hoian enda teada - plaanin ja uurin.
marek kirjutas:Väga palju ja tublit tööd tehtud!
Huvipärast, et kuidas varuosa kolvirõngad ka silindritesse sobisid, et kas vajasid ka pilu paikalihvimist või olid karbist võetuna nii head et sai kohe paigaldada?
Eeldan, vaadates kui must mootor seest oli, et puhastasid ka väntvõlli õlikanalid kindlasti ära, et ehk on mõni hea nipp jagada kuidas seda koduste vahenditega on mugav teha?
Uute kolvirõngastega mõõtsin pilud kõik üle. Ma võin nüüd eksida, aga mälu järgi vist oli 0,4 mm pilu (raamatust vaatasin). Üllataval kombel ei pidanud pilusid lihvima, kõikidel rõngastel oli pilu 0,4 +- 0,05. Väntvõlli kanalitega jändasin mõnda aega. Puhastasin bensiini sees, lasin mõnda aega seista ja siis lasin suruõhuga kanalid üle ja viskasin uuesti bensiini sisse. Paar kordust ja viimaks brake cleaneriga lasin kindluse mõttes üle. Jäi puhas küll ja läks kindla tundega mootorisse tagasi.
Re: Iz 2715 1992 oliver
Postitatud: 17 Juun 2018 16:00
Postitas stern100
Keerasid punnid eest ja tegid punnide alt ka puhtaks?
Re: Iz 2715 1992 oliver
Postitatud: 17 Juun 2018 18:35
Postitas Oliver
stern100 kirjutas:Keerasid punnid eest ja tegid punnide alt ka puhtaks?
Vot seda ei teinud. Loodan, et praegusest puhastusest piisab. Tuleb mis tuleb, esimest korda ei peagi hästi välja tulema. Ilmselt tuleb esimene õlivahetus teha palju varem, kui jäigi kuhugi mingi mustus, mille uus õli lahti peseb.
Re: Iz 2715 1992 oliver
Postitatud: 18 Juun 2018 20:25
Postitas Oliver
Tervist!
Täna tegin tihendipapist uued sisselaskekollektori tihendid ja mõtlesin, et kas võib sama materjaliga teha ka väljalaskekollektori tihendid või pean need poest ostma? Et äkki põleb tihendipapp ära seal. Kasutan 1.0 mm tihendipappi.
Re: Iz 2715 1992 oliver
Postitatud: 18 Juun 2018 20:58
Postitas Sirwilliam
Väljalaskele ei sobi see materjal.