AZLK 427 IE 1974,AZLK 412 IE 1973 Muhulane
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: AZLK 427 IE 1974,AZLK 412 IE 1973 ja IŽ 412 IE 1988 Muhu
Kevadtööd tehtud,nüüd saab oma autobaasiga tegelema hakata. Homme peaks saama kätte kaane,mis sai lihvi,uued väljalaskeklappide juhtpuksid,uued klapid ja klapipesade töötlemine. Selle sätib 427-le peale,kuna pealolev kaan jäi tegemata ja sel näikse klapisääre tihendid kutud olevat. Saab selle masina ka maanteelegaalseks.
Iževskile sai alla pandud pirukadiffer,mis tegi üsna tummist häält.Teolaagrid olid omadega päris läbi. Vahetasin laagrid kõik ära ja kokku tagasi.Olukord küll paranes aga ei ole asi teps mitte õige.Kui vedu järel ka kiirus 90,siis on kõik timmis. Kui gaasi maha võtta ning kiirus langeb 80 peale ja alla,siis hakkab üsna jõle ulgumine pihta.Samamoodi vaba hooga. Panen veo järgi - kõik kombes,ulgumist ei ole. Kokku pannes jäid tagumise rull-laagri alla kaks seibi ja esimese alla kolm seibi,nii nagu lahti võttes oli. Sõidust tulles oli differ teovõlli rajoonis üsna soe. Et kas peab hakkama võlliseibidega mängima? Teo ja taldriku vahel on ka lõtk olemas,märkmepaber läks vahelt läbi.
Ja saab ehitama hakata 1.7 mootorit. Sisu on olemas,kaanelt 1,5mm näritakse maha ning karpaks plaan panna Weber DGV 32/36. Näis,mis välja tuleb
Iževskile sai alla pandud pirukadiffer,mis tegi üsna tummist häält.Teolaagrid olid omadega päris läbi. Vahetasin laagrid kõik ära ja kokku tagasi.Olukord küll paranes aga ei ole asi teps mitte õige.Kui vedu järel ka kiirus 90,siis on kõik timmis. Kui gaasi maha võtta ning kiirus langeb 80 peale ja alla,siis hakkab üsna jõle ulgumine pihta.Samamoodi vaba hooga. Panen veo järgi - kõik kombes,ulgumist ei ole. Kokku pannes jäid tagumise rull-laagri alla kaks seibi ja esimese alla kolm seibi,nii nagu lahti võttes oli. Sõidust tulles oli differ teovõlli rajoonis üsna soe. Et kas peab hakkama võlliseibidega mängima? Teo ja taldriku vahel on ka lõtk olemas,märkmepaber läks vahelt läbi.
Ja saab ehitama hakata 1.7 mootorit. Sisu on olemas,kaanelt 1,5mm näritakse maha ning karpaks plaan panna Weber DGV 32/36. Näis,mis välja tuleb
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane
Mis sest,et muhulane
Re: AZLK 427 IE 1974,AZLK 412 IE 1973 ja IŽ 412 IE 1988 Muhu
Nonii. Nati tegemisi olnud jälle. Esmalt kaanesaaga. Lihvitud kaane sain siis kätte ja peale kohe,kaudu minnes vahetasin sidurimuhvi ka ära,sai kaasaegne,laagriga muhv külge pandud. Kõik muud tinnid-tännid külge ja tuli alla. Kus läks tärin lahti alles. Mootor kohe seisku ja ajud tööle,et mis krt see nüüd lahti on? Kui klappe sai tehtud,siis käsivändaga sai mootorit ringi aetud ja mingeid takistusi ei esinenud. Vaatasin klapivahed uuesti üle,kõik ok. Pärast arupidamist sai kaan uuesti maha võetud ja ohhoo - sisseklapid olid kolbidega puutes olnud,sealt see tärin tuligi. Keegi kunagi järelikult oli seda kaant eelnevalt töödelnud,ainult lihviga ei tohiks klapid pähe käia. No selge pilt. Sai riiulist tutikas kaan võetud,tinnid-tännid külge ja uus kaan peale ja padavai ülevaatusele. Läbis puhtalt,mitte ühtegi punast numbrit ega kujutist ei tulnud ekraanidele. Lõpp hea,kõik hea.
Meistrimehelt sain siis tagasi 1.7 hülsid,milledelt altosa sai maha treitud,et need pokki istuksid. Ja töösse sai antud kaan,mis 427 peal tärises ning millelt veel 0,7 maha võtta tuleb ja hooratas,millelt võetakse pisut ballasti maha. Millas need kätte saab,veel ei tea. Aga järgmisena saab vända ja hooratta tasakaalustusse viia ja peale seda võib juba mootorit kokku laduma hakata.
Ning vahepeal leidis sinine Iževsk omale uue omaniku
Meistrimehelt sain siis tagasi 1.7 hülsid,milledelt altosa sai maha treitud,et need pokki istuksid. Ja töösse sai antud kaan,mis 427 peal tärises ning millelt veel 0,7 maha võtta tuleb ja hooratas,millelt võetakse pisut ballasti maha. Millas need kätte saab,veel ei tea. Aga järgmisena saab vända ja hooratta tasakaalustusse viia ja peale seda võib juba mootorit kokku laduma hakata.
Ning vahepeal leidis sinine Iževsk omale uue omaniku
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane
Mis sest,et muhulane
Re: AZLK 427 IE 1974,AZLK 412 IE 1973 Muhulane
See kus klapid pähe käisid- arvesta et need nüüd kõverad.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Re: AZLK 427 IE 1974,AZLK 412 IE 1973 Muhulane
Vat ei ole ikka küll kõverad. Klapid käisid pärast pingist läbi ja mitte üks sajandik ka ei visanud. Ühesõnaga ilgelt joppas
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane
Mis sest,et muhulane
Re: AZLK 427 IE 1974,AZLK 412 IE 1973 Muhulane
Vot siis läks jubehästi jahMuhulane kirjutas:Vat ei ole ikka küll kõverad. Klapid käisid pärast pingist läbi ja mitte üks sajandik ka ei visanud. Ühesõnaga ilgelt joppas
Omal igakord ikka kõveraks tagunud kui pähe käind. Aga mul ikka korralikult, mitte aint puudutanud.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Re: AZLK 427 IE 1974,AZLK 412 IE 1973 Muhulane
No ma esmalt ajasin käsitsi kaanepesas ringi ja süda värises küll sees,et krt,viska minema äkki... Aga vedas jah. Pmst puude oli selline,et ainult taagikihi oli maha võtnud,metallil jälgi ei olnud.
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane
Mis sest,et muhulane
Re: AZLK 427 IE 1974,AZLK 412 IE 1973 Muhulane
Vahepeal arutleks amorditeemas. Plaza Extreme-d on järgi proovitud ja valikuga sai rahule jäädud. Aga need läksid koos sinisega ja nüüd tuleb uute peale mõtlema hakata. Hakkasid silma sellised asjad nagu SS 20. Vene toodang.Kuuldavasti Plaza oli oma poe kinni pannud. Ons keegi kuulnud-proovinud neid SS 20 amorte või teab kedagi,kes neid proovinud on? Sass pakkus kohe Bilsu B6 amorte,mis iseenesest on üüber valik. Aga hind.... Nojah,odava raha eest ju hääd kraami ei saa
Samas selline variant,et ette kõvemad ja taha kraadike nõrgemad amordid panna. Kurvides hoiaks tagarattad ka ilusti maas,kuna esiosa on jäigem...loogiliselt võttes.
Samas selline variant,et ette kõvemad ja taha kraadike nõrgemad amordid panna. Kurvides hoiaks tagarattad ka ilusti maas,kuna esiosa on jäigem...loogiliselt võttes.
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane
Mis sest,et muhulane
Re: AZLK 427 IE 1974,AZLK 412 IE 1973 Muhulane
Olemasoleva autopargiga mingeid erilisi uuendusi ei ole olnud. Kalla ja talla muudkui. Tasapisi uusi tükke soetatud. Ja saatuse tahtel jälle uus masin soetatud. Iževski toodang ja 89.a. pill. Dok.-idega tuleb veidi susimist aga asja peaks saama. Ehk siis pärandivärk jmt.
Aga pill ise aus. Siiani ei ole veel ühtegi roosteauku leidnud. Mõlke ja pinnaroostet esineb mõneti. Ja masina läbisõit tiba üle 7000km. Ehk siis uus pill 97.a. tehti viimane ülevaatus,sellest ajast pole masin liikluses olnud ja seisis garaažis. Seega pidurid-sidurid ja kõik muu tuleb üle käia.
Aga pill ise aus. Siiani ei ole veel ühtegi roosteauku leidnud. Mõlke ja pinnaroostet esineb mõneti. Ja masina läbisõit tiba üle 7000km. Ehk siis uus pill 97.a. tehti viimane ülevaatus,sellest ajast pole masin liikluses olnud ja seisis garaažis. Seega pidurid-sidurid ja kõik muu tuleb üle käia.
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane
Mis sest,et muhulane
- partnermosse
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
- Telefon: 58550555
- Asukoht: Tallinn
Re: AZLK 427 IE 1974,AZLK 412 IE 1973 Muhulane
14 a. tagasi tõin omale 9000 km sõitnud isendi samas konditsioonis, jõudu taastamisel
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks