MAZ ex.IZ 2715, AZLK 2140 1981
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Hõreda mootori ja juba karteris oleva surve olemasolul aitab co2 vähendada karteri tuuluse mööda juhtimine õhupuhastist.
AZLK 2140 78a,AZLK 2140 76a,2xAZLK 2137 84a,izh412
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Tegin seda, keerasin isegi korgi korra huvipärast pealt ära,et näha mida karteri tuul teeb.
Mõnel tuleb sealt ikka päris korralikult suitsu nagu auru veduril aga minu mootoril mitte kui miskit???
Mõnel tuleb sealt ikka päris korralikult suitsu nagu auru veduril aga minu mootoril mitte kui miskit???
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Siid ei näe ma probleemi.Puhtalt regulli värkMAZ kirjutas:Tegin seda, keerasin isegi korgi korra huvipärast pealt ära,et näha mida karteri tuul teeb.
Mõnel tuleb sealt ikka päris korralikult suitsu nagu auru veduril aga minu mootoril mitte kui miskit???
AZLK 2140 78a,AZLK 2140 76a,2xAZLK 2137 84a,izh412
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Vot ei kujuta ette,mida see mootor tahab saada,et CO märgatavalt madalamaks läheks. Lihtsam vist on kõrvale mõni vana mootori kosu osta ja see üles ehitada nii kaua kui see praegune toimib.marko kirjutas:Siid ei näe ma probleemi.Puhtalt regulli värkMAZ kirjutas:Tegin seda, keerasin isegi korgi korra huvipärast pealt ära,et näha mida karteri tuul teeb.
Mõnel tuleb sealt ikka päris korralikult suitsu nagu auru veduril aga minu mootoril mitte kui miskit???
Aga on ka üks teist laadi probleem,millest olen rääkinud:
Aeg teeb oma töö ja kerel on vaja teha mõned kohad enne,kui olukord totaalselt kontrolli alt väljub.
Ise asi,kuidas ma sellega hakkama saan ei tea. Teha lasta tuleb kulukas ja kohalikest keegi seda autot tegema mulle ei hakka,kuna seal on suhtumine: ei viitsi...ei saa...pole aega...vii vanaauaks jne. Mis teha,kui keevitaja meestel on tuju pahur
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
tundub et häda on roostes, mis jääb kaitse all paljunema. kui soovid võin sulle liitri head kraami muretseda, ise olen enda masina peal teinud ja kohas kus koguaeg vett on, ei ole roostest haisu ka.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Palju see liiter maksab? Ja kas sinu mõte siiapoole tulla on veel jõus?
Ma arvan,et poolraamidesse tuleb paar lisa auku teha,et vesi ära voolaks. Aga tundub,et see,miks põhi üldse selle roostelaksu on saanud peitubki mitmes asjas. Üks asi on kindlasti riknenud tihendid ja vesi.
Mõtlesin siin juba,et lõikaks kuudilt katuse maha aga siis pole mul kuuti jälle. Seega pean naabrionult kauplema kuudi katust ühe niisama seisva vana surma pealt.
Vaja on saada see veeuputus salongist ära!
Ma arvan,et poolraamidesse tuleb paar lisa auku teha,et vesi ära voolaks. Aga tundub,et see,miks põhi üldse selle roostelaksu on saanud peitubki mitmes asjas. Üks asi on kindlasti riknenud tihendid ja vesi.
Mõtlesin siin juba,et lõikaks kuudilt katuse maha aga siis pole mul kuuti jälle. Seega pean naabrionult kauplema kuudi katust ühe niisama seisva vana surma pealt.
Vaja on saada see veeuputus salongist ära!
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Auto ikka liigub kuigi vigasid tuleb vaikselt juurde aga plaanin oktoobri lõpus ühe tõsisema remonti teha taaskord.
Aga enne seda on vaja materjali varuda,millega vigaseid detaile välja vahetada.
5.a tagasi sai tehtud komplekt uusi rooliotsasid oma kunagisele punasele 2140le,mille saatusest teab kasutaja Marko vaid rääkida.
Need on uued rooliotsad,osad remonditud ja korralikest asjadest kokku komplekteeritud. Kuid tahan teha need rooliotsad määritavaks nagu varase otsa M408l. Ise asi,kui hästi see mul õnnestub aga proovida tasub.
Kasutaja Sidorovilt soetasin endale 3 originaal rehvi, üks on protikas aga see läheb tagavara ratta alla.
Veljed on roostes aga selle vastu on mul rohtu.
Tundub,et lisaks varasemalt planeeritule pean maha lõikama ka kuudi ülemise osa ja selle kastile katteks panema. Vihmavesi teeb kerele liiga ja selline olukord tuleb ära lõpetada.
Lisaks on mul nagu SanderV puhul plokikaane tihend õhtul. Vahepeal viskab tagant auru soojalt ja siis ajab radiaatorist ka vedelikku välja. Lisasks tuleb jahutusvedeliku peale miski emulsiooni moodi ollus.
Mahlad päris segi veel läinud pole aga kõik tundemärgid viitavad ära riknenud kaane tihendile.
Kui kaane tihend on läbi siis on selge pilt,miks CO nii kõrge oli.
Aga enne seda on vaja materjali varuda,millega vigaseid detaile välja vahetada.
5.a tagasi sai tehtud komplekt uusi rooliotsasid oma kunagisele punasele 2140le,mille saatusest teab kasutaja Marko vaid rääkida.
Need on uued rooliotsad,osad remonditud ja korralikest asjadest kokku komplekteeritud. Kuid tahan teha need rooliotsad määritavaks nagu varase otsa M408l. Ise asi,kui hästi see mul õnnestub aga proovida tasub.
Kasutaja Sidorovilt soetasin endale 3 originaal rehvi, üks on protikas aga see läheb tagavara ratta alla.
Veljed on roostes aga selle vastu on mul rohtu.
Tundub,et lisaks varasemalt planeeritule pean maha lõikama ka kuudi ülemise osa ja selle kastile katteks panema. Vihmavesi teeb kerele liiga ja selline olukord tuleb ära lõpetada.
Lisaks on mul nagu SanderV puhul plokikaane tihend õhtul. Vahepeal viskab tagant auru soojalt ja siis ajab radiaatorist ka vedelikku välja. Lisasks tuleb jahutusvedeliku peale miski emulsiooni moodi ollus.
Mahlad päris segi veel läinud pole aga kõik tundemärgid viitavad ära riknenud kaane tihendile.
Kui kaane tihend on läbi siis on selge pilt,miks CO nii kõrge oli.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Enne,kui otsustasin plokikaant hakata lammutama proovisin ühe veidi lihtsama nipi ära. Nimelt vahetasin radiaatori korgil välja riknenud kummitihendi ja jahutusvedeliku väljapaiskumine korgist kadus, üleliigne vedelik voolab paisupaaki nagu vaja. Kuigi oht on,et tihend on seismisega ikkagi ära riknenud. Arvestada tuleb sellega,et aastast 1996-97 seisis auto lihtsalt garaažis.
Hakkasin siis oma plokikaane tihendeid otsima ja avastasin ebameeldiva üllatuse.
Kõik kolm tihendid on saanud mingi eseme poolt vigastada ja esimene osa tihendist on ära murdunud. Kahjuks pole nende tihenditega nüüd muud teha kui viska prügikasti aga kuna neid liigub väga palju siis kahju pole märkimisväärne.Eks tulevikus tean siis asju paremini hoida.
Saabus ka kaua oodatud pakk koos ristide ja remont mansettiga siduri ajamisse.
Plaan on veel juppe juurde tuua,kuid selleks tuleb nii mõndagi kohta ise kohale sõita.
Hakkasin siis oma plokikaane tihendeid otsima ja avastasin ebameeldiva üllatuse.
Kõik kolm tihendid on saanud mingi eseme poolt vigastada ja esimene osa tihendist on ära murdunud. Kahjuks pole nende tihenditega nüüd muud teha kui viska prügikasti aga kuna neid liigub väga palju siis kahju pole märkimisväärne.Eks tulevikus tean siis asju paremini hoida.
Saabus ka kaua oodatud pakk koos ristide ja remont mansettiga siduri ajamisse.
Plaan on veel juppe juurde tuua,kuid selleks tuleb nii mõndagi kohta ise kohale sõita.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
See nädalavahetus käisin siis üle pika aja jälle Nõo kandis, peale jagaja jala ja karbiraatori remonti pole maandtee peale 80 km/h sõitmine enam auto piinamine vaid ühtlase liiklusvooga kaasa sõitmine. Mööda trügitakse ikka ja selle vastu ei saa. Mina lasen neil, südamerahus ees ära sõita.
Käisin ka paar kohta läbi,kuhu pidin juba ammu minema ja tõin endale järgmise remonti tegemise jaoks ühte teist.
Sinna hulka võib lugeda ka kasutaja Jeekimi külastamine.
Viimasel fotol on 1997.a Opel Vectra põrandavaibad,mis isegi mossele istuvad aga peab veidi neid kääridega ringi tegema.
Põhimõtteliselt on nüüd kõik v.a määrdeainete osa remonti jaoks olemas. Ilmselt kuu lõpus läheb töötegemiseks lahti. Teine asi on hoopis see,et paagi anduri näidik armatuuris näitab taaskord aiateibaid või krt teab mida.
Aasta tagasi vahetasin ära ja juba on suutnud see otsad anda. Ei oska seda seletada,kuidas see nii ruttu aset leidis.
Käisin ka paar kohta läbi,kuhu pidin juba ammu minema ja tõin endale järgmise remonti tegemise jaoks ühte teist.
Sinna hulka võib lugeda ka kasutaja Jeekimi külastamine.
Viimasel fotol on 1997.a Opel Vectra põrandavaibad,mis isegi mossele istuvad aga peab veidi neid kääridega ringi tegema.
Põhimõtteliselt on nüüd kõik v.a määrdeainete osa remonti jaoks olemas. Ilmselt kuu lõpus läheb töötegemiseks lahti. Teine asi on hoopis see,et paagi anduri näidik armatuuris näitab taaskord aiateibaid või krt teab mida.
Aasta tagasi vahetasin ära ja juba on suutnud see otsad anda. Ei oska seda seletada,kuidas see nii ruttu aset leidis.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
- TALUPOEG TALUJA
- Postitusi: 1192
- Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
- Telefon: 56 95 60 13
- Asukoht: Viljandimaa
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Hakkasin siis oma plokikaane tihendeid otsima ja avastasin ebameeldiva üllatuse.
Kõik kolm tihendid on saanud mingi eseme poolt vigastada ja esimene osa tihendist on ära murdunud. Kahjuks pole nende tihenditega nüüd muud teha kui viska prügikasti aga kuna neid liigub väga palju siis kahju pole märkimisväärne.Eks tulevikus tean siis asju paremini hoida.
No nende äramurdunud juppide asemele saab uued teha. Sellepärast ei pea veel neid ära viskama. On endalgi sama lugu juhtunud. Samasugusest tihendimaterjalist võib siis uue jupi järgi teha ja sinna asemele toppida.... või mis iganes. Selle puuduoleva osa kohal siis liigub ainult õli ja surved puuduvad. Muidugi peab selle murdunud koha kuidagi kaldu ära lõikama või astmeliselt jakkama. Ots -otsaga ei saa õli pidama. Need jupid võib siis ka mingi liimiga ennem kokku panna,muidu kaant peale pannes võib midagi nihu minna.
Kõik kolm tihendid on saanud mingi eseme poolt vigastada ja esimene osa tihendist on ära murdunud. Kahjuks pole nende tihenditega nüüd muud teha kui viska prügikasti aga kuna neid liigub väga palju siis kahju pole märkimisväärne.Eks tulevikus tean siis asju paremini hoida.
No nende äramurdunud juppide asemele saab uued teha. Sellepärast ei pea veel neid ära viskama. On endalgi sama lugu juhtunud. Samasugusest tihendimaterjalist võib siis uue jupi järgi teha ja sinna asemele toppida.... või mis iganes. Selle puuduoleva osa kohal siis liigub ainult õli ja surved puuduvad. Muidugi peab selle murdunud koha kuidagi kaldu ära lõikama või astmeliselt jakkama. Ots -otsaga ei saa õli pidama. Need jupid võib siis ka mingi liimiga ennem kokku panna,muidu kaant peale pannes võib midagi nihu minna.
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....