Just nimelt stern ma usun,et pigem nõudlus kasvab kui kahaneb tulevikus, vaevalt kõik endale jaksavad ameerika laeva kodu osta,nagu see mõni aeg tagasi kombeks oli, seega kui võetakse hobbi masin siis ikka midagi rahakotile jõukohast. Kas või sellelt samalt Elitelt ,mille fotod marek siia postitas nägin ma üsna mitut asja,mida oleks saanud tulevikus,kui mitte lähiajal, maha müüa(uksealused liistud,konela kroom peegel,veerenni liist jne).
Toon ühe näite ameerika maalt 1957-58 Plymouthi kohta,mis ka siia konteksti sobib:
70datel olid vanad 40-50d Plymouthid autod,mis jäid seisma,kuna nad võtsid palju kütet ja olid üsna omadega ajale jalgu jäänud(polnud siis IN tänapäeva mõistes). Lisaks ka osadel roostetamise probleemid,kuna üsna palju Plymouthe tulid ilma mingisuguse korrosiooni tõrjeta.
Nüüd siis pea pool sajandit hiljem on 1957-58a Plymouth väga hinnatud auto,sellele on kaasa aidanud
ka fakt,et seda automarki kasutati ühes filmis

,kuid ka see,et neid autosid lihtsalt ühel hetkel enam polnud,kuna rooste ja aeg tegid oma töö. Kuigi tegu ameerika autoga,siis päris kõike sellele mudelile järgi ei teha. Korralikku liisturingi saada on keeruline,enamusel on liistud kõverad,mõlkis,lisaks on igal mudelil(Fury,Belveder,Savoy) eri liistu ring,mis eelmise mudeliga ei kattu+100 muud pisividinat.
Ma usun,et mossede osas tuleb enam vähem samasi ühel päeval,seega iga mõtetult retsitud auto on karuteene neile,kes tulevikus tahavad mosset ehitada.