AZLK-2140 1981 Edel

Kirjuta oma mossest ja kommenteeri teiste omasid
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!
Vasta
Kasutaja avatar
moskiito
Postitusi: 2880
Liitunud: 01 Veebr 2009 21:21
Asukoht: virtsu

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitus Postitas moskiito »

Seenior kirjutas:Kui tahad ainult tagaotsa kõrgemaks saada ja vedrulehed on terved,aitab lehtede pinnimisest.
ma kahtlustan et meist noorem sugupõlv ei teagi mis asi see "pinnimine" on. nemad seovad selle sõna kohe millegi muuga. 8) :D
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Kasutaja avatar
stern100
Postitusi: 3334
Liitunud: 26 Juun 2009 09:27
Telefon: 56678989
Asukoht: Läänemaa, Palivere

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitus Postitas stern100 »

Mina näiteks ei oska seda sõna absoluutselt millegiga seostada. Ärgem tehke ennatlikke järeldusi. Oleksin tänulik kui mõni vanem härra seletab asja siis ka noorematele lahti. Tahaks isegi teada kuidas tagaotsa ilma midagi lisamata ja muutmata kõrgemaks saada.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.

Kokku omanud 125 erinevat mosset.

Hoiame mosse rallikultuuri elus!


Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kasutaja avatar
Seenior
Postitusi: 639
Liitunud: 18 Apr 2009 15:20
Asukoht: Lavassaare

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitus Postitas Seenior »

Nagu eelnevalt mainisin,on pinnimiseks vaja alasit ja tavalist 600-800 grammist haamrit.Vedrupaki harutad lahti ja võtad üksiku lehe otsapidi kätte-ikka ülemine pool ülal, toetad alasile ja koputad kogu lehe pinna üle,iga löögi vahemaa paar sentimeetrit.Korra koputad üle ja vaatad siis,palju kaar muutus.Vastavalt soovile võid üritust korrata.Kõik lehed koputa üle ühetugevuselt.Liiga hoogu ei maksa minna,vedru võib liiga kaardu minna.Alasi pind peab sile olema,haamri ots võib pisut kumer olla.Oma mossel mõni aasta tagasi tegin nii ja püsib siiani vormis.
Kasutaja avatar
Edel
Postitusi: 1666
Liitunud: 07 Veebr 2009 23:15
Asukoht: Jüri,Harjumaa
Kontakt:

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitus Postitas Edel »

Seenior kirjutas:Nagu eelnevalt mainisin,on pinnimiseks vaja alasit ja tavalist 600-800 grammist haamrit.Vedrupaki harutad lahti ja võtad üksiku lehe otsapidi kätte-ikka ülemine pool ülal, toetad alasile ja koputad kogu lehe pinna üle,iga löögi vahemaa paar sentimeetrit.Korra koputad üle ja vaatad siis,palju kaar muutus.Vastavalt soovile võid üritust korrata.Kõik lehed koputa üle ühetugevuselt.Liiga hoogu ei maksa minna,vedru võib liiga kaardu minna.Alasi pind peab sile olema,haamri ots võib pisut kumer olla.Oma mossel mõni aasta tagasi tegin nii ja püsib siiani vormis.
Arvan,et ise seda tegema ei hakka,puudub kogemus. Esmalt pean nägema,kuidas seda tehakse.
Varasemalt olen vanematelt meestelt kuulnud,et pinnimine aitab ainult lühiajaliselt.
Koormat pole plaanis vedada (no vahel ikka tuleb vedada), soov on tagumik kõrgemale saada. Jääb tunne,et õige effekt tuleb siis välja kui peale tagumiku kergitamist ka esiotsa pisut madaldada. Praegu on see ikka eriti kõrge (võimalik,et mingid teised vedrud pandud?) ja selle juures ära vajunud vedrudega tagumik ikka kuidagi väga nilbe ja kui sinna ka mingine koorem peale panna... no commens...
Kasutaja avatar
SanderV
Postitusi: 2240
Liitunud: 21 Dets 2009 01:55

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitus Postitas SanderV »

tahad midagi sjukest saada? endal originaal vedrustus
Pilt
Kasutaja avatar
Edel
Postitusi: 1666
Liitunud: 07 Veebr 2009 23:15
Asukoht: Jüri,Harjumaa
Kontakt:

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitus Postitas Edel »

SanderV kirjutas:tahad midagi sjukest saada? endal originaal vedrustus
Midagi taolist jah ja tagaosa pildil kujutatust vähe kõrgemaks. (no võibolla pilt petab ka vähe).
Kasutaja avatar
moskiito
Postitusi: 2880
Liitunud: 01 Veebr 2009 21:21
Asukoht: virtsu

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitus Postitas moskiito »

mes, kas sa tahad mosse ninaga kündma hakkata või :o

pildil kujutatud kõrgus on juba vägagi kõrge kuna rattas isegi ei ole 1mm jagu rattakoopas sees.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Kasutaja avatar
Seenior
Postitusi: 639
Liitunud: 18 Apr 2009 15:20
Asukoht: Lavassaare

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitus Postitas Seenior »

Pinnimisest- veelkord toonitan,et vedruleht tuleb toetada siledale pinnale ja haamri ots võib olla pisut kumer.Lohkus aluse puhul lööd lehe kõveraks ja sel puhul on efekt tõesti lühiajaline.
Kasutaja avatar
Edel
Postitusi: 1666
Liitunud: 07 Veebr 2009 23:15
Asukoht: Jüri,Harjumaa
Kontakt:

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitus Postitas Edel »

moskiito kirjutas:mes, kas sa tahad mosse ninaga kündma hakkata või :o

pildil kujutatud kõrgus on juba vägagi kõrge kuna rattas isegi ei ole 1mm jagu rattakoopas sees.
Sellest esimesest lausest järeldan, et mind pilt petab :D Mu Ladal on külgvaates väheke küll selline "kündmise" effekt näha ja see meeldib. Moskvitš võiks ka midagi sellist olla :D
Esialgu panin vedru kokku nii nagu enne oli. Eks hiljem näe mis saab.
Kasutaja avatar
Edel
Postitusi: 1666
Liitunud: 07 Veebr 2009 23:15
Asukoht: Jüri,Harjumaa
Kontakt:

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitus Postitas Edel »

moskiito kirjutas:mes, kas sa tahad mosse ninaga kündma hakkata või :o
Teema jätkuks pilt http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/87582773 Kas selline kõrgus on utoopia? Kui jah, tuleb hakata esiotsa madaldama.
Vasta