53. leht 59-st
Re: AZLK 427 IE 1974,AZLK 412 IE 1973 ja IŽ 412 IE 1988 Muhu
Postitatud: 13 Jaan 2017 02:16
Postitas Muhulane
vaalo kirjutas:
Tore, aga karbussi kõveraksminemise seisukohast ei puutu seguklappide osa kuidagi asjasse, kui juhuslikult aru ei saanud.
Eks igal linnul ole oma laul
Re: AZLK 427 IE 1974,AZLK 412 IE 1973 ja IŽ 412 IE 1988 Muhu
Postitatud: 13 Jaan 2017 21:22
Postitas sass
Mehed, ärge võtke kõike nii tõsiselt. Loomulikult sellist raamatut ei eksisteeri. Jätkasin Urukoera hea nõuande täpsustusega...
Re: AZLK 427 IE 1974,AZLK 412 IE 1973 ja IŽ 412 IE 1988 Muhu
Postitatud: 13 Jaan 2017 22:47
Postitas vaalo
Nojah, tundub, et olen kõva peaga
Re: AZLK 427 IE 1974,AZLK 412 IE 1973 ja IŽ 412 IE 1988 Muhu
Postitatud: 14 Jaan 2017 01:57
Postitas Edel
Teatud sõlmi tuleb ikka mõistliku jõuga kinni tõmmata, üks neist ongi karburaatori kinnitus kolle külge
Re: AZLK 427 IE 1974,AZLK 412 IE 1973 ja IŽ 412 IE 1988 Muhu
Postitatud: 14 Jaan 2017 02:47
Postitas Muhulane
Teemavahetus.
Kuna sain kätte ühe plokikaantest lõpuks,siis hakkasin Iževski mootorit kokku laduma. Klappide juhtpuksid said Fordi omad ja sääretihendid Volksu omad,klapivedrud bemmi omad. Nukk sai -38 peale,nukaratas jäi mosse oma ning selle kinnitusauke näriti 2,5 kraadi mõlemale poole.Poltidele sai tähikseibid alla pandud,vast peab kinni.Sai mootori kokku ja aiste vahele ka tõstetud. Käiguhoovastiku liigendid tegin munakate peale ringi. Mõte oli uniballidega teha aga mere taga siukest kaupa riiulist pole kohe võtta,soovitati munakaid. Eks näis,proovib järele.
Järgmiseks Solexi karpa. Trossisüsteemi ehitamisega läheb tiba aega,pluss siis tooreklapi tross ka pisut ringi teha,kuna see tuleb sigulli oma panna. Mosse oma jääb lühikeseks. Lähipäevil saab siis tulemused teada,et kas ja kuidas
Re: AZLK 427 IE 1974,AZLK 412 IE 1973 ja IŽ 412 IE 1988 Muhu
Postitatud: 14 Jaan 2017 20:45
Postitas Muhulane
Solexi kohta tekkis küssa.
Karpal on tagasivoolu otsik ka olemas. Kas tuleb selle jaoks teine toru paaki vedada,et üleliigne bensiin õigesse kohta tagasi läheks? See oleks mõistlikum tegu.
Või tohib sinna pimeda ette panna?
Re: AZLK 427 IE 1974,AZLK 412 IE 1973 ja IŽ 412 IE 1988 Muhu
Postitatud: 15 Jaan 2017 02:32
Postitas partnermosse
Võid proovida tagasivoolu teha ka bensiinifiltri ja bensiinipumba vahele. Kolmiktoru panna vahele ja voolikud külge. See oleks ehk kõige kiirem proovimise variant, et ei peaks voolikute ja torudega tagasivoolu jaoks paaki tegema.
Re: AZLK 427 IE 1974,AZLK 412 IE 1973 ja IŽ 412 IE 1988 Muhu
Postitatud: 15 Jaan 2017 03:03
Postitas irukas
Sigullidel toimib see kolmiku teema kenasti, arvatavasti ka mossel.
Re: AZLK 427 IE 1974,AZLK 412 IE 1973 ja IŽ 412 IE 1988 Muhu
Postitatud: 15 Jaan 2017 21:02
Postitas Muhulane
Proovisin seda aga ei toiminud. Kolmiku panin enne pumpa vahele,pluss siis karpa tagasivoolu voolikule klapp vahele. Aga jama selles,et bensiin ei hakka paagist mitte üks põrm tulema vaid nn. ringluses olevates voolikutes jääb õhk tiirlema. Lõksuta pumbaga palju tahad aga trassist bensiini ei hakka tulema. Kolmiku ühe otsa panen kinni,siis hakkas bensiin ka trassist tulema.
Re: AZLK 427 IE 1974,AZLK 412 IE 1973 ja IŽ 412 IE 1988 Muhu
Postitatud: 16 Jaan 2017 18:28
Postitas Muhulane
Tinnidtännid said külge,märgid paigas aga ei saa tuld alla.
Kommutaator selline
Süütepooli küljes juhtmed sellises asendis
Sel komplektil polnud juhist ka kaasas,et kus mis juhe käib. Kommutaatoris on sinine esimeses positsioonis,hall neljandas positsioonis.
Leidsin netist spikri.Mul näikse positsioonid vahetuses olevat.