53. leht 93-st
Re: AZLK-2140 1981 Edel
Postitatud: 14 Juul 2011 23:44
Postitas moskiito
Seenior kirjutas:Kui tahad ainult tagaotsa kõrgemaks saada ja vedrulehed on terved,aitab lehtede pinnimisest.
ma kahtlustan et meist noorem sugupõlv ei teagi mis asi see "pinnimine" on. nemad seovad selle sõna kohe millegi muuga.
Re: AZLK-2140 1981 Edel
Postitatud: 15 Juul 2011 00:02
Postitas stern100
Mina näiteks ei oska seda sõna absoluutselt millegiga seostada. Ärgem tehke ennatlikke järeldusi. Oleksin tänulik kui mõni vanem härra seletab asja siis ka noorematele lahti. Tahaks isegi teada kuidas tagaotsa ilma midagi lisamata ja muutmata kõrgemaks saada.
Re: AZLK-2140 1981 Edel
Postitatud: 15 Juul 2011 00:31
Postitas Seenior
Nagu eelnevalt mainisin,on pinnimiseks vaja alasit ja tavalist 600-800 grammist haamrit.Vedrupaki harutad lahti ja võtad üksiku lehe otsapidi kätte-ikka ülemine pool ülal, toetad alasile ja koputad kogu lehe pinna üle,iga löögi vahemaa paar sentimeetrit.Korra koputad üle ja vaatad siis,palju kaar muutus.Vastavalt soovile võid üritust korrata.Kõik lehed koputa üle ühetugevuselt.Liiga hoogu ei maksa minna,vedru võib liiga kaardu minna.Alasi pind peab sile olema,haamri ots võib pisut kumer olla.Oma mossel mõni aasta tagasi tegin nii ja püsib siiani vormis.
Re: AZLK-2140 1981 Edel
Postitatud: 15 Juul 2011 22:08
Postitas Edel
Seenior kirjutas:Nagu eelnevalt mainisin,on pinnimiseks vaja alasit ja tavalist 600-800 grammist haamrit.Vedrupaki harutad lahti ja võtad üksiku lehe otsapidi kätte-ikka ülemine pool ülal, toetad alasile ja koputad kogu lehe pinna üle,iga löögi vahemaa paar sentimeetrit.Korra koputad üle ja vaatad siis,palju kaar muutus.Vastavalt soovile võid üritust korrata.Kõik lehed koputa üle ühetugevuselt.Liiga hoogu ei maksa minna,vedru võib liiga kaardu minna.Alasi pind peab sile olema,haamri ots võib pisut kumer olla.Oma mossel mõni aasta tagasi tegin nii ja püsib siiani vormis.
Arvan,et ise seda tegema ei hakka,puudub kogemus. Esmalt pean nägema,kuidas seda tehakse.
Varasemalt olen vanematelt meestelt kuulnud,et pinnimine aitab ainult lühiajaliselt.
Koormat pole plaanis vedada (no vahel ikka tuleb vedada), soov on tagumik kõrgemale saada. Jääb tunne,et õige effekt tuleb siis välja kui peale tagumiku kergitamist ka esiotsa pisut madaldada. Praegu on see ikka eriti kõrge (võimalik,et mingid teised vedrud pandud?) ja selle juures ära vajunud vedrudega tagumik ikka kuidagi väga nilbe ja kui sinna ka mingine koorem peale panna... no commens...
Re: AZLK-2140 1981 Edel
Postitatud: 15 Juul 2011 23:15
Postitas SanderV
tahad midagi sjukest saada? endal originaal vedrustus
Re: AZLK-2140 1981 Edel
Postitatud: 16 Juul 2011 13:17
Postitas Edel
SanderV kirjutas:tahad midagi sjukest saada? endal originaal vedrustus
Midagi taolist jah ja tagaosa pildil kujutatust vähe kõrgemaks. (no võibolla pilt petab ka vähe).
Re: AZLK-2140 1981 Edel
Postitatud: 16 Juul 2011 16:42
Postitas moskiito
mes, kas sa tahad mosse ninaga kündma hakkata või
pildil kujutatud kõrgus on juba vägagi kõrge kuna rattas isegi ei ole 1mm jagu rattakoopas sees.
Re: AZLK-2140 1981 Edel
Postitatud: 16 Juul 2011 18:15
Postitas Seenior
Pinnimisest- veelkord toonitan,et vedruleht tuleb toetada siledale pinnale ja haamri ots võib olla pisut kumer.Lohkus aluse puhul lööd lehe kõveraks ja sel puhul on efekt tõesti lühiajaline.
Re: AZLK-2140 1981 Edel
Postitatud: 17 Juul 2011 13:31
Postitas Edel
moskiito kirjutas:mes, kas sa tahad mosse ninaga kündma hakkata või
pildil kujutatud kõrgus on juba vägagi kõrge kuna rattas isegi ei ole 1mm jagu rattakoopas sees.
Sellest esimesest lausest järeldan, et mind pilt petab
Mu Ladal on külgvaates väheke küll selline "kündmise" effekt näha ja see meeldib. Moskvitš võiks ka midagi sellist olla
Esialgu panin vedru kokku nii nagu enne oli. Eks hiljem näe mis saab.
Re: AZLK-2140 1981 Edel
Postitatud: 17 Juul 2011 20:37
Postitas Edel
moskiito kirjutas:mes, kas sa tahad mosse ninaga kündma hakkata või
Teema jätkuks pilt
http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/87582773 Kas selline kõrgus on utoopia? Kui jah, tuleb hakata esiotsa madaldama.