54. leht 93-st
Re: AZLK-2140 1981 Edel
Postitatud: 17 Juul 2011 20:57
Postitas stern100
AIiiaiii oiiioiiii
Tagumiku kõrgus on tõesti utoopiline. Aga kui sa tagumiku tõesti nii kõrgeks tahad jätta, tuleb esiotsa kindlasti madaldada.
Re: AZLK-2140 1981 Edel
Postitatud: 19 Juul 2011 17:31
Postitas mario
just oli sama mõte.. tagaots jäta, nina too allapoole..
Re: AZLK-2140 1981 Edel
Postitatud: 26 Juul 2011 21:42
Postitas Edel
mario kirjutas:just oli sama mõte.. tagaots jäta, nina too allapoole..
Kui pikad on 2140 esivedrud originaalis? Ma kahtlustan,et mul on all mingi teise auto vedrud, ka on need jäigemad. Näiteks Moskvits raputab ikka rohkem kui mu Lada 2106. Minuarust peaks Mosse olema pehmema vedrustusega?
Täna vahetatud poolassi tihend. Avastasin ka,et piduriklotsid on kulunud. Tuleb oma varud välja otsida ja tagasillale uued panna. Ehk saab siis ka käsipiduri paremaks.
Et värviparandused on tehtud ja tagumistes tiivakoobastes pole ka midagi suuremat teha, läksid logarid alla tagasi. Tiiva sisemise serva tõmbasin tavotiga kokku, ehk ei hõõru logar serva nii palju ja kaitseb ka rooste eest.
Pagasniku komplekteerin ka logaritega ära. Sisse lähevad endiste heledate asemel mustad.
Re: AZLK-2140 1981 Edel
Postitatud: 28 Juul 2011 19:11
Postitas Edel
Tagumised pidurklotsid läksid vahetusse,õigemini 3tk sest ühel ei tahtnud trummel mitte mingi nipiga peale minna ja korrastatud sai ka käsipidur.
Pagasniku tegemine pooleli. Roostet ronib sealt igast nurgast välja (ka sealt,kuhu kuidagi ligi ei saa
), sai võimalikud kohad puhtamaks tõmmatud. Hetkel krunt peale tõmmatud ja vaatab,kas ka värvist välja tuleb. Ilmselt tuleb seda juurde muretseda.
Leidsin ka siduri töösilindri stopperi üles. Tööriistakastis oli
Krt sai seda sealt ennem vähemalt 3 korda otsitud ja silma ei hakanud!
Re: AZLK-2140 1981 Edel
Postitatud: 28 Juul 2011 19:46
Postitas moskiito
Edel kirjutas:Leidsin ka siduri töösilindri stopperi üles. Tööriistakastis oli
Krt sai seda sealt ennem vähemalt 3 korda otsitud ja silma ei hakanud!
murb'phy seadus; "kui vaja pole kusagil, kui vaja ei ole, vedeleb kõikjal."
Re: AZLK-2140 1981 Edel
Postitatud: 02 Aug 2011 21:42
Postitas Edel
Pagasniku sai täna kokku. Polstritest panin tagasi vanad heledad ja puuduvad siis mustad. Üldjoontes toonide erinevus väga häirima ei jäänudki. 3 üldist pilti alates sellest
http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/88424223 ja neljas
http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/88425163
Korralikku põhjamatti pole vaid.
Re: AZLK-2140 1981 Edel
Postitatud: 03 Aug 2011 23:45
Postitas Edel
Täna ei jäänud palju puudu, kui oleksin Moskvitši "soojaks" ajanud. Ladal lõpetas laupäeval genekas töölepingu ja kuni tänaseni ajasin viga taga,oli ära proovitud kõikvõimalikud nipid,varuosad aga ikka ei midagi. Mõtlesin, kui õhtuks laadima ei saa, tuleb vähemalt septembrini "AZLK-ga" liikuda. Paningi juba küljepeegli paika, piduritulede anduri vahetasin ära, bensiini sisse ja proovikäivitus ning -sõit. Esimese pidurdusega oli pedaal põhjas kinni ja üles ei tule isegi käega sikutades. Vägistasin siduriga Mosse kuidagi keset teed ära. Veidi aega seisis,tuli pidur ise aeglaselt maha. Seniks sai siduri juba kärssama.
Muidugi panin ma taha uued piduriklotsid aga proovisõitu polnud jõudnud veel teha. Edasised pidurdused kulgesid õnneks probleemideta aga ikkagi ebameeldiv.
Lada sai siiski laadima uue geneka vahetusega ja Moskvitš sõitu ei läinudki. On üks plaan Septembris siiski sõita, kui majanduslik olukord lubab, ühinen 10. kuupäeval Maanteemuuseumis Moskvitšide kogunemisel (kui see muidugi toimub).
Re: AZLK-2140 1981 Edel
Postitatud: 04 Aug 2011 08:27
Postitas moskiito
Edel kirjutas: Lada sai siiski laadima uue geneka vahetusega ja Moskvitš sõitu ei läinudki. On üks plaan Septembris siiski sõita, kui majanduslik olukord lubab, ühinen 10. kuupäeval Maanteemuuseumis Moskvitšide kogunemisel (kui see muidugi toimub).
see toimub ikka. vastupidiseid uudiseid pole ma kuulnud.
Re: AZLK-2140 1981 Edel
Postitatud: 11 Aug 2011 14:26
Postitas Edel
[quote="Edel"]No okay siis,ei näpi seda lülitit.
Üks asi veel. Piduri peasilinder. Täna lammutasin viimase jupihunnikuga kaasa saanud ühte silindrit. Et enne peasilindreid polnud lahti võtnud siis ei teadnud ka,kuidas see käib. Igaljuhul peale stopperseibi ära võtmist muud "kama" silindrist välja tulla ei tahtnud,vääna ja kanguta kuis tahtsid.quote]
Eelmine nädal sigines mulle üks pidurite peasilinder. Täna kontrollides,lekivad ka selle mansetid. Taaskord ei juhtunud peale stopperseibi eest ära võttes midagi (mis krd-i pärast see seal siis üldse olema peab?!),meelita neid detaile kuidas tahad,välja ei tule. Mis takistab ja kas kusagilt tagant lükata ei saa? Tihvtid on väljas,takistada ei tohiks midagi. Ei tahaks asja jälle ära rikkuda.
Kuigi mul on üks remonditud peasilinder veel (toruavad on suuremad,mõeldud 412 torudele), ei tahaks seda detailide võtmiseks veel laiali lammutada.
Re: AZLK-2140 1981 Edel
Postitatud: 11 Aug 2011 14:40
Postitas moskiito
peasilindris on kaks kolbi. esimene tuleb ära kohe kui oled stopper rõnga ära võtnud, teine tuleb siis ära kui õlianuma alt oled splindi välja võtnud. võtad topsi maha, surud kolvi natuke sisse, ja võttad splindi ära, edasi tegutseb füüsika.
NB! mõnel on splint, mõnel kruvi.