AZLK-2140 1981 Edel

Kirjuta oma mossest ja kommenteeri teiste omasid
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!
Vasta
Kasutaja avatar
stern100
Postitusi: 3334
Liitunud: 26 Juun 2009 09:27
Telefon: 56678989
Asukoht: Läänemaa, Palivere

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitus Postitas stern100 »

AIiiaiii oiiioiiii :D Tagumiku kõrgus on tõesti utoopiline. Aga kui sa tagumiku tõesti nii kõrgeks tahad jätta, tuleb esiotsa kindlasti madaldada.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.

Kokku omanud 125 erinevat mosset.

Hoiame mosse rallikultuuri elus!


Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kasutaja avatar
mario
Postitusi: 378
Liitunud: 01 Aug 2010 00:02
Asukoht: Tartu-Jõgeva 55608255

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitus Postitas mario »

just oli sama mõte.. tagaots jäta, nina too allapoole.. :)
Kasutaja avatar
Edel
Postitusi: 1666
Liitunud: 07 Veebr 2009 23:15
Asukoht: Jüri,Harjumaa
Kontakt:

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitus Postitas Edel »

mario kirjutas:just oli sama mõte.. tagaots jäta, nina too allapoole.. :)
Kui pikad on 2140 esivedrud originaalis? Ma kahtlustan,et mul on all mingi teise auto vedrud, ka on need jäigemad. Näiteks Moskvits raputab ikka rohkem kui mu Lada 2106. Minuarust peaks Mosse olema pehmema vedrustusega?

Täna vahetatud poolassi tihend. Avastasin ka,et piduriklotsid on kulunud. Tuleb oma varud välja otsida ja tagasillale uued panna. Ehk saab siis ka käsipiduri paremaks.
Et värviparandused on tehtud ja tagumistes tiivakoobastes pole ka midagi suuremat teha, läksid logarid alla tagasi. Tiiva sisemise serva tõmbasin tavotiga kokku, ehk ei hõõru logar serva nii palju ja kaitseb ka rooste eest.
Pagasniku komplekteerin ka logaritega ära. Sisse lähevad endiste heledate asemel mustad.
Kasutaja avatar
Edel
Postitusi: 1666
Liitunud: 07 Veebr 2009 23:15
Asukoht: Jüri,Harjumaa
Kontakt:

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitus Postitas Edel »

Tagumised pidurklotsid läksid vahetusse,õigemini 3tk sest ühel ei tahtnud trummel mitte mingi nipiga peale minna ja korrastatud sai ka käsipidur.
Pagasniku tegemine pooleli. Roostet ronib sealt igast nurgast välja (ka sealt,kuhu kuidagi ligi ei saa :angry ), sai võimalikud kohad puhtamaks tõmmatud. Hetkel krunt peale tõmmatud ja vaatab,kas ka värvist välja tuleb. Ilmselt tuleb seda juurde muretseda.
Leidsin ka siduri töösilindri stopperi üles. Tööriistakastis oli :angry Krt sai seda sealt ennem vähemalt 3 korda otsitud ja silma ei hakanud!
Kasutaja avatar
moskiito
Postitusi: 2880
Liitunud: 01 Veebr 2009 21:21
Asukoht: virtsu

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitus Postitas moskiito »

Edel kirjutas:Leidsin ka siduri töösilindri stopperi üles. Tööriistakastis oli :angry Krt sai seda sealt ennem vähemalt 3 korda otsitud ja silma ei hakanud!
murb'phy seadus; "kui vaja pole kusagil, kui vaja ei ole, vedeleb kõikjal."
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Kasutaja avatar
Edel
Postitusi: 1666
Liitunud: 07 Veebr 2009 23:15
Asukoht: Jüri,Harjumaa
Kontakt:

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitus Postitas Edel »

Pagasniku sai täna kokku. Polstritest panin tagasi vanad heledad ja puuduvad siis mustad. Üldjoontes toonide erinevus väga häirima ei jäänudki. 3 üldist pilti alates sellest http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/88424223 ja neljas http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/88425163
Korralikku põhjamatti pole vaid.
Kasutaja avatar
Edel
Postitusi: 1666
Liitunud: 07 Veebr 2009 23:15
Asukoht: Jüri,Harjumaa
Kontakt:

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitus Postitas Edel »

Täna ei jäänud palju puudu, kui oleksin Moskvitši "soojaks" ajanud. Ladal lõpetas laupäeval genekas töölepingu ja kuni tänaseni ajasin viga taga,oli ära proovitud kõikvõimalikud nipid,varuosad aga ikka ei midagi. Mõtlesin, kui õhtuks laadima ei saa, tuleb vähemalt septembrini "AZLK-ga" liikuda. Paningi juba küljepeegli paika, piduritulede anduri vahetasin ära, bensiini sisse ja proovikäivitus ning -sõit. Esimese pidurdusega oli pedaal põhjas kinni ja üles ei tule isegi käega sikutades. Vägistasin siduriga Mosse kuidagi keset teed ära. Veidi aega seisis,tuli pidur ise aeglaselt maha. Seniks sai siduri juba kärssama.
Muidugi panin ma taha uued piduriklotsid aga proovisõitu polnud jõudnud veel teha. Edasised pidurdused kulgesid õnneks probleemideta aga ikkagi ebameeldiv.
Lada sai siiski laadima uue geneka vahetusega ja Moskvitš sõitu ei läinudki. On üks plaan Septembris siiski sõita, kui majanduslik olukord lubab, ühinen 10. kuupäeval Maanteemuuseumis Moskvitšide kogunemisel (kui see muidugi toimub).
Kasutaja avatar
moskiito
Postitusi: 2880
Liitunud: 01 Veebr 2009 21:21
Asukoht: virtsu

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitus Postitas moskiito »

Edel kirjutas: Lada sai siiski laadima uue geneka vahetusega ja Moskvitš sõitu ei läinudki. On üks plaan Septembris siiski sõita, kui majanduslik olukord lubab, ühinen 10. kuupäeval Maanteemuuseumis Moskvitšide kogunemisel (kui see muidugi toimub).
see toimub ikka. vastupidiseid uudiseid pole ma kuulnud.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Kasutaja avatar
Edel
Postitusi: 1666
Liitunud: 07 Veebr 2009 23:15
Asukoht: Jüri,Harjumaa
Kontakt:

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitus Postitas Edel »

[quote="Edel"]No okay siis,ei näpi seda lülitit.
Üks asi veel. Piduri peasilinder. Täna lammutasin viimase jupihunnikuga kaasa saanud ühte silindrit. Et enne peasilindreid polnud lahti võtnud siis ei teadnud ka,kuidas see käib. Igaljuhul peale stopperseibi ära võtmist muud "kama" silindrist välja tulla ei tahtnud,vääna ja kanguta kuis tahtsid.quote]

Eelmine nädal sigines mulle üks pidurite peasilinder. Täna kontrollides,lekivad ka selle mansetid. Taaskord ei juhtunud peale stopperseibi eest ära võttes midagi (mis krd-i pärast see seal siis üldse olema peab?!),meelita neid detaile kuidas tahad,välja ei tule. Mis takistab ja kas kusagilt tagant lükata ei saa? Tihvtid on väljas,takistada ei tohiks midagi. Ei tahaks asja jälle ära rikkuda.
Kuigi mul on üks remonditud peasilinder veel (toruavad on suuremad,mõeldud 412 torudele), ei tahaks seda detailide võtmiseks veel laiali lammutada.
Kasutaja avatar
moskiito
Postitusi: 2880
Liitunud: 01 Veebr 2009 21:21
Asukoht: virtsu

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitus Postitas moskiito »

peasilindris on kaks kolbi. esimene tuleb ära kohe kui oled stopper rõnga ära võtnud, teine tuleb siis ära kui õlianuma alt oled splindi välja võtnud. võtad topsi maha, surud kolvi natuke sisse, ja võttad splindi ära, edasi tegutseb füüsika.

NB! mõnel on splint, mõnel kruvi.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Vasta