53. leht 100-st

Re: IZH 2715-01 1985 MAZ

Postitatud: 28 Sept 2012 21:11
Postitas Edel
Co-d mõõdetakse alati töösoojal mootoril. Kulunud kolvirõngad ja klapisääretihendid nüüd niiväga ka Co-d ei tõsta. Mu Ladal on ka rõngad läbi, õlikulu 1L/400km (ei leki), regulliti karbat ja ÜV sai läbi.
Kui rõngad läbi siis peaks ka surve karteris olema aga kui kompresioon oli normis, peaksid rõngad-klapid ka korras olema.

Re: IZH 2715-01 1985 MAZ

Postitatud: 28 Sept 2012 21:18
Postitas viirusboy
Klapisääretihendid kompressiooni ei mõjuta. Ja need on kõikidel klappidel. Nende tööpõhimõte on takistada õli voolamise klapitaldrikutele.

Re: IZH 2715-01 1985 MAZ

Postitatud: 28 Sept 2012 21:34
Postitas moskiito
täiendaksin veel seda et õlirõngas samuti surveastet ei mõjuta, kui see läbi, sattub põlemiskambrisse samuti üleliigset õli.

Re: IZH 2715-01 1985 MAZ

Postitatud: 29 Sept 2012 11:31
Postitas Edel
moskiito kirjutas:täiendaksin veel seda et õlirõngas samuti surveastet ei mõjuta, kui see läbi, sattub põlemiskambrisse samuti üleliigset õli.
Õli muudab mingil määral Co taset. Seda tahtsin öelda.
Kui klapid on ebatihedad (ei pidanud tihendeid silmas), on ka kompressioon madal.

Re: IZH 2715-01 1985 MAZ

Postitatud: 29 Sept 2012 11:38
Postitas moskiito
Edel kirjutas:
moskiito kirjutas:täiendaksin veel seda et õlirõngas samuti surveastet ei mõjuta, kui see läbi, sattub põlemiskambrisse samuti üleliigset õli.
Õli muudab mingil määral Co taset. Seda tahtsin öelda.
Kui klapid on ebatihedad (ei pidanud tihendeid silmas), on ka kompressioon madal.
no see on ju loomulik aga kodanik MAZ ütsi et mootoril om survega koik ok seega saab probleem seisneda ainult kahes aspektis.

Re: IZH 2715-01 1985 MAZ

Postitatud: 29 Sept 2012 12:53
Postitas MAZ
Asi selles,et mootor ongi madala surveastme mootor juba originaalis ja korra on vaid plokikaan maha käinud. Oskan arvata,et pigem 10.a seismist on veidi kehvasti autole mõjunud. Samas mootor on seest ilusti puhas ja pole tagine ka. Sees on kõige odavam täis mineraal õli aga tundub,et see toimib. Klapisääre tihendite seisukorda ei oska ka kommenteerida,pean siis klapikambri kaane maha võtma. Võimalusi on,et mootor tahaks uusi kolvirõngaid saada.
Aga see aasta on ka teised oma palju moodsamate autode, tehnoülevaatluse sooritamisega hirmsasti hädas.
Nii,et ma pole ainuke,keda nöögitud on. Tuttav saadeti käsipiduri 1% erinevuse tõttu tagasi ja tema puhul oli tegu 1992.a autoga. Kahjuks see 1% sai saatuslikuks ja ei mahu lubatud raamidesse.Seega läks tal õnnetumalt kui minul. :(

Re: IZH 2715-01 1985 MAZ

Postitatud: 29 Sept 2012 13:49
Postitas moskiito
vaheta rõngad ja klapisääre tihendid ära, siis peaks asi taas korras olema. Selleks ei pea sa mootorit maha võtma ja kõike saab teha edukalt kapotiall :)

Re: IZH 2715-01 1985 MAZ

Postitatud: 29 Sept 2012 13:59
Postitas Seenior
MAZ kirjutas:Leidke mulle see detail 0 EUR eest ja panen külge :D
Leidsin sellise tüki,ainult markeering on tal 2141 aga välisel vaatlusel mingit vahet ei täheldanud,tundub kasutamata asi olevat.Kui on huvi,võin loovutada.

Re: IZH 2715-01 1985 MAZ

Postitatud: 29 Sept 2012 14:00
Postitas viirusboy
MAZ kirjutas: Pilt
Teil sealkandis väga lihtne asi ma vaatan.. Meil siin uuemõisas on selline teaduslik uuring autol et täiesti julm.. Toon võrdluseks enda selleaastase ülevaatuse lehe.
Pilt

Re: IZH 2715-01 1985 MAZ

Postitatud: 29 Sept 2012 14:48
Postitas MAZ
@viirusboy
Päris karm värk teil seal, samas eks firmad on meil erinevad,kes teostavad tehnilist kontrolli. :)
Kuid selle lehe pealt on hea näha piirväärtusi,hea teadmiseks võtta.

@moskiito
Asi poleks ehk nii trööstitu aga kuna inimeste rahakotid on seoses kaudsete maksude ja muude jamadega,mis 2013.a tulevad niigi viimase välja tõmmanud.Siis võib ootamatu mootori remont või suurem väljaminek mõjuda nagu kasiinos suurmema hulga raha kaotamine. Seisev auto,mida pead nädalast nädalasse remondima viib raha välja ja kahjuks pole ka enam nende moodsate osade kvaliteet eriti kiita.
Teiselt hakka või uskuma "linnalegendi" sellest,kuidas korporatiivsed automüüjad soovivad kõik vanasõidukid kaotada,et nii endale kliente võita.

@Seenior
Ma usun,et see detail on sama,kuna 2141 võttis mitmed unifitseeritud detailid üle eelkäija mudelilt.
Huvi täitsa olemas asja vastu :), tahaks pidurid saada normaalsemalt toimima.