Kui kõrgemalt poolt heaks kiidetakse, siis tuleb lihtsalt jõuluvanale kiri kirjutadaTALUPOEG TALUJA kirjutas:Ossa!
Kas Mosseklubi juhtkond kiidab heaks sellise sildi kasutamise?
Mulle täitsa sobiks.
Mida peab tegema,et need omale saada?
AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.108
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1
Ilu on omakasupüüdmatu rahulolu.
- TALUPOEG TALUJA
- Postitusi: 1192
- Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
- Telefon: 56 95 60 13
- Asukoht: Viljandimaa
Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1
Mis aadress on?hamada kirjutas:Kui kõrgemalt poolt heaks kiidetakse, siis tuleb lihtsalt jõuluvanale kiri kirjutadaTALUPOEG TALUJA kirjutas:Ossa!
Kas Mosseklubi juhtkond kiidab heaks sellise sildi kasutamise?
Mulle täitsa sobiks.
Mida peab tegema,et need omale saada?
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....
Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1
No ma ei tea! Googelda!TALUPOEG TALUJA kirjutas:Mis aadress on?hamada kirjutas:Kui kõrgemalt poolt heaks kiidetakse, siis tuleb lihtsalt jõuluvanale kiri kirjutadaTALUPOEG TALUJA kirjutas:Ossa!
Kas Mosseklubi juhtkond kiidab heaks sellise sildi kasutamise?
Mulle täitsa sobiks.
Mida peab tegema,et need omale saada?
Leidsin ka ühe reklaami 2140 diislist ja diesel sildist vanal volgal.
Ilu on omakasupüüdmatu rahulolu.
- TALUPOEG TALUJA
- Postitusi: 1192
- Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
- Telefon: 56 95 60 13
- Asukoht: Viljandimaa
Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1
Tänan. Olen seda juba näinud.
Tore oleks leida see ajakiri.... seal vast ka tagantpoolt vaade. Siiani pole suutnud leida. Kindlasti oleks see kuidagi võimalik,võibolla jääb keelteoskuse taha...
Tore oleks leida see ajakiri.... seal vast ka tagantpoolt vaade. Siiani pole suutnud leida. Kindlasti oleks see kuidagi võimalik,võibolla jääb keelteoskuse taha...
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....
- TALUPOEG TALUJA
- Postitusi: 1192
- Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
- Telefon: 56 95 60 13
- Asukoht: Viljandimaa
Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1
Mul sihuke mure,-üle üks rooliratas:
Ega keegi ei taha mulle selle eest vastu anda 2140 rooliratast?
Kuna asi kehvake siis olen nõus saatmiskulud ise tasuma.
tel.56 95 60 13
Ega keegi ei taha mulle selle eest vastu anda 2140 rooliratast?
Kuna asi kehvake siis olen nõus saatmiskulud ise tasuma.
tel.56 95 60 13
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....
- TALUPOEG TALUJA
- Postitusi: 1192
- Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
- Telefon: 56 95 60 13
- Asukoht: Viljandimaa
Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1
Täna oli hea niiske ilmake,vedasin ennast töökotta ja tegin selle pihusti lõpuks valmis. Tunnistan ausalt,ostsin paki puure ja kaks tükki lõhkusin ka ära.
Pean mainima,et selle 0.6 puuriga oli ikka jama küll. Nõrgake ja üldse ei hakanud peale. Trellil oli 2600 p. peal aga ikka ei võtnud laastu. Suure hädaga sain need augud sisse. See materjal polnud hea,liiga kõva. Järsku latunn. Vindilõikajaga toimetades oli kõva nagin sees,ilge kalk. Kes teab mis materjal see oli üldse. Augu sain sisse aga tegelt tuli see raudselt suurem-0.7 mm. puur mahtus vabalt sisse.... ehk on isegi 0.7-0.8 vahel. Midagi teha pole. Oleks olnud pisike puurmassin,võibolla oleks õnnestunud. Ja tegelt pole ju teada ka selle augu tegelik mõõt mis originaalsel pihustil. Seega võib rahule jääda. Asi toimib. Kahjuks pole ilma.....katsetamiseks jälle...
Järgmise pihusti jaoks peab hankima pehmemat pronksi.... Vaskvarras käiks ka vast. Jootekolvi otsast peaks ka saama teha,olid vist osad 10 mm.
Pilti ei jõudnud teha kahjuks,koguaeg tilgub ja pime.
T.
Pean mainima,et selle 0.6 puuriga oli ikka jama küll. Nõrgake ja üldse ei hakanud peale. Trellil oli 2600 p. peal aga ikka ei võtnud laastu. Suure hädaga sain need augud sisse. See materjal polnud hea,liiga kõva. Järsku latunn. Vindilõikajaga toimetades oli kõva nagin sees,ilge kalk. Kes teab mis materjal see oli üldse. Augu sain sisse aga tegelt tuli see raudselt suurem-0.7 mm. puur mahtus vabalt sisse.... ehk on isegi 0.7-0.8 vahel. Midagi teha pole. Oleks olnud pisike puurmassin,võibolla oleks õnnestunud. Ja tegelt pole ju teada ka selle augu tegelik mõõt mis originaalsel pihustil. Seega võib rahule jääda. Asi toimib. Kahjuks pole ilma.....katsetamiseks jälle...
Järgmise pihusti jaoks peab hankima pehmemat pronksi.... Vaskvarras käiks ka vast. Jootekolvi otsast peaks ka saama teha,olid vist osad 10 mm.
Pilti ei jõudnud teha kahjuks,koguaeg tilgub ja pime.
T.
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....
- TALUPOEG TALUJA
- Postitusi: 1192
- Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
- Telefon: 56 95 60 13
- Asukoht: Viljandimaa
Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1
Õhtust!
Minu diisel- Maskvitss on nüüd Jõulupuhkusel.
Jäin oma kodu õues teepeale. Võttis õhu vahele ja seisis. Vedasime sõbraga veel õhta pimedas käima ja peale poolt km. läks käima. Käigu ajal pöörded pisut muutusid tühikäigul. Jätsin seisma ja järgmisel hommikul enam ei kõssanudki,sama lugu.
Kakkusin süsteemi lahti ja vahetasin uue küttefiltri,panin ka teise etteandepumba aga nüüd ei kõssanud ka peale 3 km. vedu kaubiku järel. Kodus sai kõik tehtud mida üldse teha annab. Viga ei leidnud. Pihustist kütet ei tule. Ilma pihustita ikka üle ääre viskas... küte jõuab pumbani,pumbast läbi ja igatemoodi. Küttepump ei toimeta. Täna viisin pumba remonti Oissu. Las spetsialistid uurivad milles asi.
Vahepeal muretsesin,et jube suur töö see pumba mahavõtmine. Vaatasin kella ja rahulikult nokitsedes -pool tundi. Samal ajal oli veel mahti ka nr. 13 võtit otsida,igale poole plastikpunne keerata jne. Seega 25 min. normaalne. Tagasipanek vast võtab rohkem aega. Eks siis kuuleb mis selle pumbaga lahti. Kas midagi otsad andnud või lihtsalt halb küte.
Niipalju ka oli head,et leidsin tänu ühele Osta kasutajale ühest Poola netipoest oma mootorile odavaid pihustiotsi. Tänud talle! Sai tellitud üks ports ja tükihind koos saatmisega tuli 7€. Asi seegi.
T.
Minu diisel- Maskvitss on nüüd Jõulupuhkusel.
Jäin oma kodu õues teepeale. Võttis õhu vahele ja seisis. Vedasime sõbraga veel õhta pimedas käima ja peale poolt km. läks käima. Käigu ajal pöörded pisut muutusid tühikäigul. Jätsin seisma ja järgmisel hommikul enam ei kõssanudki,sama lugu.
Kakkusin süsteemi lahti ja vahetasin uue küttefiltri,panin ka teise etteandepumba aga nüüd ei kõssanud ka peale 3 km. vedu kaubiku järel. Kodus sai kõik tehtud mida üldse teha annab. Viga ei leidnud. Pihustist kütet ei tule. Ilma pihustita ikka üle ääre viskas... küte jõuab pumbani,pumbast läbi ja igatemoodi. Küttepump ei toimeta. Täna viisin pumba remonti Oissu. Las spetsialistid uurivad milles asi.
Vahepeal muretsesin,et jube suur töö see pumba mahavõtmine. Vaatasin kella ja rahulikult nokitsedes -pool tundi. Samal ajal oli veel mahti ka nr. 13 võtit otsida,igale poole plastikpunne keerata jne. Seega 25 min. normaalne. Tagasipanek vast võtab rohkem aega. Eks siis kuuleb mis selle pumbaga lahti. Kas midagi otsad andnud või lihtsalt halb küte.
Niipalju ka oli head,et leidsin tänu ühele Osta kasutajale ühest Poola netipoest oma mootorile odavaid pihustiotsi. Tänud talle! Sai tellitud üks ports ja tükihind koos saatmisega tuli 7€. Asi seegi.
T.
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....
Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1
Eelpool nimetatud rool kuulub vanale M408le ehk siis 1965-1970. Praguneb igast otsast ja kui see maha visata puruneb kildudeks ka.
Ilmselt seetõttu,et roolisammas ei olnud veel siis tehtud kokkusurutavaks.
Ilmselt seetõttu,et roolisammas ei olnud veel siis tehtud kokkusurutavaks.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
- TALUPOEG TALUJA
- Postitusi: 1192
- Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
- Telefon: 56 95 60 13
- Asukoht: Viljandimaa
Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1
Häid Jõule siis kõigile!
Katsume naha toore hoida ja vaimu kõrgel.
T.
Katsume naha toore hoida ja vaimu kõrgel.
T.
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....
- TALUPOEG TALUJA
- Postitusi: 1192
- Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
- Telefon: 56 95 60 13
- Asukoht: Viljandimaa
Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1
Õhtust!
Hääd uut aastat!
Täna sai Oisus käidud. Tuli välja,et mu auto küttepump üsna kulunud. Meister sai küll tööle aga ikkagi asi hapu. Plunsrid kulunud. Viisin oma kõik 9 küttepumpa sinna ja tööplaan selline,et paar pumpa läheb lahtivõtmisele ja uurimisele,et kas sealt annab midagi võtta minu pumba turgutamiseks. Kuna enamus pupasid on mehaanilise regulaatoriga siis ei pruugigi sealt midagi palju sobida. Viimases hädas läheb üks neist käiku aga kas saab 4000 pöördega pumba kätte,seda näeb hiljem. Nüüd pole muud kui oodata.
Eriti tore seik oli ühe küttepumbaga mis müüja arvates lausa Soomes remondis käinud. Sellest vast kirjutan edaspidi kui ka pilte teha saan. Igatahes vene polt küttepumbas.....
Hääd uut aastat!
Täna sai Oisus käidud. Tuli välja,et mu auto küttepump üsna kulunud. Meister sai küll tööle aga ikkagi asi hapu. Plunsrid kulunud. Viisin oma kõik 9 küttepumpa sinna ja tööplaan selline,et paar pumpa läheb lahtivõtmisele ja uurimisele,et kas sealt annab midagi võtta minu pumba turgutamiseks. Kuna enamus pupasid on mehaanilise regulaatoriga siis ei pruugigi sealt midagi palju sobida. Viimases hädas läheb üks neist käiku aga kas saab 4000 pöördega pumba kätte,seda näeb hiljem. Nüüd pole muud kui oodata.
Eriti tore seik oli ühe küttepumbaga mis müüja arvates lausa Soomes remondis käinud. Sellest vast kirjutan edaspidi kui ka pilte teha saan. Igatahes vene polt küttepumbas.....
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....