Teemavahetus.
Kuna sain kätte ühe plokikaantest lõpuks,siis hakkasin Iževski mootorit kokku laduma. Klappide juhtpuksid said Fordi omad ja sääretihendid Volksu omad,klapivedrud bemmi omad. Nukk sai -38 peale,nukaratas jäi mosse oma ning selle kinnitusauke näriti 2,5 kraadi mõlemale poole.Poltidele sai tähikseibid alla pandud,vast peab kinni.Sai mootori kokku ja aiste vahele ka tõstetud. Käiguhoovastiku liigendid tegin munakate peale ringi. Mõte oli uniballidega teha aga mere taga siukest kaupa riiulist pole kohe võtta,soovitati munakaid. Eks näis,proovib järele.

Järgmiseks Solexi karpa. Trossisüsteemi ehitamisega läheb tiba aega,pluss siis tooreklapi tross ka pisut ringi teha,kuna see tuleb sigulli oma panna. Mosse oma jääb lühikeseks. Lähipäevil saab siis tulemused teada,et kas ja kuidas
