AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.108
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
- TALUPOEG TALUJA
- Postitusi: 1192
- Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
- Telefon: 56 95 60 13
- Asukoht: Viljandimaa
Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1
Tegelt oleks vaja teada millest liim teibil koosneb ja mis seda lahustab.... aga seda ei saa vist kuidagi teada. Võibolla ärisaladus isegi.
T.
T.
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....
- TALUPOEG TALUJA
- Postitusi: 1192
- Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
- Telefon: 56 95 60 13
- Asukoht: Viljandimaa
Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1
Õhtust!
Täna sain natuke mahti ja ronisin treipingi taha. Proovisin järgi teha seda eetrikäivituse pihustit. Sai natuke leiutatud ja asja lihtsamaks tehtud enda jaoks. Kahjuks panin ühe kohapeal pisut mööda,ehk tööde järjekord nii täpse asja puhul.... Viimase oleks pidanud puurima trelliga,mitte treipingis. Katsetasin ka asja aga midagi head polnud,sest kui auk sees 2.1 ja kaks auku otsas-1mm.( kokku kaks) + veel oma praak= sama hästi,kui oleks otse torust lasknud...
Kahjuks kodus peenemat puuri kui 1 mm. polnud. Oli peotäis Ostast ostetud rauapuure aga need millegipärast nii haprad,et lausa näpu vahel purunesid. Järsku mingid plastiku või hambapuurid vene ajast. Peab hästivarustatud poodi külastama. Kahtlustan,et järsku suudan 0.6 mm. augu kuidagi sisse puurida väikse trelliga. Kunagi sain 0.8 proovida,kui tegin Volga karburaatori düüsi. Selle töö jaoks oleks pisikest lauapuurpinki vaja. Seda aga pole. Esmalt katsetan ühe väikese trelliga.
Nojah,selline siis esimesel korral:
Järgmise teen sentimeetri lühema ja ka panen 10x1 mm. vindi. Kollektoris küllalt õhuke sein,võibolla abiks. Ja üldse oleks asi lihtsam teha,kui õige näidis ees. Ise aretades kohe esimese korraga ei õnnestu.
T.
Täna sain natuke mahti ja ronisin treipingi taha. Proovisin järgi teha seda eetrikäivituse pihustit. Sai natuke leiutatud ja asja lihtsamaks tehtud enda jaoks. Kahjuks panin ühe kohapeal pisut mööda,ehk tööde järjekord nii täpse asja puhul.... Viimase oleks pidanud puurima trelliga,mitte treipingis. Katsetasin ka asja aga midagi head polnud,sest kui auk sees 2.1 ja kaks auku otsas-1mm.( kokku kaks) + veel oma praak= sama hästi,kui oleks otse torust lasknud...
Kahjuks kodus peenemat puuri kui 1 mm. polnud. Oli peotäis Ostast ostetud rauapuure aga need millegipärast nii haprad,et lausa näpu vahel purunesid. Järsku mingid plastiku või hambapuurid vene ajast. Peab hästivarustatud poodi külastama. Kahtlustan,et järsku suudan 0.6 mm. augu kuidagi sisse puurida väikse trelliga. Kunagi sain 0.8 proovida,kui tegin Volga karburaatori düüsi. Selle töö jaoks oleks pisikest lauapuurpinki vaja. Seda aga pole. Esmalt katsetan ühe väikese trelliga.
Nojah,selline siis esimesel korral:
Järgmise teen sentimeetri lühema ja ka panen 10x1 mm. vindi. Kollektoris küllalt õhuke sein,võibolla abiks. Ja üldse oleks asi lihtsam teha,kui õige näidis ees. Ise aretades kohe esimese korraga ei õnnestu.
T.
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....
Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1
Ega need alla 1mm puurid teab,mis tugevad ole aga päris puded need kohe kindlasti pole. Näpu vahel purub ära jah aga ikka jõuraasuga koos. Ja võta neid puure kohe peoga,sest trelliga puurimine nähtamatu mõõduga nõuab praktiliselt liikumatut kätt.
Ning müüakse trellile rakist,mis moodustabki "vaese mehe puurpingi" Eelmises laevas oli selline ja ajas asja ära küll täpsema töö puhul.
Ning müüakse trellile rakist,mis moodustabki "vaese mehe puurpingi" Eelmises laevas oli selline ja ajas asja ära küll täpsema töö puhul.
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane
Mis sest,et muhulane
- TALUPOEG TALUJA
- Postitusi: 1192
- Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
- Telefon: 56 95 60 13
- Asukoht: Viljandimaa
Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1
No need olid ikka maru pudid. Mul oli samasugune veneaegne puur ja see on siiamaani terve. Ei surunud suurt peale ega midagi. Täiesti arusaamatu asi. Eks jah,raban hulgim puure. Mul kuskil riiulis väike trell HORSE ED 004.... Üks härra andis remontida ja pärast ütles,võta omale. Sellega vähe kindlam lasta,pisut väiksem kui teised. Peenikese puuriga lastes peaks tööriist ka väiksem olema.
Kitsas on ka pronksi kuuskandiga. Paar juppi on olemas 10 mm. Siis on otsas. Mingit 17-19 mm.on aga see on liiga ränk. Üldse selle värvilisega kitsas. Vanad varud on lõppemas. Rauast võiks ka teha aga peenikesi auke on raske puurida.
Kitsas on ka pronksi kuuskandiga. Paar juppi on olemas 10 mm. Siis on otsas. Mingit 17-19 mm.on aga see on liiga ränk. Üldse selle värvilisega kitsas. Vanad varud on lõppemas. Rauast võiks ka teha aga peenikesi auke on raske puurida.
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....
Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1
heh kui soovid võin sulle päris uue mootori koos full komplektiga saata, jah see maksab kenakese kopika aga kõik on saadaval
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
- TALUPOEG TALUJA
- Postitusi: 1192
- Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
- Telefon: 56 95 60 13
- Asukoht: Viljandimaa
Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1
No nüüd ei olegi mida ei saaks,raha lihtsalt pole...moskiito kirjutas:heh kui soovid võin sulle päris uue mootori koos full komplektiga saata, jah see maksab kenakese kopika aga kõik on saadaval
Ja muidugi on teine asi ka- kas tasub. Kui pea-aegu on komplekt koos siis ei tasu järgmist komplekti osta,vaid tuleb asi komplektseks koguda. Mängu ilu peab ka jääma sõber.
Aga kui kolad kuskil siis võid küsida pihustit küll. Mõne vana mootori küljes võib selline olla küll kollektoris. Ei pea olema Perkins,võib suvaline diisel olla. Siin meil kodumail isegi võib mõne rondi küljes seista aga keegi ei tunne seda äragi. Eriti tasuks vaadata vanu Ford Transiteid, mitme sellise küljest olen saanud pea-komplekti eetrikäivitust Viso F-27 kokku+ osa pulki tagavaraks.
T.
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....
- partnermosse
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
- Telefon: 58550555
- Asukoht: Tallinn
Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1
Moskiito saab inglismaal ehk remontkomplekti sebida perkinsi mootorile, seal ju kõik olemas.TALUPOEG TALUJA kirjutas:No nüüd ei olegi mida ei saaks,raha lihtsalt pole...moskiito kirjutas:heh kui soovid võin sulle päris uue mootori koos full komplektiga saata, jah see maksab kenakese kopika aga kõik on saadaval
Ja muidugi on teine asi ka- kas tasub. Kui pea-aegu on komplekt koos siis ei tasu järgmist komplekti osta,vaid tuleb asi komplektseks koguda. Mängu ilu peab ka jääma sõber.
Aga kui kolad kuskil siis võid küsida pihustit küll. Mõne vana mootori küljes võib selline olla küll kollektoris. Ei pea olema Perkins,võib suvaline diisel olla. Siin meil kodumail isegi võib mõne rondi küljes seista aga keegi ei tunne seda äragi. Eriti tasuks vaadata vanu Ford Transiteid, mitme sellise küljest olen saanud pea-komplekti eetrikäivitust Viso F-27 kokku+ osa pulki tagavaraks.
T.
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
- TALUPOEG TALUJA
- Postitusi: 1192
- Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
- Telefon: 56 95 60 13
- Asukoht: Viljandimaa
Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1
Saab kindlasti. Hetkel ei ole teda tülitanud,sest enamus juppe juba koos. Ja tsipa vanemale mudelile saab siit pea kõik kätte.
Muidugi oleks kaval plaan anda moskiitole laadaluba.... Seal kindlasti kohalikud laadad...kus võib muu kola hulgas odavaid Perkinsi juppe olla....
T.
Muidugi oleks kaval plaan anda moskiitole laadaluba.... Seal kindlasti kohalikud laadad...kus võib muu kola hulgas odavaid Perkinsi juppe olla....
T.
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....
Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1
Kui mu mälu ei peta, siis otsisid vist vanakooli diesel silti. Vot sellise metallist sildi leidsin täna riiulist.
Ilu on omakasupüüdmatu rahulolu.
- TALUPOEG TALUJA
- Postitusi: 1192
- Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
- Telefon: 56 95 60 13
- Asukoht: Viljandimaa
Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1
Ossa!
Kas Mosseklubi juhtkond kiidab heaks sellise sildi kasutamise?
Mulle täitsa sobiks.
Mida peab tegema,et need omale saada?
T.
Kas Mosseklubi juhtkond kiidab heaks sellise sildi kasutamise?
Mulle täitsa sobiks.
Mida peab tegema,et need omale saada?
T.
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....