51. leht 96-st
Re: AZLK 2140 1984 SanderV
Postitatud: 01 Juun 2013 13:14
Postitas SanderV
nojah 7 euri oli pudel, aga point on selles et pudel on 5ml !!!!
igatahes, panen seda sisemise laagri välimise saale vahele ja sisemise saale vahele, aga välimise laagri vahele ei pane, kui tõmbab sisemise saale ringi siis tõmbab aga kui vaja äkki peale keerata siis ka paras nuss valmis ikka
Re: AZLK 2140 1984 SanderV
Postitatud: 01 Juun 2013 13:16
Postitas moskiito
keerme liimil ja laagri liimil on väga suur vahe, esimene on mõeldud fikseerima, teine kinnitama. puksiliimi või siis laagriliimi keermel kasutada võib kuid siis on need poldid,mutrid igavesti kinni.
ega sul sinna ongi vaja ainult 1-2ml liimi, tean, see tundub ulme 5ml nii palju maksab, aga seda läheb sul ka siga vähe. põhimõtteliselt saad selle 5ml head mitu aastat läbi ajada, kuna sul pole nii palju pukse mida liimida. töökojas peab selline pudel reeglina 2-3 kuud vastu.
Re: AZLK 2140 1984 SanderV
Postitatud: 01 Juun 2013 13:20
Postitas SanderV
ok igatahes oli see pudel mõeldud 0.05-0.15mm lõtku jaoks, esialgne vastupidavus 15 min ja 3tundi täielik, panen peale ära keeran rummi alla ja siis 3 tunni pärast ratta peale
Re: AZLK 2140 1984 SanderV
Postitatud: 01 Juun 2013 13:40
Postitas SanderV
okei sisemise saale vahele siiski ei pane seda liimi, kuna ta on ikka JÕHKRALT kiirelt kivistus asi siis võib juhtuda ei ma ei saa seda õigesse kohta enne kui ta juba nii kinni on et ei liigu enam, välimise saalega oli juba nii et 5 sekki oli ühe koha peal ja peaaegu pisdets juba, aga õnneks jõudsin veel tugevamate hoopidega enamvähem õige koha peale ta ajada
Re: AZLK 2140 1984 SanderV
Postitatud: 01 Juun 2013 15:46
Postitas SanderV
nojah, hetkel jäi siis nii et sisemise laagri sisemine saale pressisin otsa sinna pmts... ei viitsind ma nussima hakata selle käändteljega ja pinnaga... välimine laager läks normaalselt peale vb isegi natuke liiga kergelt, aga midagi peab saama peale ka keerata ju kunagi... igatahes selline praegu jäi ja ei viitsi ma enda ajusid rohkem nussiga. tavotti lõin seest umbselt täis ja ehk kestab natuke
Re: AZLK 2140 1984 SanderV
Postitatud: 03 Juun 2013 18:54
Postitas SanderV
tänasest hakkasid minu mossel kütusesüsteem anomaaliad.. nimelt vist läks tee peal kütusepump( järsku küte kadus, pumpasid, ei midagi, gaas põhjas ei midagi, vaikselt veel tühikäigul põrises ja siis suri täielikult) panin tutika maantee ääres peale, pumpasin käsitsi üles, vaatan tuleb, proovin käivitada, korraks töötab tühikäigul, pöördesse ilusti, sureb välja.... katsun pumpa, nagu peal asendis ja pumbata ei saa( tglt oli karpa täis bensu ja oli lihtsalt surnd asendis) ehk siis tühikäik kadunud, gaas peal sõita sai ja tulin koju ära. nüüd keerasin tühikäigu düüsid maha, puhusin läbi, töötab, väike tiir, jälle tühikäik kadunud, puhusin ainult vasakpoolse( mootorist eemale) düüsi puhtaks, ma ei tea mis düüs see on, aga jälle tühikäigul töötab, väike tiir, nagu töötab, masinat kergelt loksutades lõpuks kadus jälle ära... keerasin jälle sama düüsi välja, puhtaks, töötab...
rohkem ma tna pead ei viitsi vaevata, homme keeran karpa kaane maha vaatan mis seis seal on, kui on puhas, siis juba kirjutan ette ära.. hakake soovitusi jagama
Re: AZLK 2140 1984 SanderV
Postitatud: 03 Juun 2013 19:41
Postitas moskiito
mis seal ikka soovitada, süsteem sitane ja tõmbab umbe kogaeg. Puhasta karpa filter ära, siis vaheta ära paberelemendiga filter, kui sul see om ja proovi uuesti
Re: AZLK 2140 1984 SanderV
Postitatud: 03 Juun 2013 20:05
Postitas SanderV
no filter on, aga suht tutikas... ei usu et seal viga on
lisaks karpa alune tihend sellest sitast materjalist mis bensuga hakkab sulama, see ei või kuidagi umbe midagi tõmmata? ja mis düüsid karpa külje peal on... mõlemad tühikäigu omad? või mis süsteemiga need käivad seal
Re: AZLK 2140 1984 SanderV
Postitatud: 14 Juun 2013 23:47
Postitas SanderV
Re: AZLK 2140 1984 SanderV
Postitatud: 15 Juun 2013 18:37
Postitas SanderV
krt mina ei tea, hakkas masinal 2 silinder jamama, ei taha korralikult töötada. võtsin küünlad maha, 2 silindri küünal kuidagi kahtlane nagu põlenud, teised teistsugused, kuid siiski ka kahtlased, nagu mingi kuni .05mm pruun oksiidikiht peal vms. panin kõik uued, sain mingi 5km normaalselt sõita kõik nagu töötab, ja nüüd hakkas jälle natuke juba jukerdama... ei tea mina mis tal on.. hiljem kui viitsin lähen teen neist pilti ka