Vahest tundub,et elu ikka nöögib sind eriliselt. Nimelt jooksis juba pikemat aega läbi siduriajam. Aga vana maha saamine oli juba parajalt tegu,kus põhiline tööriist oli vasar,sest vana töösilinder oli korralikult kokku oksüdeerunud sidurikojaga. Maha ta sain aga,siis selgus ka veidi kurb tõde,silindri kinnitus kohal mõra sees.
Võrdluseks vana ja uus töösilinder
Vedeliku värvi arvestades on ime,et ta nii kaua töötada on saanud.
Uus sai külge ja toimib,igatahes lahutab ja läbi ei leki aga nüüd tundub,et ka peapump üleval tahab remondi saada,kuna pedaal vajub ikka väga pikka libistamise peale tagasi. Peale seda tekkis küll tunne,et no mida veel
Õnneks on ülemist silindrit kergem vahetada kui alumist.
Ning pidurisüsteem taaskord streigib. Esimene põhjus siis tagumises töösilindris,mis on otsustanud läbi jooksma hakata. See poleks eriline probleem,mille pärast siin kirjutada aga..
Pidurisüsteemi regulaator on samuti mõraga ja sealt immitseb ka vedelikku välja. Kahjuks ei olnud mul abi ka kasutaja Jeekimi käest saadud regulaatorist,sest see ei sobi. Minul on 12mm keere ja olemas oleval aga 10mm.
Tuleb välja,et ainus regulaator,mis sinna sobib on vaid Volga oma ja seda tuleb otsima hakata.
Nüüd sai ka selgeks miks ühe poole ratas imelikult kaasa jooksis kogu aeg. Ei imesta ka selle üle,kui pean veel uue peapumba ja vaakumvõimendi ka panema.
Vähemalt mõni tüütu asi sai ka korda:
Nimelt paagi anduri probleem lahenes.Tõin külapealt 1973.a Izh moskvichi näidikuploki,mis on üleminek vanalt tüübilt uuele tüübile. Aga kuna näidiku mark on sama siis ei näinud selles probleemi.
Armatuuris selle vahetamine oli paras jama,sest alati kipud sa unustame seda ja teist operatsiooni teha.
Sain siis näidikud paika, spidomeetri osuti ka ilusti oma kohale. Kuna viimane kord jäi see vastu klaasi ja otsustas kiirust mitte näidata. Ja peale tund aega pusimist ja peentööd sai asi korda.
Viimaks sai siis võetud ette projekt porilapatsid. Kuna originaal logari kumme pole saanud ja need moodsad logarid on tehtud nii,et tagant poolt jäävad tungikohad soola ja pori kätte. Siis sai kõige prostamast transportööri lindist tehtud alternatiivsed porilapatsid. Kui efektiivsed nad on seda saab varsti teada.