55. leht 93-st
Re: AZLK-2140 1981 Edel
Postitatud: 11 Aug 2011 15:13
Postitas marko
Ega need plastist junnid seal ei taha jah eest ära tulla,olen jännanud omajagu ja mõnda peksnud sõna otseses mõttes vastu maad niikaua kuni nad ükshaaval välja tulevad.Takistavadki välja tulemist ainult need plastrõngad.Tihvte on üksainus anuma all ja teine on stopper,muud takistavaid asju ei ole.
Re: AZLK-2140 1981 Edel
Postitatud: 11 Aug 2011 19:11
Postitas Edel
marko kirjutas:Ega need plastist junnid seal ei taha jah eest ära tulla,olen jännanud omajagu ja mõnda peksnud sõna otseses mõttes vastu maad niikaua kuni nad ükshaaval välja tulevad.Takistavadki välja tulemist ainult need plastrõngad.Tihvte on üksainus anuma all ja teine on stopper,muud takistavaid asju ei ole.
Need kõik on eest ära. Püüdsin igatipidi vägistada, ei tulnud välja. Vahepeal jätsin selle töö pooleli ja nokkisin Mosse küljest peasilindri maha. Edasist vaatan homme.
Pidurivedelikku Neva polegi enam saada? Härmast ja Pae tn poodides seda polnud, sain aru, et seda enam sisse ei toodagi. Kui muud üle ei jää, tuleb siis Dot-4 peale üle minna.
Re: AZLK-2140 1981 Edel
Postitatud: 11 Aug 2011 22:07
Postitas stern100
Nevat ja dot 4 võid segada ka...Aga miks kohe lihtsalt doti peale üle ei lähe? Palju käepärasem ja pedaalid liiguvad ka kergemini
Re: AZLK-2140 1981 Edel
Postitatud: 11 Aug 2011 22:57
Postitas Edel
stern100 kirjutas:Nevat ja dot 4 võid segada ka...Aga miks kohe lihtsalt doti peale üle ei lähe? Palju käepärasem ja pedaalid liiguvad ka kergemini
Mõtlesin,et ma kõigil oma masinapargis on kasutusel Neva et miks seda ikka vahetada. Natuke on mul Nevat veel alles, saab peale valada.
Siis on Mosse see,mis esimesena saab omale "välismaa" pidurivedeliku. Eks need veneaegsed vedelikud-õlid hakkavad ka ära kaduma. Niigi mitukümmend aastat on saada Ziguli mootori õli, Dat-17 transmissiooniõli, Neva pidurivedelik jt. Varsti pole enam neid autosidki,millele nimetatud vedelikud käisid...
Re: AZLK-2140 1981 Edel
Postitatud: 11 Aug 2011 23:01
Postitas stern100
Ega need vene mootori ja transmissiooniõlid just parimate killast ole
Kui sul ikka käigukastis tihendid peavad, pane mõni vedelam lääne õli sisse, endal lihtsam talvel sõitma hakata. Aga eks see tatt määrib ka...küll ja küll sellega sõidetud ju vanal ajal ja praegugi.
Re: AZLK-2140 1981 Edel
Postitatud: 11 Aug 2011 23:10
Postitas Edel
Mulle sigines hiljuti päris mitu liitrit seda "iidset" Dat-i. Võib kasutada, mina talvist sõitu selle õliga ei pelga. Külmalt käivitades vajutad siduripedaali nagunii sisse.
Ega mul Mosse käigukast nii õlitihe ei ole ka, vaikselt ikka kusagilt immitseb. Just täna käisin lapiga alt üle...
Re: AZLK-2140 1981 Edel
Postitatud: 11 Aug 2011 23:15
Postitas stern100
Edel kirjutas:Mulle sigines hiljuti päris mitu liitrit seda "iidset" Dat-i. Võib kasutada, mina talvist sõitu selle õliga ei pelga. Külmalt käivitades vajutad siduripedaali nagunii sisse.
Ega mul Mosse käigukast nii õlitihe ei ole ka, vaikselt ikka kusagilt immitseb. Just täna käisin lapiga alt üle...
Sõita saab kõigega. Olen täitsa nõus sinuga. Ainult eelmine talv oli datiga ebameeldiv kogemus. Nii -30 kraadiga sai mosse käima aetud. Õlisurve tühikäigul mehhaanilise anduri järgi põhjas, vaikselt soenes sidur lahutatud. Lasin siis pedaali lahti. Raks auto suri välja
Eks siis panin käima ja meelitasin niikaua et lõpuks jäi ikka käima. Algul tahtis vabakäiguga kaasa vedada. Siis soenes paar minti, käik sisse, libistasin sidurit ja jälle suri välja kuna tagasillas ka sama paks ollus
Paras huumor oli aga jah...kogemusi peab ju saama.
Re: AZLK-2140 1981 Edel
Postitatud: 11 Aug 2011 23:21
Postitas Edel
Kui sidurit vabastama hakkad, tuleb gaasi vajutada
Ise teen koguaeg nii ja väljasuremist tuleb harva ette.
30 kraadiga ma pole sõitnud, 24-ga aga küll. Viimane talv oli mulle sõites kõige madalam -15 (külmemaga ei läinud lihtsalt enam käima).
Re: AZLK-2140 1981 Edel
Postitatud: 11 Aug 2011 23:24
Postitas stern100
Ei julgeld gaasi anda, kuna juba mehhaanilise järgi oli surve 6, andur lihtsalt ei näidand rohkem.
Aga teoorias jah su jutt täitsa õige
Endal muidu kõikides mossedes käimarites ja tagasildades sees Total rekka sillaõli, mille vahetusvälp rekka diffris on 100 tuhat kilomeetrit. Väga sooja ilma ja pika otsaga ikka käimarist kipub helerohelisel ja värvilisel lekkima, aga tagasildadega pole probleeme.
Re: AZLK-2140 1981 Edel
Postitatud: 11 Aug 2011 23:36
Postitas Edel
stern100 kirjutas:Ei julgeld gaasi anda, kuna juba mehhaanilise järgi oli surve 6, andur lihtsalt ei näidand rohkem.
No palju pole vaja vajutada. Ükskord peale natukest aega kohapeal töötamist liikuma hakates nagunii vahetad käiku minimaalselt 2500 pöörde peal. Mul talvel peale käivitust jätsin tööle ja seni kuni lund maha rookisin, tõusid selle ajaga juba tühikäigu pöörded 2500-ni. Selge see, et külma mootoriga suuri pöördeid arendada ei tohiks, eriti veel nii vanal asjal nagu Moskvitš. Aru ei saa nendest, kes põhimõtteliselt külma mootoriga kohe "täit" annavad.