53. leht 243-st

Re: IZ 412 IE 1987 ; AZLK 2140 1975, IZ 412 IE 1984 stern

Postitatud: 30 Mär 2011 07:50
Postitas moskiito
mossejumal kirjutas:
moskiito kirjutas:
stern100 kirjutas:Kallasin oma ühele blokikaanele kinniste klappidega diiselkütust peale ning peale tunniajast seismist oli neljanda silindri väljalaske kanal niiske, seega see klapp ei pea?
jup, täiesti õige. Klapp vajab sooveldamist, parimal juhul. halvimal juhul freesimist ja sooveldamist.
Ei,siis kui sa kohe valad põlemiskambrisse vedeliku peab kohe hakkama,avadest vedelikku tulema.
Kui sa soveldama hakkad,siis sovelda klapid klapipesadele tihedaks.
vaidlen vastu, kui klapp peab, ei tohi isegi niiskeks minna kollektori seinad. kui läheb niiskeks, vajavad klappid sooveldamist. Kui lähevad märjaks, nagu "viirusboy" pildil näha, tuleb klappipesa freesida ja uus klapp panna.
viirusboy kirjutas:Klapp vajab sooveldamist. Suurendusklaasiga jälgi et ei oleks pragusid klapi äärel. Kui on, pole sooveldamisest suurt kasu ja tuleb panna uus/teine klapp, mis tuleb omakorda ikkagi sooveldada. Niiet sellest tööst sa ei pääse. Pastat müüakse ntx tradilos, mingi 50 eeku oli purk vist.
jutt täiesti õige. teisiti ei saagi pidama muidu.

Re: IZ 412 IE 1987 ; AZLK 2140 1975, IZ 412 IE 1984 stern

Postitatud: 01 Apr 2011 18:12
Postitas stern100
Sai täna vahetatud starter ning massilüliti. Aku peale, sama jama ikka :angry Vaevu vaevu veab starterit ringi või ei tee sedagi, ainult plõksib. Annad täkku, veab vähe kiiremini ringi ning läheb käima, samal ajal vaatad kuidas ampermeeter aina rohkem viltu vajub... :waah . Ma võin teha auto juures kõike muud, ainus mida ma teha ei oska on elektrijamad :uhoh Eks pean vist veelkord kõik ühendused starteri juhtmetega üle käima, eriti ampermeetri omad. Samas pean siis armatuuri uuesti maha kiskuma ning vedama otsast lõpuni kõik uued juhtmed starterile ja süütelukule...Pean käima ja endale mingi elektriku sebima.

Re: IZ 412 IE 1987 ; AZLK 2140 1975, IZ 412 IE 1984 stern

Postitatud: 01 Apr 2011 18:18
Postitas wax
Mootori ja kere vaheline mass on okei? See kipub läbi mädanema :)

Re: IZ 412 IE 1987 ; AZLK 2140 1975, IZ 412 IE 1984 stern

Postitatud: 01 Apr 2011 18:44
Postitas 27151
Prooviks võid süüteluku ka ära vahetada.Mul oli taoline jama, vedas lihtsalt vaevu ja kohe aku tühjaks.

Re: IZ 412 IE 1987 ; AZLK 2140 1975, IZ 412 IE 1984 stern

Postitatud: 01 Apr 2011 19:08
Postitas Sten
Proovi, kuidas starter siis ringi käib kui starteri pealt otse klemmid lühistada.

Re: IZ 412 IE 1987 ; AZLK 2140 1975, IZ 412 IE 1984 stern

Postitatud: 01 Apr 2011 19:10
Postitas moskiito
kui starter ei vea, siis kontrolli massi mootori ja kere vahel algatuseks

Re: IZ 412 IE 1987 ; AZLK 2140 1975, IZ 412 IE 1984 stern

Postitatud: 01 Apr 2011 19:21
Postitas viirusboy
võin aidata sind elektriga, kui vaja on :)

Re: IZ 412 IE 1987 ; AZLK 2140 1975, IZ 412 IE 1984 stern

Postitatud: 01 Apr 2011 19:33
Postitas stern100
Kere ja mootori mass korra üle käidud juba. Samuti panin otse starteri pealt otsad kokku, starter ei teinud midagi, ainult vaevu võttis seal otsad sädelema...seega ei tule piisavalt voolugi starterile peale?

Re: IZ 412 IE 1987 ; AZLK 2140 1975, IZ 412 IE 1984 stern

Postitatud: 01 Apr 2011 19:39
Postitas marko
Kas pendiks ise tõmbas/plõksus?

Re: IZ 412 IE 1987 ; AZLK 2140 1975, IZ 412 IE 1984 stern

Postitatud: 01 Apr 2011 20:06
Postitas stern100
marko kirjutas:Kas pendiks ise tõmbas/plõksus?
Otse starteri pealt otsad kokku pannes ei teinud pendiks midagi.