6. leht 60-st
Re: AZLK 2140 (11.10.85) viirusboy
Postitatud: 20 Juun 2010 09:13
Postitas canyondrift
viirusboy kirjutas:kohe kindlasti ei tohi seal olla üleliigseid auke, see pärsib jahutuse võimekust. seega kas see on valu defekt või lihtsalt on külmaga imelikust kohast tekkitanud augu.
Pakun et valu deffekt. Aga kuidas ja millega seda kinni katta?? Peab keevitama hakkama?? Alumiiniumi keevitus pole just kõige paremini käpas...
Alumiini puhul võid kasutada keemilist metalli. Mingi mürgine, hästi kõva liim, võrripoisid kasutavad seda oma silindrite lappimisel kui mõni puurimisega üle liialdab.
Re: AZLK 2140 (11.10.85) viirusboy
Postitatud: 30 Juun 2010 20:18
Postitas SanderV
äkki teed nendest "disaintuledest" valges ka pilti...
Re: AZLK 2140 (11.10.85) viirusboy
Postitatud: 01 Juul 2010 01:51
Postitas viirusboy
äkki teed nendest "disaintuledest" valges ka pilti...
mkmm, ei tee
:D
Re: AZLK 2140 (11.10.85) viirusboy
Postitatud: 11 Juul 2010 02:30
Postitas viirusboy
Pole jälle pikka aega miskit kirjutanud.. Aga ei pea ka vajalikuks iga kruvi keeramisest juttu tegema. Täna regullisin käigukangi hoovad nii, et tagurdustuli ei vilguks niisama 3, 4 ja vabakäigu ajal.. Siis veel panin lõpuks salongiradika paika, kirstu ja istmed ka omale kohale ja päris mõnus kohe istuda.. Praegugi kükitan mosses ja naudin r2 pealt drummi bassi.. Väljas on ikka kuradima ilusad ja soojad ilmad!!
Salongiradikas on teistsugune!! Tiivik plastikust ja mootor kinnitub kahe kruviga raamile. Homme kui arvuti ligi juhtun, postitan erinevustest pildid ka. Erinevusest veel et puhub ka palju paremini kui tavaline plekist tiivikuga variant..
Kuna tegelen hetkel ka veel raduga 719-1 remondiga, siis küsiks, et ega siin kellegil juhtu olema kahte vajalikku plokki, mis minu isendil rändama läinud. Plokkideks siis raadiokanali plokk BRK-2 ja teise ploki nimetust ma ei tea. See asub kasti seinal ja tekitab pingeid juhtplokile.. Kui tõesti kellegil juhtub olema alles veel, oleksin väga tänulik, kui saaks need kuidagi endale..
Re: AZLK 2140 (11.10.85) viirusboy
Postitatud: 19 Juul 2010 01:52
Postitas viirusboy
Paar päeva tagasi mõtlesin, et vahetan pidurivedeliku ära. Potsikus paistis oranž vedelik. Neeva? Asemele läheb DOT4. Igaks juhuks asusun ka detaile puhastama vanast õlist. Piduri peasilindri avamisega ma hakkama ei saanud, jaoturi sain puhtaks, torud ka eest ja siis hakkasin tahapoole ronima mööda põhja. Kenasti olid roostes. See nn veneaegne ABS tagasilla juures oli ka kõvasti kinni roostetanud ja siis avastasin vasaku tagaratta piduritoru täitsa puru ja kokku surutuna olevat.. Normaalne, ikkagi tuleb uued torud panna..
Aga kuidas on võimalik piduritoru kinnitusi lahti keerata, kui nee don üsna tugevalt roostes? Vaja oleks toorikult torud võtta, aga seal on kinnitused roostes, torud paistavad enamvähem ok. Olen kuulnud, ja Taebla ARK's soovitatakse piduritorud vana õliga üle käija, kuid vana õli ju kiirendab hoopis roostetamise protsessi.. Kuidas sellest siis aru saada?
Re: AZLK 2140 (11.10.85) viirusboy
Postitatud: 23 Juul 2010 15:17
Postitas viirusboy
Nii, piduritorud kenasti vahetatud va üks tagailla juures, seda oleks uut vaja juhipoolsele tagarattale. Vahetada oleks ka vaja toru, mis ämblikust auto taha jookseb. Sellel on kolmik käigukasti juures, kuidas seda kätte saada sest see läheb täpselt roolikarbi tagant. Kas selleks tuleks ka roolikarp eemaldada??
Järgmiseks tööks olen plaaninud juba mootoris õli vahetada. Jagage soovitusi, kuidas seda teha ja millele peaksin tähelepanu pöörama..
Re: AZLK 2140 (11.10.85) viirusboy
Postitatud: 23 Juul 2010 15:32
Postitas sass
Ölivahetuse kohta niipalju, et soovitatav mootor enne soojaks lasta ja siis öli välja lasta. Siis teha mootori sisepesu - ma teen näiteks värtnaöliga, millel on väga head pesemisomadused. Sellel on muidugi üks oht ka, vöib tömmata möne suurema tüki seest lahti ja ummistab möne ölikanali ära. Värtnaöliga tühikäigul lasta käia umbes 15 minutit (gaasi ei maksa anda). Igatahes kui pesu tehtud, vaheta filter ja filtri tihendid, pane sisse uus öli (soovitatavalt midagi paremat kui Lada öli vöi suvaline odav mineraal, näiteks möne tuntuma tootja poolsünt, 10W40 sobib hästi). Öli läheb sul tarvis 5,4 liitrit. Kui öli sisse valatud ära kohe käima pane, las seisab hetke. Vöid algul isegi küünlad maha vötta ja niisama ringi ajada natuke ja alles siis käima panna. Ega vist muud ei olegi.
Re: AZLK 2140 (11.10.85) viirusboy
Postitatud: 23 Juul 2010 20:41
Postitas viirusboy
Õlivahetus tehtud. Kulges probleemideta. Alguses ajasin mootori 80 kraadini, siis läksin õlifiltrit otsima. Loputust ma ei teinud vaid lasin mõnusalt tulise õli kenasti varrukasse
Käsipidur on ka kahtlane, suht midagi pole tunda. Tahtsin mosset edasi lasta, et maa alt puhtaks teha prahist ja poltidest, panin käima, käik sisse ja minek, sain vähe eemale, kohe jalaga pidurit, pole, järgmine asi, kässar - peale ununenud.
Niiet tõõd jätkub..
Oleks vaja vahetada piduritoru, mis läheb eest ämblikust käigukasti juurde kolmikusse. Kuidas ma selle kätte saaksin, kuna toru jookseb roolikarbi tagant. Kiiresti oleks teada vaja, homme tahaks pidurid korda saada
Re: AZLK 2140 (11.10.85) viirusboy
Postitatud: 23 Juul 2010 20:55
Postitas SanderV
kui sa ta kuidagi lahti saad keerata siis ei pea midagi eest võtma... seda toru saad väänata igatpidi ju, aga ma ei tea kuidas seda lahti keerata.. ise panin torud siis peale kui roolikarp peal oli aga mul polnud siis mootorit veel peal
Re: AZLK 2140 (11.10.85) viirusboy
Postitatud: 23 Juul 2010 21:00
Postitas viirusboy
seda toru saad väänata igatpidi ju
Olen proovinud väänata, ei midagi
Mul on ju ka mootor peal ja kõik töösilindrid ka küljes, see aga jookseb nende tagant