57. leht 67-st

Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1

Postitatud: 22 Mär 2017 16:47
Postitas MAZ
Kütuse etteande pump meenutab tüüpilist FIATi või Lada kütusepumpa. Kindel ma pole,kas too kõlbab vahele torgata ja teeks ka oma töö ära?

Mis moodi need kaasfoorumlased peaksid selles eksperimendis olema ja milles asi seisneb,ma natuke segaduses?
Mansettide püsivust saab ka kontrollida jättes nad 24h ligunema.

Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1

Postitatud: 22 Mär 2017 19:22
Postitas TALUPOEG TALUJA
MAZ kirjutas:Kütuse etteande pump meenutab tüüpilist FIATi või Lada kütusepumpa. Kindel ma pole,kas too kõlbab vahele torgata ja teeks ka oma töö ära?

Mis moodi need kaasfoorumlased peaksid selles eksperimendis olema ja milles asi seisneb,ma natuke segaduses?
Mansettide püsivust saab ka kontrollida jättes nad 24h ligunema.
:D No ekspriment siis selline,et minu poolt mansetid ja sina paned need oma autule ise külge ja sõidad ringi. Ja jälgid kas on neist asja või ei ole. Annad teada teatud aja tagant kas said minu käest head kaupa või ei.... :D

Vaat täna avastasin jälle,et ka vene klapikene on samas mõõdus aga seda ei julge kasutada,sest klapp on tekstoliidist ja see vast ei pea nii kindlalt kinni. Pigem ikka bensiinimootorile,kus ei ole õhu probleeme nii lihtsalt tekkimas.
Põllumehe kaubamaja aitab:

https://www.pmkaubamaja.ee/index.php/et ... 17183.html

Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1

Postitatud: 22 Mär 2017 21:23
Postitas TALUPOEG TALUJA
Viimasel ajal olen mõlgutanud mõtteid,et kas tänapäeval veel alumiiniumist seibe ka saada on küttesüsteemide jaoks. Hetkel nagu ei meenu,et oleks näinud. Tavaliselt ikka vaskseibid. Kas kellegil on andmeid,et kustkohast saab?
Tänan.

T.

Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1

Postitatud: 23 Mär 2017 19:14
Postitas Muhulane
TALUPOEG TALUJA kirjutas:Viimasel ajal olen mõlgutanud mõtteid,et kas tänapäeval veel alumiiniumist seibe ka saada on küttesüsteemide jaoks. Hetkel nagu ei meenu,et oleks näinud. Tavaliselt ikka vaskseibid. Kas kellegil on andmeid,et kustkohast saab?
Tänan.

T.
Aga palun :)

http://www.avsk.ee/est/tooted/seibid-ja ... 59759.html

https://www.autokaubad24.ee/et/tooted/t ... kt-300-osa

http://pood.fixus.ee/shop/prod/96/32?c=284-S4822330

Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1

Postitatud: 23 Mär 2017 20:43
Postitas TALUPOEG TALUJA
Tänan.

Kohvritäis seibe = Mosse raha.... :D

Aga jah,Põllumehe kaubamaja tõesti aitab. Sai sealt tellitud vajalikud seibid. Odavama otsa seib lausa 5 senti tk. Ei tasu ise tehagi.... Seega kellel "seibi" on see seibi saab.
Korjasin oma etteandepumba jäänused kokku ja esialgu saab hulga pealt kokku täitsa kobeda pumba. Kahel aga klapid juba õhtal. Proovin veel natike sügada aga vist ei taha toimima hakata. Mis kulunud,see kulunud. Asi ju veel ka selles,et kui minu autul küttepaak madalal ja raske kütust tõmmata siis kombainil paak kõrgemal ja seal peaks ka vähe vigane pump lööma mis müdiseb. Tellisin ka ära etteandepumba remondikomplekti. Loodan sealt saada kõik vajaliku vana pumba remondiks.Päris õige asi ei paista pildilt olema aga midagi ikka sobib. Ülejäänud sobib vist kaubiku pumba jaoks. Hind ei ole ka tappev.

https://www.pmkaubamaja.ee/index.php/et ... 17183.html

T.

Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1

Postitatud: 28 Mär 2017 20:56
Postitas TALUPOEG TALUJA
Õhtust!

Vahepeal leidsin aidast üles ühe saksa uue pihustiotsa ja proovisin seda stendida. Töötas väga hästi. Laksutas kohe kenasti,väga hea. Panin ka autole külge aga kahjuks ei sobinud. Töötab küll aga sõites pedaali tallates on selline hääl nagu süüde oleks hirmus varane. Panin vana pihusti tagasi. Ma lootsin küll aga ju siis on ikka niipalju erinev,et ei sobi kuidagi teistega koos töötama. Oleks samasuguseid veel kolm tükki siis vast oleks korralikult mootori tööle saanud.
Külateed olid nii sopased vahepeal,et mitu korda kostus peale lombist läbisõitu hirmsat kriginat. Korra arvasin,et nüüd on pooltelje laager õhtal. Õnneks peale mõnda kilomeetrit kadus kiunumine ja krägin ära. Ju mõni kivi oli kuhugile vahele kinni jäänud ja tegi lärmi. Mõni koht oli ka mäda ja oli ka sellist tunnet,et nüüd jään kinni.... aga ei olnud lugu. Nüüd on teed ikka juba paremaks läinud. Praegu on ikka veel hull aeg,ei kiirusta talvekumme vahetama. Ja üldse vahetan rattaid,sest pole mõtet kummimeistreid tülitada,need vennad väsitatakse muidu liiga ära. Käin siis nende juures,kui järjekorda pole.

Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1

Postitatud: 10 Apr 2017 17:31
Postitas TALUPOEG TALUJA
Õhtust!

Täna siis sain kätte kauaoodatud paki Pärnust Põllumehe Kaubamajast. Ühte pihustitoru ootasin lisaks veel hulga aega,ei tea kustkohast see poodi tuli. Neil valik üsna kesine,ei julge keegi suurt poodi kaupa sisse võtta. Toru sobib oivaliselt,sest on ühe originaaliga täpipealt ühepikkune. Etteandepumba remondikomplekt sobib ka hästi,sest saan seda kasutada ka VW-LT peal. Natike on erinevust aga see ei loe kasutusele karvavõrdki. Eraldi tellitud membraanid aga on suuremad. Sellest pole ka lugu,sest augud saab torniga parajaks lüüa. Eriti tore on veel see,et telje küljest saab mutri ära keerata .... kahtlustan,et teatud aja tagant võib sihuke lahtine kooslus järgi anda.... ma ise oleks selle kohe ära neetinud. :D
Nüüd pole muud teha,kui oodata kehva ilma.

Pilt

Seibe jätkub ka mitmeks aastaks. Ei hakanud väikest kogust tellima. Kuigi jah,nägin ka,et tõmbasin hetkeks poe kuivaks nendest.... :D
Oh kesta ilus ilmake. :)

Aga maru korralik teenindus on seal Põllumehe Kaubamajas. Teatatakse iga seibi saabumisest. Muretseti,et pean kaua ootama. Ma ju teada tuntud kannataja ja taluja. Saatsin neile selle video:

https://www.youtube.com/watch?v=oPCrJBFJekM

Ootajal on aeg pikk.... :D

Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1

Postitatud: 12 Apr 2017 18:07
Postitas TALUPOEG TALUJA
Täna sai pikem sõit tehtud jutti ja peale kodujõudmist oli tunda kärsa haisu.... esipiduri klotsid paremal pool.... haisesid. Ratas maha ja viga sai kohe likvideeritud. Pidurisadulas pooled kolvid käisid raskelt. Päris kinni polnud aga ikka juba takistas pöörlemist. Süstlaga õli kummivahele ja heebliga sai edasi tagasi lõksutatud. Panin tagasi kokku ja asi korras. Veel oli plaan esimestel ratastel naelad välja kakkuda. Olin juba niikaugel,et pooled naelad kruvikaga välja koukinud,kui järsku vaatan-kumm on ju täitsa banaan.....

Pilt

Ei ole sellega midagi teha enam. Pidin mõlemad esimesed rattad välja vahetama,sest samasuguse mustriga kummi enam polnud.
T.

Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1

Postitatud: 03 Mai 2017 22:16
Postitas TALUPOEG TALUJA
Õhtust!

Täna toodi mulle järgmine Ford Sierra 5-käiguline käigukast diisel-Mosse nr.2 jaoks. Toodi ka tagasilla reduktor. Kahjuks ülekanne mingi 1:3.1 duuris arvatavasti. Kas keegi teab Sierra tagasilla ülekandearve peast pakkuda? Kas on aeglasemaid ka ?
Kui kellegil on pakkuda käigukangi nuppu sellele Sirje käigukastile siis olen avatud pakkumistele! Arvatavasti jääb ka see minu jaoks liiga kiire tagasillareduktor üleliigseks. Otsin pigem sellise ülekandearvuga tagasillareduktorit nagu 1:3.5- 1:3.8 Siiani pole midagi leidnud. Pole väga otsinud ka.

T.

Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1

Postitatud: 04 Mai 2017 00:05
Postitas hard0