52. leht 93-st
Re: AZLK-2140 1981 Edel
Postitatud: 11 Juun 2011 01:13
Postitas partnermosse
indrek06 kirjutas:Originaalis on 2140'l vedrupakis 7 lehte.
Tegelikult on tehasest minu teada AZLK 2140-l 6 lehte all ja 7 lehte saaks olla vaid siis kui keegi selle 7 lehelise vedrupaki on ise alla installinud ning IŽ-412 -l on originaalis juba tehasest 7 lehte all.
Re: AZLK-2140 1981 Edel
Postitatud: 12 Juun 2011 14:14
Postitas Edel
Piilusin siis Mosse alla, seal oli 7 lehte pakis.
Re: AZLK-2140 1981 Edel
Postitatud: 12 Juun 2011 15:00
Postitas partnermosse
Re: AZLK-2140 1981 Edel
Postitatud: 27 Juun 2011 19:54
Postitas Edel
Pühade ajal sai 400km maha tiirutatud ja tööriistu selle vahemikus ei pidanudki näppima
Üks 150km tiir Raplamaa kahtlases seisus teid pidi ja möödunud laupäev Lääne-Virumaal Peterburi mnt-Võsu-Sagadi-Palmse-Viitna-Peterburi mnt ring, läbitud 200km. Kodus tankisin 16 liitrit ja mõõdiku järgi vaadates jäi sellest ülegi. Põhiline kruiisimise kiirus 70-80km/h.
Järjest enam on häirima hakanud suuna väljaviskamist paremale pöördel. Tuleb see vist ära likvideerida, eriti ebamugav on ringliiklusega ristil sõita, koguaeg loobib välja ja hoia seda pöördel sees.
Ja kui on vaja külmalt (umbes 50-60 kraadi) järsult kolmandaga alates 40km/h kiirendada, hakkab puterdama ja kakkuma. Täitsa tavaline Jürist tulles ja ringteele sõites kiirendusrajal kiirendades, ühe pilguga tahavaate peeglist lähenevat rekkat piiludes ja "kokutavat" Mosset kirudes
Vahel viskab üle ja siis löön teise käigu sisse. Kui temp on tõusnud 80-90 kraadi ja nii veel natuke edasi sõita, siis hakkab paremini käima (päris korralikult ei hakkagi), senikaua tuleb liiklusel jalus koperdada. Karburaatori viga aga esialgu ma seda torkima ei hakka. Sai seda talvel küll tehtud...
Täna proovisin lisatulesid ette. Stange nagunii mõnest kohast pisut "uss" nii siis võis rahuliku südamega sinna auke puurida. Tulemus nägi välja nii
http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/86603611/ Salaja ütlen, et need on tegelikult veneaegsed udutuled, klaasidel puudub E-tähis aga nikerdasin sinna külge sobiva mõõduga kaugtule klaasid (enamasti otsitakse klaasilt just E-märgist aga kui täpselt seda muud ikkagi vaadatakse,petab "sinikuued" ära ka?). Sellise kooslusega tuled ei tekita vajalikku effekti aga mul polegi plaanis neid kasutama hakata, rohkem iluasi,selleks siis katted ka peal.
Külge neid ei jätnud, toidet ja lülitit pole nagunii veetud, tegemist oli proovimisega.
Re: AZLK-2140 1981 Edel
Postitatud: 07 Juul 2011 20:13
Postitas Edel
"Null-kuue" ülevaatuse läbimisega esmaspäeval, jäi Moskvitš seisma kindlustuse puudumisel. Nokitseda ta kallal nüüd aega on küll. Käsil on kere värviparanduste lõpetamine ja täna kiskusin ka tagumised logarid maha tiivakoopa servade puhastamiseks ja värvimiseks. Koopad olid korralikult ära mökerdatud.
Üht-teist töödest saan veel ära teha aga osa tegemisi jääb raha taha pidama. Sügiseks tahaks ikka ülevaatust ka pikendada, siis saab Moskvalase iga kell käima ajada.
Re: AZLK-2140 1981 Edel
Postitatud: 14 Juul 2011 20:19
Postitas Edel
Siduriajam,töösilinder ja peasilinder sai lahti võetud,puhastatud,uued mansetid sisse ja õliks nüüd Neva endise PSK asemel. Oli selles süsteemis ikka päis korralikult rokka, juba ainuüksi anuma põhjast hakkas kallutades mingit paksu ollust välja imbuma...
Tagavedrudega mässasin täna mitu tundi. Mõte oli olemasolevasse pakki 2 lehte juurde panna aga kammitspoldid jäävad lühikeseks. Mida ette võtta? On pikemate otstega kammitsaid ka olemas?
Re: AZLK-2140 1981 Edel
Postitatud: 14 Juul 2011 20:48
Postitas moskiito
Mida ette võtta? On pikemate otstega kammitsaid ka olemas?
ja on ikka. kammitsaid peaks olema kolmes pikkuses, kahes on kindlasti.
Re: AZLK-2140 1981 Edel
Postitatud: 14 Juul 2011 22:10
Postitas Edel
moskiito kirjutas:Mida ette võtta? On pikemate otstega kammitsaid ka olemas?
ja on ikka. kammitsaid peaks olema kolmes pikkuses, kahes on kindlasti.
Selge, siis ma kammitsate ostust ei pääse.
Muidugi veel siduriajamist. Töösilindri sidurikoja külge kinnitus stopperseibi oskasin ikka ära kaotada ning tee või tina, üles ei leia kuigi käisin kõik võimalikud nurgad läbi kus ma silinder pihus,jalutasin. Valmistasin kättesattunud õhukesest plekist ajutiselt uue. Proovisin sidurit, toimib aga selle stopperi peab mingi aeg uue vaatama. Krt, kodus ka ei ole mitte ühtegi isegi vanast ajast, nii spetsiifiline detail! Loodan, et "Volgas" on seda müüa.
Mis veel vaja oleks - tagavedrude puksid. Neid läheb sinna 12tk. Vanad on juba täitsa pudedad.
Re: AZLK-2140 1981 Edel
Postitatud: 14 Juul 2011 22:27
Postitas stern100
Alumise töösilindri kinnitusseib on tõesti defka kaup. Ise andsin Würth vanadele mõõdud ja lasin kaks tükki uusi tellida.
Re: AZLK-2140 1981 Edel
Postitatud: 14 Juul 2011 23:38
Postitas Seenior
Kui suuri koormaid sa vedada plaanid,et nii palju lehti tahad panna?Kui tahad ainult tagaotsa kõrgemaks saada ja vedrulehed on terved,aitab lehtede pinnimisest.Alasi ja haamer,tunnike koputamist ja vedrud nagu vibud kaardus.