52. leht 100-st

Re: IZH 2715-01 1985 MAZ

Postitatud: 25 Sept 2012 21:23
Postitas moskiito
ning kui midagi mäda saad kohe aru pedaali läbivajumisest. too lamp ei lähe lihtsalt ennem põlema, kui pedaali põhja ei suru.

Re: IZH 2715-01 1985 MAZ

Postitatud: 25 Sept 2012 21:44
Postitas Manks
MAZ kirjutas:Leidke mulle see detail 0 EUR eest ja panen külge :D
Ja koos kohaletoomisega ;)

Re: IZH 2715-01 1985 MAZ

Postitatud: 25 Sept 2012 22:01
Postitas MAZ
Manks kirjutas:
MAZ kirjutas:Leidke mulle see detail 0 EUR eest ja panen külge :D
Ja koos kohaletoomisega ;)
Selle saab ju posti visata,kuna tegu väikse detailiga.

Re: IZH 2715-01 1985 MAZ

Postitatud: 27 Sept 2012 21:08
Postitas MAZ
Moskvich vs MOPAR?

Nii moodi tahaksin alustada seda postitust,kuna paljudele kes ei tea,siis MOPARil ja Moskvichil on enamat ühist tihti kui pealtpoolt välja paistab. Mõlema kohta sobiks öelda,et koostatud juhuslikest osadest ja roostest.
Teisalt kui ma vaatan alati Mokvichi peale tuleb tahtmatult see võrdlus silmade ette:
Pilt
Pilt
Saatsin selle võrdluse kunagi kolleegile USAs ja ta oli hämmingus ja kahjuks hetkel maadleb ise ka oma Chrysler New Yorkeri CO probleemidega. Temal on olukord hullem,sest tagant tuleb lausa sinist vingu. :(

Kuid,et mitte väga teemaväliseks minna siis, alustan sellest,et ühest koerast(piduritest) sain üle aga siis selgus,et CO on liiga kõrge. Kuuaega seismist on tahma ja õli jääkide sisaldust suurendanud. Tavaline teema minu jaoks aga teised sellest aru ei saa. Mootor on ka mul deforseeritud ja sellel on omad eripärad,mis moodsatesse raamidesse ei mahu. Mõõtsin surved ära ja kõik klapib,seega kulunud mootori kaela ei saa asju ajada.
Võtsin siis ette veidi keerulisema ettevõtmise ja seadsin kõik uuesti nullist paika alustades süütega. Keerasin ka tühikäigu madalaks. Ja virutasin minema vana jagaja jala,mis oli minu jaoks kahtlase võitu element.
Pilt
Samuti oli süütepool lõpetanud koostöö ja see läks ka väljavahetamisele.
Kätte jõudis õhtu ja polnud kindel,et kas üldse sellest tehtud tööst mingit kasu ka olnud on. Otsustasin veel viimast korda proovida ja seekorda ainult CO mõõta ja siis edasi vaadata. Üsna lootusetu seis oli ,kuna ei teadnud,mis võib siiski viga olla. Olin peaaegu viimane inimene ja peale mõõtmist sai selgeks,et CO on paremaks läinud aga püsib normis vaid sooja mootoriga. Nii kui maha jahtub mootor läheb CO kõrgeks tagasi.
Minu mootor justkui põletaks veidi rohkem õli kui vaja aga teades mootori omapära siis see vist on nii olnud kogu aeg.
Küünlaid kontrollides olid kõik neli tükki pruunid aga millegipärast aga CO on vaevu normi piirides.
Kuid siin tõestus,et sain läbitud TÜV ausal teel:
Pilt
Üldiselt TÜV teinud mees ei pahandanud ja juhtis vaid kahele ajale tähelepanu,mis muude ajadega kokku ei sobi. Kasutada võin maastiku mustriga rehvi aga vaid selliseid,millel E kirjad. Ilma E kirjata rehv ei kõlba.
Kuna teise auto all on paremad rehvid olemas siis sealt võib need koos ratastega maha keerata. Kui ei leia paremaid,lääne analooge.
Teine teema on see,et miks vahib mul üks ratas viltu. Vaatasime siis koos eksperdiga asja ja pigem on need ikka valesti reguleeritud või reguleerimata rooliotsadest. Kui ära vajunud esisillast,poolraamist jne.
Põhimõtteliselt tuleks edaspidi teha mootorile väiksem remont ja uurida veidi põhjuseid,miks ta veidi enam õli sööb aga kas seda ongi võimalik kindlaks teha ei tea. Lihtsam oleks juba teine mootor võtta.
Sisuliselt teha oleks veel aga kuna viimane raha läks TÜV peale siis enne uut kuud ei saa,miskit suure joonelisemat ettevõtta.

Re: IZH 2715-01 1985 MAZ

Postitatud: 27 Sept 2012 21:20
Postitas viirusboy
Kui oled 100% kindel et kolvirõngad korras ja tihend ka nitsevo, siis kahtlustaksin mina klapisääretihendeid. Tasub üle kontrollida kasvõi igaksjuhuks.

Re: IZH 2715-01 1985 MAZ

Postitatud: 27 Sept 2012 21:50
Postitas SanderV
kahtlaselt väikesed pidurite efektiivsused. Mul mossel on kässari efektiivsus ka vist parem kui sul sõidupidur. Ma küll täpselt ei mäleta aga asfladil mõlemad plokki saada kässariga pole probleem

Re: IZH 2715-01 1985 MAZ

Postitatud: 28 Sept 2012 18:44
Postitas MAZ
Ma ei oska enam eriti mõelda,mis võiks veel viga olla piduritega. Asi läks hullemaks peale lahtivõtmist ja keegi ei oska midagi öelda. See teadmine,et SanderV on pidur parem kui minu kärul, mind eriti ei aita. Olge siis ka mehed ja pakkuge lahendusi. :auto

Ütleme,et see TÜV ei tulnud nii kergelt,kui eelmise aasta oma. Ma ei saa aru,kuidas on võimalik,et nii lühikese ajaga on pooled asjad läbi. Mul on oma teooria olemas sellekohta. Aga ei hakka seda siin rääkima,kuna see ei aitaks eriti.
Vaja on varsti teha teine tõsisem tööde ring ja see puudutab:
- kardaani ristid: üks ristidest logiseb pesas ja põhjustab vibratsiooni kiirendades.
- siduriajami leke. Tekkinud ajajooksul märkamatult. Alumise töösilindri mansett ilmselt õhtul.
- pidurisüsteem vol.2 vaja leida töökorras jagaja ja see poolpidune minema heita.
Tagumised piduritrummlid oleks vaja teised vaadata. Praegust libiseb üks ratas kaasa,kuna on pandud ühele poole rohkem kulunud trummel kui teisele poole. Vaja oleks kahte ühesuguse kulumise astmega trummlit.
Seejärel peaks saama pidurisüsteemi ühtlasemaks ja samuti lendavad minema pehme kattega, liimutud klotsid.
- kere tahab juba kahest kohast väikest keevitust saada ja kuna mul pole isiklikku keevitajat,tuleb ise see ettevõtta. Kõige hullem on see,et viimati hoidsin keevitusagregaati käes 5.a tagasi ja kõik tuleb nullist uuesti ära õppida.
-mootor: raskem ja tõsisem teema. Kuna vanal mootoril on miskit rikkis aga keegi ei tea öelda,mis siis tuleks teine mootor vaadata. Ise enesest on mootor olemas aga selle hind saab olema vähemalt teise mosse hind.
Seega pole kindel,et 2014.a enam ma TÜV sellele autole teen,sest asi kisub sinnapoole,et vaja on tõsist taastamis tööd hakata tegema.
Samas see auto on ka hea, puukoorem või lauad visata kasti,koos põllumajandus saaduste või raua kolaga pole probleem. Aga sedaan mossega oleks juba tõsisem tegemine,kõike ära mahutada. Eriti üle gabariidilisi asju. Põldu mööda ja kehvasid teesid kannatas paremini sõita,kui tuttava Audi 100ga,mis tahtis pidevalt käest ära minna,iga väiksemagi löökaugu peale. Seega midagi positiivset on olnud. Samas jah asi laguneb ja tõsiselt oleks vaja teist mosset kõrvale. Kas või selleks juhuks,kui praegune peaks muutuma mingil X põhjusel sõiduvõimetuks.


Kuid endalegi üllatuseks sain tehtud värviparandused ära ja tulemusega võib rahule jääda:
Pilt
Pilt
Ning,et eestimaalt pole veel moskvichi osad ära kadunud, avastasin üllatuseks,et ühes täiesti suvalises kohas Lasnagorskis(Lasnamäel) olid saadaval sellised asjad ja seda üsna soodsa hinnaga.
Pilt

Ja viimaseks asjaks,siis selline foto mõtteaineks: väikelinna kohtab igasugu autosid,mis on TÜV läbinud. Siin üks ehe näide:
Pilt

Re: IZH 2715-01 1985 MAZ

Postitatud: 28 Sept 2012 19:21
Postitas moskiito
pidurite kohta ei oska ma komenteerida, mis seal võib jamasti olla. Mootori puhul võib läbi olla õlirõngad või siis klapisääretihendid.

Re: IZH 2715-01 1985 MAZ

Postitatud: 28 Sept 2012 19:43
Postitas MAZ
Minu meelest kui õlirõngad oleks õhtul peaks tagant sinist vingu lööma,seda tuleb ainult väga pikka seismise peale. Klapisääre tihendid on juba originaalis sellised,et neist suurt kasu pole ja kas mitte väljalaske klapp pole üldse ilma tihendita nagu iidvanadel ameerika V8-del?

Re: IZH 2715-01 1985 MAZ

Postitatud: 28 Sept 2012 20:50
Postitas partnermosse
Pidurite õhutamisel tuleb jälgida, et piduri rõhuregulaatoris olev kuulike satuks jälle keskele, et kõik kontuurid oleksid avatud. Selleks on armatuuris see sama kurikuulus punane tuluke mis on ühtlasi ka käsipudri tuluke. Õhutamisel käsipidurit mitte peale tõmmata, lülita süüde sisse. Kui punane tuluke põleb(kässar ei ole peal) siis on rõhuregulaatoris kuulike nihkunud . Esirattal õhutada korda mööda 3-st õhutusniplist kahte mis on mootoripoolsed seni kuni piduripedaali vajutamisel (õhutamise ajal) märguande punane tuluke kustub. Sel ajal pidurile vajutaja peab vajutama suhteliselt aeglaselt ja kui tuluke kustub, siis(samal ajal käib kuuldav klõps) peab jätma jala samasse asendisse ja see kes nipli kallal õhutab , keerab selle õhutusnipli kinni ! Siis ongi 2 kontuuri taas avatud ja pidurid peaksid olema taas head. :smokin