51. leht 100-st

Re: IZH 2715-01 1985 MAZ

Postitatud: 24 Sept 2012 22:29
Postitas Seenior
TALUPOEG TALUJA kirjutas:
Seenior kirjutas:Selle sisu kõrvaldamisega ühendad ju mõlemad kontuurid kokku ja ohutuse mõttes pole see kindlasti kuigi tark tegu,sest lekke korral on mõlemad korraga rivist väljas.
On korra juhus olnud,kui tagumine piduritoru katki ja õli välja jooksmas. Ei olnud miskit kasu ka esimestest piduritest. Pedaal vasta põrandat aga võtmist polnud.....
Ei oska sinu juhust kommenteerida,omal on ka selline juhus olnud,tuli kaks korda vajutada ja midagi toimus aga kokkuühendatud süsteemi puhul mingit võimalust.

Re: IZH 2715-01 1985 MAZ

Postitatud: 25 Sept 2012 07:49
Postitas TALUPOEG TALUJA
Seenior kirjutas:
TALUPOEG TALUJA kirjutas:
Seenior kirjutas:Selle sisu kõrvaldamisega ühendad ju mõlemad kontuurid kokku ja ohutuse mõttes pole see kindlasti kuigi tark tegu,sest lekke korral on mõlemad korraga rivist väljas.
On korra juhus olnud,kui tagumine piduritoru katki ja õli välja jooksmas. Ei olnud miskit kasu ka esimestest piduritest. Pedaal vasta põrandat aga võtmist polnud.....
Ei oska sinu juhust kommenteerida,omal on ka selline juhus olnud,tuli kaks korda vajutada ja midagi toimus aga kokkuühendatud süsteemi puhul mingit võimalust.
Inseneridel muidugi hea laua taga asju välja mõelda,kuid praktikas asjad ei toimi. Võibolla toimiks asi,kuid sel juhul peaks olema peapumba maht suurem,et ka katkise tagumise toru puhul töötaks esimene ots laitmatult. Aga selle uuenduse puhul juhtuksid jälle muud hädad.

Re: IZH 2715-01 1985 MAZ

Postitatud: 25 Sept 2012 09:08
Postitas MAZ
Ameeriklastel on selline tore auto nagu Chevrolet Caprice
Pilt
millel on analoogne jagaja peal. Kuid erinevalt Moskvichi omast on Chevroleti pidurisüsteemi kogumaht suurem+anum suurem ja kolvid selle seadme sees pole mitte peenikesed vaid suured. Ja erinevalt venelase jurast töötab see asi,kuna insenerid on teinud kõva tööd seadme lollikindlaks tegemisel. Pole ainsaltki Chevy omanikult kuulnud,et regulaator oleks kinni jäänud.

Venelane aga lihtlabaselt on kopeerinud palju seadmeid lääne analoogidelt maha ja siis lootnud,et need tööle jäävad. Minu arust see seade on mittevajalik nii nagu pole seda M408 pole seda ka M412 vaja. Kui sul pidurid ära kaovad nagu minul juhtus,siis sellest krt seadmest on küll null kasu, anum voolas ikka tühjaks ja pidureid polnud. Aga selle juhtumi jaoks peab olema korras käsipidur,et kodu sõita. :D

Minu arust probleem hakkab juba sellest,et vana piduriõliga jääb see kolvike sinna kinni ja siis ta kas liigub vaid ühele poole või ei liigu üldse. Nii mõnelgi mehel on juhtunud seda,et kolb on ühe osas süsteemist kinni vajutanud ja ongi kõik. Sellepärast ma leian,et selle seadmega saab vaid siis asju ajada kui ta on uus ja pidurisüsteem on moosist puhas. Aga,kes see raatsib moskvichil pidurivedelikku vahetada :D enamus seda ei tee. Kahjuks ei saa ma minuti pealt uut seaded ka võtta kusagilt ja endal seda tagavaraks pole,et käigu pealt ära vahetada. Aeg saab ka otsa ja lõppematult ei taha ka kanali peal enam istuda.

Re: IZH 2715-01 1985 MAZ

Postitatud: 25 Sept 2012 12:37
Postitas viirusboy
Kui mul üks tagapiduritest saba andis, siis sõitsin veel terve aasta ilma et millegist aru oleks saand. See aasta kui enne ülevaatust trumli maha võtsin et õhutada, avastasin et lekib. Esipidurites oli kõik korras. Julgen sedasi arvata et see pidurijura isegi töötab. Kuid siin pean tunnistama ka et 2 aastat tagasi ehitasin ju kõik torud uued ja pumbad, asjad puhastasin hoolikalt ära. Kahju aint et mansette pole vahetand. Nüüd peab tagantjärgi seda tegema.

Re: IZH 2715-01 1985 MAZ

Postitatud: 25 Sept 2012 18:10
Postitas moskiito
eks selle jullaga ongi nii, töötab-ei tööta, ei tööta-töötab jne. sama asi mis tagasilla pidurirõhuregulaatoriga. kõige kindlam, seest tühjaks, kokku ja asiants :D

Re: IZH 2715-01 1985 MAZ

Postitatud: 25 Sept 2012 18:34
Postitas viirusboy
moskiito kirjutas:eks selle jullaga ongi nii, töötab-ei tööta, ei tööta-töötab jne. sama asi mis tagasilla pidurirõhuregulaatoriga. kõige kindlam, seest tühjaks, kokku ja asiants :D
See on lihtsaim variant. Aga õigem oleks ikka raamat kätte võtta ja asi korralikult korda teha. Raamatus ju üksikasjalikult kirjas kuidas seda remontida. Räägin R. Bertelovi ja V. Kitse raamatust "Sõiduautod Moskvitš"

Re: IZH 2715-01 1985 MAZ

Postitatud: 25 Sept 2012 19:10
Postitas partnermosse
viirusboy kirjutas:
moskiito kirjutas:eks selle jullaga ongi nii, töötab-ei tööta, ei tööta-töötab jne. sama asi mis tagasilla pidurirõhuregulaatoriga. kõige kindlam, seest tühjaks, kokku ja asiants :D
See on lihtsaim variant. Aga õigem oleks ikka raamat kätte võtta ja asi korralikult korda teha. Raamatus ju üksikasjalikult kirjas kuidas seda remontida. Räägin R. Bertelovi ja V. Kitse raamatust "Sõiduautod Moskvitš"
Väga 5+ vastus !!! Kui küljes on, siis peab ka korralikult töötama. Sääraseid aah, naah.i pooh.i ajastu on minumeelest möödas. See oli niiöelda "vene aeg" Eestis ja kummalisel kombel on seda ilmingut siiani veel näha küllaltki palju . Kahju, et see nii on, aga ma ise arvan, et sellega tehakse ajapikku :kill !

Re: IZH 2715-01 1985 MAZ

Postitatud: 25 Sept 2012 20:09
Postitas MAZ
Leidke mulle see detail 0 EUR eest ja panen külge :D

Re: IZH 2715-01 1985 MAZ

Postitatud: 25 Sept 2012 21:08
Postitas Seenior
Ärge nüüd liiga üle tähtsustage seda jubinat(ametlik nimi on tal signalnoe ustroistvo e. signaalseade)-pidurite tööd ta ei mõjuta millegagi.v.a. juhul,kui ta seest tühjaks on tehtud ja kontuurid on omavahel ühenduses.Tema ülesandeks on süüdata signaallamp juhul,kui kontuurides tekib rõhkude erinevus(tavaliselt lekke korral).Aga muidugi on hea,kui ta töötab,punane tuluke hakkab kohe põlema pidurite rikke korral.

Re: IZH 2715-01 1985 MAZ

Postitatud: 25 Sept 2012 21:11
Postitas ABS
Sama tuli mis käsipiduri jaoks on.Lihtsalt väike täpsustus :P