Re: AZLK-2140 1981 Edel
Postitatud: 12 Aug 2011 23:23
Eile lammutama hakanud peasilnidri sain lahti täna aga heaga ei tulnud sealt välja ükski detail, absull kõik jupid olid sees täitsa kinni. Mitte ühegi valemiga jupid välja ei tulnud ja pidin selle ikka "kirvetööga" lõpetama.
Võtsin siis Mosse pealt maha võetud silindri ette. Lahti tuli kenasti, sättisin jupid üksteise järel lauale vol.1 http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/88837435/ vol.2 http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/88837439/ ja peale mansettide vahetust läksid samamoodi tagasi, kontrollimisel esimene kolb tegi tööd nagu peab aga tagumistest piduritoru aukudest ei tulnud midagi välja (surve puudus). Vaatasin fotokast piltide pealt ja leidsin tagumise kolvi tagurpidi sees olevat. Sai jälle lahti ja kolb ringi keeratud ning kokku aga survet pole ikka. Nii panin viimane kord sisse 1. http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/88837481 2. http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/88837487/ Kahtlustan mansetikomplekti, otsapealsed mansetid said mingid kahtlased aga sellised olid komplektis. Vaatasin piltidelt veel järgi, kõik on nagu peab, mansetid sammuti ilusti õigetpidi peal ja puha aga vat, tagumine kolb survet ei tekita.
Ehk sain ka pihta,miks pidurid peale kippusid jääma. Peasilindris üks kolvi vedru ära väsinud ja ei lükanud alati kolbi algasendisse tagasi ja vedeliku ülevooluava kattis kinni. Panin ka selle vedru uue.
Ausaltöeldes on mul nende peasilindritega nöökimisest ikka täiesti kõrini, jamasin terve päeva ja asja ei saanud ikka. Selle poolelioleva üritan veel valmis teha aga edaspidi olen targem ja neid ei puutu. Edaspidi otsin komplektse peasilindri ja viskan peale. No lihtsalt ei ole vähimatki tuju oma ajusid selliste asjadega enam kärsatada. Hetkel olen laiali lõhkunud 3 peasilnidrit ja kokku pannud ühe ning mis ka ei toimi. Krt, lihtsalt ei jõua enam
Esimesed pidurivoolikud läksid ka vahetusse.
Nüüd võtsin töölt nädala puhkust ja Mosse juurde ei satu. Lootsin küll ennem pidurid käima saada aga vaat kuradit
Sattus kätte ka 2 laiaks keevitatud velge. Mõte on need mingiaeg korrastada ja leida sinna sobivad rehvid. Ette neid ei saa panna, säti kuidas tahad, ikka käivad vastu pidurisubbortit. Et need uuemat tüüpi veljed (ilma kapslikinnitusnagateta), leidsin oma varudest ühe rattanupu sinna keskele nagu uuematel Mossedel aga sellega paremaks ei saanud, lisaks kippus velg viltu alla istuma ja ringi ajades loperdama, kuigi keerasin kõik mutrid kinni, sama ka taga. Krd-i anomaalia, ei taha sellele Mossele ükski detail mitte kuidagi sobida. Eelmisel Mossel mul olid sellised rattanupud ja ka vanemat tüüpi veljed aga seal ei olnud kordagi jama,et ratas jäi viskama. Proovisin seda nuppu ka praegu all käivale rattale, ikka tõmbas ebaühtlaselt kinni.
Heakene küll, see velje proovimine polnud mul just tänane eesmärk ja väga ei süvenenud sellesse aga sellist tulemust ma küll ei oodanud.
Võtsin siis Mosse pealt maha võetud silindri ette. Lahti tuli kenasti, sättisin jupid üksteise järel lauale vol.1 http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/88837435/ vol.2 http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/88837439/ ja peale mansettide vahetust läksid samamoodi tagasi, kontrollimisel esimene kolb tegi tööd nagu peab aga tagumistest piduritoru aukudest ei tulnud midagi välja (surve puudus). Vaatasin fotokast piltide pealt ja leidsin tagumise kolvi tagurpidi sees olevat. Sai jälle lahti ja kolb ringi keeratud ning kokku aga survet pole ikka. Nii panin viimane kord sisse 1. http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/88837481 2. http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/88837487/ Kahtlustan mansetikomplekti, otsapealsed mansetid said mingid kahtlased aga sellised olid komplektis. Vaatasin piltidelt veel järgi, kõik on nagu peab, mansetid sammuti ilusti õigetpidi peal ja puha aga vat, tagumine kolb survet ei tekita.
Ehk sain ka pihta,miks pidurid peale kippusid jääma. Peasilindris üks kolvi vedru ära väsinud ja ei lükanud alati kolbi algasendisse tagasi ja vedeliku ülevooluava kattis kinni. Panin ka selle vedru uue.
Ausaltöeldes on mul nende peasilindritega nöökimisest ikka täiesti kõrini, jamasin terve päeva ja asja ei saanud ikka. Selle poolelioleva üritan veel valmis teha aga edaspidi olen targem ja neid ei puutu. Edaspidi otsin komplektse peasilindri ja viskan peale. No lihtsalt ei ole vähimatki tuju oma ajusid selliste asjadega enam kärsatada. Hetkel olen laiali lõhkunud 3 peasilnidrit ja kokku pannud ühe ning mis ka ei toimi. Krt, lihtsalt ei jõua enam
Esimesed pidurivoolikud läksid ka vahetusse.
Nüüd võtsin töölt nädala puhkust ja Mosse juurde ei satu. Lootsin küll ennem pidurid käima saada aga vaat kuradit
Sattus kätte ka 2 laiaks keevitatud velge. Mõte on need mingiaeg korrastada ja leida sinna sobivad rehvid. Ette neid ei saa panna, säti kuidas tahad, ikka käivad vastu pidurisubbortit. Et need uuemat tüüpi veljed (ilma kapslikinnitusnagateta), leidsin oma varudest ühe rattanupu sinna keskele nagu uuematel Mossedel aga sellega paremaks ei saanud, lisaks kippus velg viltu alla istuma ja ringi ajades loperdama, kuigi keerasin kõik mutrid kinni, sama ka taga. Krd-i anomaalia, ei taha sellele Mossele ükski detail mitte kuidagi sobida. Eelmisel Mossel mul olid sellised rattanupud ja ka vanemat tüüpi veljed aga seal ei olnud kordagi jama,et ratas jäi viskama. Proovisin seda nuppu ka praegu all käivale rattale, ikka tõmbas ebaühtlaselt kinni.
Heakene küll, see velje proovimine polnud mul just tänane eesmärk ja väga ei süvenenud sellesse aga sellist tulemust ma küll ei oodanud.