Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1
Postitatud: 30 Jaan 2017 21:36
Õhtust!
Sai siin tossutatud külavahel oma autoga edasi-tagasi. Pedaali tallates ajab musta londi tagant välja. Ja seda sõiduajal ka pidevalt. Sai meistriga arutatud ja tema näpunäidete järgi sai küttekogust mitu korda vähemaks kruditud. Lõpuks oli nagu ennem,pisut nagu on auto tuimem aga kannatab veel sõita. Pihustisurveid sai ka kontrollitud. Korra sai ka sellepärast kõik uuesti maha võetud,et uus pihustiots jäi peale paari päeva sõitu lihtsalt kinni. Nõela tööpinnal oli mingi asi.... ei saanudki sotti,tuli minema visata. Võtsin järgmise.
Sai ka süütenurga regulaatori vedru alt seib ära võetiud,sest mulle tundus,et tuurid põhja lüües jääb süüde pisut hiliseks. See aitas küll. Nüüd on veel see jama,et kuidas hommikul käivitub. Plokisoojenduse järgi pannes läheb nagunii käima aga kas ka jahedamaga ilma soendamata.
Eks see küttepump on kulunud ja tekitab igasuguseid jamasid. Meister ütles ka,et kui pumba pea kulunud siis võib sealt kõike oodata ja väga head asja ei saa. See,et asi stendis käinud,ei loe suurt midagi. Seda on ka silmaga näha. Üritan seda asja niikaugele vedada,et saaks lihtsalt kuidagi sõita ja väga ei tossutaks.
Muidugi oleks tore mõnda samasugust isendit näha ja kuulda,et oleks mingisugune võrdlus olemas. Kahjuks kitsas nende autodega millel selline matortsik peal.
Täna hakkas soendusradikas jälle lekkima. Tuleb vist metsa visata. Olen seda juba mitu korda tinutanud,kuid ikka laguneb ära. Homme siis aelen selle veaga. Igav ei ole vähemalt. Küttepump on ka kenasti aega sisustanud......
Sai siin tossutatud külavahel oma autoga edasi-tagasi. Pedaali tallates ajab musta londi tagant välja. Ja seda sõiduajal ka pidevalt. Sai meistriga arutatud ja tema näpunäidete järgi sai küttekogust mitu korda vähemaks kruditud. Lõpuks oli nagu ennem,pisut nagu on auto tuimem aga kannatab veel sõita. Pihustisurveid sai ka kontrollitud. Korra sai ka sellepärast kõik uuesti maha võetud,et uus pihustiots jäi peale paari päeva sõitu lihtsalt kinni. Nõela tööpinnal oli mingi asi.... ei saanudki sotti,tuli minema visata. Võtsin järgmise.
Sai ka süütenurga regulaatori vedru alt seib ära võetiud,sest mulle tundus,et tuurid põhja lüües jääb süüde pisut hiliseks. See aitas küll. Nüüd on veel see jama,et kuidas hommikul käivitub. Plokisoojenduse järgi pannes läheb nagunii käima aga kas ka jahedamaga ilma soendamata.
Eks see küttepump on kulunud ja tekitab igasuguseid jamasid. Meister ütles ka,et kui pumba pea kulunud siis võib sealt kõike oodata ja väga head asja ei saa. See,et asi stendis käinud,ei loe suurt midagi. Seda on ka silmaga näha. Üritan seda asja niikaugele vedada,et saaks lihtsalt kuidagi sõita ja väga ei tossutaks.
Muidugi oleks tore mõnda samasugust isendit näha ja kuulda,et oleks mingisugune võrdlus olemas. Kahjuks kitsas nende autodega millel selline matortsik peal.
Täna hakkas soendusradikas jälle lekkima. Tuleb vist metsa visata. Olen seda juba mitu korda tinutanud,kuid ikka laguneb ära. Homme siis aelen selle veaga. Igav ei ole vähemalt. Küttepump on ka kenasti aega sisustanud......