6. leht 8-st
Re: AZLK 2140 1977 kristenprii
Postitatud: 20 Mai 2010 21:34
Postitas kristenprii
Täna sai siis vedrud käsile võetud, rooste maha lastud ja uus värgi sai selga.
Siit aga ka järgmine küsimus, et palju soovitate vedru maha lõigata? Olen lugenud kas 1,5 või 2,5 keerdu maha võetud.
Pilt vedrudest:
Re: AZLK 2140 1977 kristenprii
Postitatud: 20 Mai 2010 22:36
Postitas sass
kristenprii kirjutas:Täna sai siis vedrud käsile võetud, rooste maha lastud ja uus värgi sai selga.
Siit aga ka järgmine küsimus, et palju soovitate vedru maha lõigata? Olen lugenud kas 1,5 või 2,5 keerdu maha võetud.
Volga vedrud? Oleneb, mida sa saada tahad... Kui originaali, siis löika sama pikaks, kui originaalvedrud. Samas, kui tahad madalamat, siis ära löikamisega hoogu satu, sest see vöib auto veidi ebastabiilseks teha.
Re: AZLK 2140 1977 kristenprii
Postitatud: 31 Mai 2010 19:42
Postitas kristenprii
Vedrude koha pealt lugesin, et 2,5 keerdu peab maha võtma, muidu alla ei suru, aga eks ole paista, vaatan algul originaal pikkusega ja eks siis näeb.
Sai täna ka natuke nokitsetud, nimelt vahetasin siduri manseti ära, mis lekkis ja jupsis. Uus manset sees ja kohe teine asi.
Aga järgmine probleem on keskmine summuti osa, mis omadega õhtal, siit ka nüüd soov, et äkki on kellegil pakkuda korraliku resokaga summuti osa.
Pestud ja muidu kraabitud ning ootab mind jälle:
Re: AZLK 2140 1977 kristenprii
Postitatud: 31 Mai 2010 20:01
Postitas A.Roosenberg
Sõbral ka volga vedrud ees. Algul lõikas ka vist 2.5, aga siis jäi küll ikka kõvasti kõrgem, kui originaalis on. Hiljem lõikas madalamaks, aga täpselt ei mäleta kui palju.
Re: AZLK 2140 1977 kristenprii
Postitatud: 31 Mai 2010 22:33
Postitas marko
Panin ka millalgi oma SL-le ette volga vedrud millelt 1,5 keerdu maha võetud ja asi kenasti madal,aga liiga jäik ja niva amortidega ka vedrutab lollakalt
Ei teagi kas jätan või mitte.
Re: AZLK 2140 1977 kristenprii
Postitatud: 01 Juun 2010 01:18
Postitas TiitS
Kas alla said nüüd gaz 24 või gaz 21 vedrud. Nii palju, kui mina kuulnud olen siis gaz 24 vedrud on sama paksust materjalist, mis mosse omad ainult pikemad, et kui nüüd neid lühemaks lõikuda, saab ikka ju sama tulemuse, nagu mosse originaal vedrudega. Aga gaz 21 vedrudega peaks küll olema tulemus teine, kuna need pidavat olema jämedamast materjalist. Nii palju olen mina foorumeid sirvides targemaks saanud.
Re: AZLK 2140 1977 kristenprii
Postitatud: 06 Aug 2010 20:34
Postitas kristenprii
Tere kõigile kaasklubilistele!
Mul väike mure..
Nimelt sai soetatud SL-i differ, ökonoomsuse eesmärgil, aga alla pannes ei taha raibe kuidagi aukudega klappida, muidu ju peaks kõik mõõdud jne jne samad olema aga alla ei lähe...
Kui panen ta otse sisse, nii nagu peaks, siis augud klapivad aga jääb silla ja reduktori vahele mingi sendine vahe, kui aga sellest asendist keeran nõksu vastupäeva, läheb ta täiesti vastu, kuid siis enam ei klapi augud...
Milles võib probleem olla?!?
Loodan, et saite mu seletustest aru.
Kristen
Re: AZLK 2140 1977 kristenprii
Postitatud: 11 Aug 2010 01:05
Postitas kristenprii
Ise küsin ise vastan
Viga oli siis nn stopperites, mis takistasid diffrit täielikult tagasilda sisse pugemast, sai neile vähe õigem kuju antud ja oligi olemas.
Re: AZLK 2140 1977 kristenprii
Postitatud: 23 Aug 2010 11:49
Postitas kristenprii
Sain siis Sternilt peale pikka sõitu lõpuks omale sileda juhiukse.
Enne:
Pärast:
Re: AZLK 2140 1977 kristenprii
Postitatud: 26 Aug 2010 00:56
Postitas kristenprii
Sai siis uks külge kruvitud, aga tee mis sa tahad uks kinni ei taha minna.
Nimelt jääb luku vastand, mis on kere küljes, ette, ja uks käib ikka väga "tihkelt" esimesse astmesse kinni.
Oskab keegi mõnda nippi/nõu anda kuidas regullidapeale uksekruvidega mängimise, või ei sobigi kõik 2140-e uksed igale 2140-ele?
Kristen