Ausalt öeldes ei ole veel näinud,et seguklappide osa oleks kõveraks keeratud. K 126-l ikka see osa,kus ujukikambriosa istub seguklappide osale pääle,sealsed kõrvad on küll mõnel karpal kõveraks keeratud. DAAZ-il on seguklapi osa nii paks,et selle kõverakskeeramisel peab küll asjatundja olema.
See selleks.
Vahelpeal tekkis jälle pisut südamevalu ebaühtlaselt töötava mootori suhtes. Seda siis tühikäigu poole pealt. Peale karpa paigaldamist oli kõik vinkselvonksel,kuid peale pikka sõitu hakkas pull pihta. Tühikäiku,kui sellist enam ei olnud,toorega tuli tsipa kaasa aidata. Muidu,kui gaasi lahti lasid vaba hooga või pikem käiguvahetus oli,siis jäi kohe mootor seisma. Linnas oli paras jebla sellega. Jõudsin koju,hakkasin asja uurima. Esmalt võtsin jagaja ette.Kaan maha,kontaktid ok. Rootor ok. Rootori all oleva kaitsekaane võtsin ka ära ja seal ahhaa....rohelisel ja punasel juhtmel rüüsikahjustused. Need sai korda,kabla kokku ja proovima. Ei na miskit,sama kõik. Laiuta muudkui käsi. Abi sai siis Partnermosselt küsitud ja tema laksas kohe asja ära. Karpal küljes vooluga töötav klapp ja mul muidugi see ühendatud polnud. Juhe külge ja...tadaa. Mootor töötab just sedasi nagu kass lakuks piima

Kradi hästi
