51. leht 67-st

Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1

Postitatud: 04 Nov 2016 19:31
Postitas TALUPOEG TALUJA
Kaaskannatajatele informatsiooni varuosa saadavuse kohta....

https://www.pmkaubamaja.ee/index.php?pa ... 35&lang=et

No mul pole mõtet ennem uusi osta,kui vanad läbi või siis kui pood uksed kinni paneb. :)

Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1

Postitatud: 05 Nov 2016 13:22
Postitas TALUPOEG TALUJA
Täna siis puhkepäev. Muud ei teinud,kui vaatasin korra termomeetrit -5 C ja keerasin võtit. Esimesel katsel ehk lugesin mõttes 30-ni ja kohe võtit. Käivitus kenasti. Seega mure lahendatud.
Praegust putitan ennast kuuma raudrohutee ja muude soojade jookidega. Päike meil hetkel paistab aga miski ei kisu soendusradikat vahetama. Otsest häda kiirustada ka polnud. Vaatasin veel värvipüstoli sisse.... lisasin kaltsutüki ja sortsu atsetooni....peab vast järgmise sulani vastu. :D

T.

Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1

Postitatud: 05 Nov 2016 15:56
Postitas hamada
Kui postitad veel ürituste alla ka midagi siis on terve leht Sinu päralt :lol :D
Pilt

Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1

Postitatud: 05 Nov 2016 18:20
Postitas TALUPOEG TALUJA
Oh,ma ei märganudki...
Oot mis üritused..... kas peaksin midagi kirjutama? :D

Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1

Postitatud: 07 Nov 2016 19:09
Postitas TALUPOEG TALUJA
Õhtust!
Täna sain siis selle katkise soendusradika autolt maha krudida ja lähimal vaatlusel selgus,et lasi läbi samast kohast,kust ka eelmisel aastal. :D Ehk siis tinutus ei jäänud pidama. Põhjuseid arvatavasti mitu aga põhiline ikka tinutaja viga. Ja tinutaja on teadagi kes. Põhiline viga oli see,et tinutasin korralikult ära küll (oma arust) aga toru valtsi juurest oli ikka uuesti mõrad sisse kakkunud. Nüüd lasin radika viltu ja tinutasin nii,et selle serva peale rohkem tina jäi. Eelmine kiht sai arvatavasti liiga õhuke. Kuum-külm jne... lõksutas uuesti prao sisse. No eks saame siis näha kuidas seekord õnnestus. Väikene lobistamine.....:

Pilt

Sai pidamine kausis ära ka kontrollitud,mujalt ei lekkind. Pesin veel seest ka puhtaks,kuna mingit roostesoga ikka tuli,kui radikat loksutasin edasi-tagasi. Hullemaks vähemalt ei läinud,sest tuba sai soe. Väikene sõit sai ka ära tehtud,et õhk igalt poolt välja tuleks ja saaksin tosooli uuesti ära mahutada.
Veel on jäänud mõned asjad külge krudida. Jääb veel asju ajada aga selleks ootan sooja ilma. Sõitmist enam miski ei sega.

T.

Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1

Postitatud: 07 Nov 2016 19:18
Postitas stern100
Kurat kus sa ikka viitsid. Mina saadan kõik need vanad jalaga minema ja võtan laost järgmise vana :D

Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1

Postitatud: 07 Nov 2016 20:56
Postitas TALUPOEG TALUJA
stern100 kirjutas:Kurat kus sa ikka viitsid. Mina saadan kõik need vanad jalaga minema ja võtan laost järgmise vana :D
Mul vist on isegi üks tutikas kuskil riiulis aga kahju hakkas. Kui külge panen,ei ole enam uus. :lol
Ma üldse ei jamaks,kui ei oskaks.....

Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1

Postitatud: 08 Nov 2016 11:50
Postitas marek
Sellise tegevus juures on kindlasti määrav ühe asjana ka asjaolu et kui palju aega on kulutada sellise tegevuse peale.
Nt. kunagi sain ühe kaasfoorumlase käest muidu täitsa korras kasutatud 408 esipõlle, mis aga oli mastiksi ja vana värvi all. Kaasfoorumlane taastas antud masinat tellimustööna ning lihtsam ja "odavam" oli tal kasutamatta varuosa põll võtta kui vanaga jändama hakata. Mina aga tegin ilma "tööaja ratsionaalse piiranguta" iseendale ning sain sellest ka asja, mis aga kindlasti võttis palju rohkem aega kui transpordi krundi all oleva detaili aluseks võtmine.

Aga mulle meeldiski just see (ebaratsionaalne) nokitsemine ja teadmine et tegin vanaraua hunnikust pärit detaili "uueväärseks".

Lihtsalt üks näide samast kategooriast, et miks selliseid näiliselt ja ajaliselt "mõtetuid" asju teha juhul kui muidugi aega selleks on :D

Aga edu edaspidiseks! :)

Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1

Postitatud: 08 Nov 2016 14:57
Postitas TALUPOEG TALUJA
Tänan,tänan.
Jah,siin ongi üks aga... Nimelt kui oma käega teed ja paned "asjale" oma energiat juurde siis see asi ka käib. Vähemalt mulle tundub nii. :)

Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1

Postitatud: 08 Nov 2016 16:51
Postitas Aspelund
Üldiselt oleks Sul mõistlik herr Piiburi käest uurida, millises kontoris tehti tema Mossele täiesti uus moodne soojendusradikas, mille installeerimise järel tõusis Moskvitši salongisoojenduse efektiivsus kordades.