51. leht 60-st
Re: AZLK 2140 (11.10.85) ja AZLK 2141 (03.08.1993) viirusboy
Postitatud: 19 Nov 2013 20:24
Postitas viirusboy
vootele kirjutas:Ma ei saagi aru, miks paljudes foorumis räägitakse 2141-st kui totaalselt ebaõnnestunud mudelist. Ainuke tõsine probleem, mis seda vaevab, on korrosioon.
Muidu, masin istub väga hästi teel, mugavad istmed, palju-palju ruumi. OK plasti nagin võiks ka olemata olla
No ega samarast ka head arvata. Pakun, et lihtsalt esivedu, klassikud ju tagaveolised ja talvel on funfunfun. Krt, küsisin automotost, kas sellega uunikute talverallile ka kõlbab minna, tehti nii maha kui maha. Aga krt, ei hakka selleks autot täis kleepima igast jama, et sinna ridadesse sobiks. Jätan üldse minematta.
Plastiku naginat püüan ma arstida õhukese kleebitava vahtplasti vms ribaga, mida siis puutepindadele kleebin. Midagi sarnast pannakse ka uste ja akende rihendamiseks kodustes tingimustes.
Re: AZLK 2140 (11.10.85) ja AZLK 2141 (03.08.1993) viirusboy
Postitatud: 19 Nov 2013 22:53
Postitas Urukoer
Lohutuseks sulle ,et Tauriast ehk siis esiveolisest ZAZ arvatakse veel sitemini.
Re: AZLK 2140 (11.10.85) ja AZLK 2141 (03.08.1993) viirusboy
Postitatud: 20 Nov 2013 00:37
Postitas viirusboy
Urukoer kirjutas:Lohutuseks sulle ,et Tauriast ehk siis esiveolisest ZAZ arvatakse veel sitemini.
Olgem ausad, see zaz on sitt ka.
Re: AZLK 2140 (11.10.85) ja AZLK 2141 (03.08.1993) viirusboy
Postitatud: 20 Nov 2013 08:56
Postitas 21406
Mis te ajate, Tauria ju kõva pill
Re: AZLK 2140 (11.10.85) ja AZLK 2141 (03.08.1993) viirusboy
Postitatud: 20 Nov 2013 19:30
Postitas vootele
Tauria, mis sel nüüd konkreetselt viga on?
Ukraina Ford Fiesta.
Ühed 80-ndate masinad kõik, ega tollane läänekas midagi erinevat ei olnud.
Re: AZLK 2140 (11.10.85) ja AZLK 2141 (03.08.1993) viirusboy
Postitatud: 20 Nov 2013 21:12
Postitas moskiito
vootele kirjutas:Tauria, mis sel nüüd konkreetselt viga on?
Ukraina Ford Fiesta.
Ühed 80-ndate masinad kõik, ega tollane läänekas midagi erinevat ei olnud.
viga on selles et tauria on sulaselge surmapill. kapott on nagu kiljotiin
Re: AZLK 2140 (11.10.85) ja AZLK 2141 (03.08.1993) viirusboy
Postitatud: 22 Nov 2013 15:43
Postitas martinjev
Olen ise omanud 2141 kunagi ja maal on hetkel neid 3-4tk millest 1 sõiduvõimeline.
Parema läbivusega esiveolist pole veel kohanud, ruumi jagub, soojaks läheb hästi. Mootorit tahaks diislit peale veel siis oleks tõsine loom maal.
Automoto foorumis ja miskipärast oksendas enamus kasutajaid ennast täis kui 2141 peale mõtlesid
Re: AZLK 2140 (11.10.85) ja AZLK 2141 (03.08.1993) viirusboy
Postitatud: 23 Nov 2013 17:26
Postitas vootele
Enda 1.7i mootoriga olen ikka väga rahul, asi on tehtud maasturi (Niva) jaoks, karakteristika on vastav.
Veab nagu diisel, nullist alates jõuliselt. Maanteel teeb suvalt 5-nda käiguga möödasõita ja linnas võib 4. käigu sisse unustada
Teiseks autoks on Audi A4 2.4 quattro, täiesti teine äärmus, alla 2000rpm on täiesti jõuetu. Igapäevaliikluses on mossega palju lihtsam sõita, foori taga lased siduri tühikäigul lihtsalt sujuvalt üles ja liigubki. Audi mootor teeks selle peale lihtsalt "kõks" ja seisab.
Re: AZLK 2140 (11.10.85) ja AZLK 2141 (03.08.1993) viirusboy
Postitatud: 23 Nov 2013 17:52
Postitas partnermosse
martinjev kirjutas:Automoto foorumis ja miskipärast oksendas enamus kasutajaid ennast täis kui 2141 peale mõtlesid
Lihtsalt tegu on teadmatusega,et tegu siiski hea ja vastupidava isendiga ning ka kergesti remonditav ja nii nagu paljude asjadega ka lihtsa meeldivusega antud masinaga ehk siis 2141 lada mootoriga või 21412 mosse motoriga. See on inimloomusele omane ja maitse üle ei vaielda vaid " kakeldakse "
Endale ei meeldi ka näiteks ei MB, Audi ega ka BMW ja nii lihtne see ongi ja ükski inimene ei suuda mulle selgeks teha et see on hea auto ja et ma ei saa aru, et vinge on jne jne ... Nad lihtsalt ei meeldi mulle
SIMPEL, aga mossed meeldivad
Re: AZLK 2140 (11.10.85) ja AZLK 2141 (03.08.1993) viirusboy
Postitatud: 23 Nov 2013 19:40
Postitas viirusboy
partnermosse kirjutas:martinjev kirjutas:Automoto foorumis ja miskipärast oksendas enamus kasutajaid ennast täis kui 2141 peale mõtlesid
Lihtsalt tegu on teadmatusega,et tegu siiski hea ja vastupidava isendiga ning ka kergesti remonditav ja nii nagu paljude asjadega ka lihtsa meeldivusega antud masinaga ehk siis 2141 lada mootoriga või 21412 mosse motoriga. See on inimloomusele omane ja maitse üle ei vaielda vaid " kakeldakse "
Endale ei meeldi ka näiteks ei MB, Audi ega ka BMW ja nii lihtne see ongi ja ükski inimene ei suuda mulle selgeks teha et see on hea auto ja et ma ei saa aru, et vinge on jne jne ... Nad lihtsalt ei meeldi mulle
SIMPEL, aga mossed meeldivad
Olen partnermossega ühel arvamusel. Aga pean tunnistama, käisin 41 see nädal tööl igapäev. Minek on hea, salong vaikne, rool kerge, käigud täpsed, mugav. Aga ei meeldi. Pole seda õiget fiilingut, mida ma saan 2140 roolis. Samuti tunnen ma end ebamugavalt bmw, audi jne tänapäevaste roolis. Selg hakkab valutama, perse jääb kangeks, käed väsivad rooli küljes ära. Klassiku mosse roolis seda ei teki. Sõida või võrru.
Kuid, 2141 juurde naastes, pole ikka leidnud signaali. No kurat, tahaks üv peale teha, aga kuidas sa saad läbida seda ilma signaalita? Kõlaritele mõtlesin ka lahenduse, aga sellest räägin hiljem. Igatahes koha leiavad e34 või radiotehnika s30 valjukad. Võimsus mõlemal sama. A, see spidokas kiilus ka 20 peal kinni ja nii on. Tahhokas töötab. Kuidas paagi andurile ja torule ligi saab?