Ma ei oska enam eriti mõelda,mis võiks veel viga olla piduritega. Asi läks hullemaks peale lahtivõtmist ja keegi ei oska midagi öelda. See teadmine,et SanderV on pidur parem kui minu kärul, mind eriti ei aita. Olge siis ka mehed ja pakkuge lahendusi.
Ütleme,et see TÜV ei tulnud nii kergelt,kui eelmise aasta oma. Ma ei saa aru,kuidas on võimalik,et nii lühikese ajaga on pooled asjad läbi. Mul on oma teooria olemas sellekohta. Aga ei hakka seda siin rääkima,kuna see ei aitaks eriti.
Vaja on varsti teha teine tõsisem tööde ring ja see puudutab:
- kardaani ristid: üks ristidest logiseb pesas ja põhjustab vibratsiooni kiirendades.
- siduriajami leke. Tekkinud ajajooksul märkamatult. Alumise töösilindri mansett ilmselt õhtul.
- pidurisüsteem vol.2 vaja leida töökorras jagaja ja see poolpidune minema heita.
Tagumised piduritrummlid oleks vaja teised vaadata. Praegust libiseb üks ratas kaasa,kuna on pandud ühele poole rohkem kulunud trummel kui teisele poole. Vaja oleks kahte ühesuguse kulumise astmega trummlit.
Seejärel peaks saama pidurisüsteemi ühtlasemaks ja samuti lendavad minema pehme kattega, liimutud klotsid.
- kere tahab juba kahest kohast väikest keevitust saada ja kuna mul pole isiklikku keevitajat,tuleb ise see ettevõtta. Kõige hullem on see,et viimati hoidsin keevitusagregaati käes 5.a tagasi ja kõik tuleb nullist uuesti ära õppida.
-mootor: raskem ja tõsisem teema. Kuna vanal mootoril on miskit rikkis aga keegi ei tea öelda,mis siis tuleks teine mootor vaadata. Ise enesest on mootor olemas aga selle hind saab olema vähemalt teise mosse hind.
Seega pole kindel,et 2014.a enam ma TÜV sellele autole teen,sest asi kisub sinnapoole,et vaja on tõsist taastamis tööd hakata tegema.
Samas see auto on ka hea, puukoorem või lauad visata kasti,koos põllumajandus saaduste või raua kolaga pole probleem. Aga sedaan mossega oleks juba tõsisem tegemine,kõike ära mahutada. Eriti üle gabariidilisi asju. Põldu mööda ja kehvasid teesid kannatas paremini sõita,kui tuttava Audi 100ga,mis tahtis pidevalt käest ära minna,iga väiksemagi löökaugu peale. Seega midagi positiivset on olnud. Samas jah asi laguneb ja tõsiselt oleks vaja teist mosset kõrvale. Kas või selleks juhuks,kui praegune peaks muutuma mingil X põhjusel sõiduvõimetuks.
Kuid endalegi üllatuseks sain tehtud värviparandused ära ja tulemusega võib rahule jääda:
Ning,et eestimaalt pole veel moskvichi osad ära kadunud, avastasin üllatuseks,et ühes täiesti suvalises kohas Lasnagorskis(Lasnamäel) olid saadaval sellised asjad ja seda üsna soodsa hinnaga.
Ja viimaseks asjaks,siis selline foto mõtteaineks: väikelinna kohtab igasugu autosid,mis on TÜV läbinud. Siin üks ehe näide: