Jah see tuli sellest, et arvasime, et plastik kork ees ja arvasime, et mis seal ikka olla saab, endale raputan ka tuhka pähe, sest tavaliselt on see esimene asi mis nõuab kontrollimistMuhulane kirjutas:Hee...no ma olin ju ise ninapidi juures,kui asi lahti käis Seega kirumine jääb õigustatult nõuks. Aga üks asi jäi meil küll vaatamata - CO kruvi tihend. Nii,kui lahti selle keerasin,pudisesid tükid välja. Õnneks oli uus karbist kohe võtta.
AZLK 427 IE 1974,AZLK 412 IE 1973 Muhulane
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
- partnermosse
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
- Telefon: 58550555
- Asukoht: Tallinn
Re: AZLK 427 IE 1974,AZLK 412 IE 1973 Muhulane
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
Re: AZLK 427 IE 1974,AZLK 412 IE 1973 Muhulane
Pool aastakest mööda läinud ja kirjatööga tuuga olnud. Nüüd jälle põhjust pisut ühtteist üles täheldada.
Nimelt mineva aasta detsembris sai siis järgmine isend toodud. Tegemist siis 1982.a. Iževski 412-ga. Läbisõit oli 68 tuhat kopikatega. Seisukord väga hea. Kohati on pisut pindmist roostet väga minimaalselt.Auto on teinud kõksu ka nagu hiljem selgus.Vasak esitiib ja juhiuks on üle värvitud ja katuse servas on ka muljumisjälgi veidi. Aga see on kukimuki.
Ilmade soojenedes hakkasin siis autoga tegelema. Esmalt pidurites-siduris said kaasaegsed vedelikud pandud. Ennemalt oli Neva sees,see tegi elu lihtsamaks. DOT peale ja asi kombes. Lekkeid ei esine siiani. Siis elektrisüsteemi sai korrastatud. Miskitpärast oli tagurpidikäigu tuledele eraldi lüliti pandud.Originaali küljes polnud. Sai see viga ka kõrvaldatud.Järgmisena puhastasin tagakoopad üleliigsest sodist,Break Cleaneriga pesu ja õli peale ning logarid külge. Esimesed logarid olid eelnevalt paigaldatud aga tagumisteni ei jõutud. Veljed polnud ka kiita seisus,miski mädiga üle pintseldatud.Kruttisin alt ära,rehvid maha,kaks velge praakisin välja asendades uutega ja Tallinnasse Laagri Pulbervärvimisse. Tulemus väga viis. Seejärel võtsin ette kojameeste lüliti,mis töötas nii nagu ise tahtis. Põhijamaks see,et klaasipesuri asend ei töötanud. Lahti võttes selgus,et remont ei tasu end ära ja sai siis uus lüliti pandud. Väga niru ehitusega lüliti,peaks mainima. Aga nüüd töötab,isegi intervall toimib.
Ilmaolud läksid miskil ajal heaks,tegi miinust ja sademeid ei esinenud. Seega sai ka tehnilist osa proovida tee peal. Suur trass oli ilusti kuiv. Sõites hakkas kuskilt trollibussi häält tulema. Esmalt kahtlustasin käimakotti,see ei ulunud. Siis poolasside laagreid,need olid korras. Lõpuks differ. Oli olemas varuks üks tutikas differ aga see sunnik lõugas veel hullemini. Ok,siis sai tellitud tutikas SL-i differ Venest. Kaup käes,kimasin koju ja kohe differ alla ja...roppe sõnu lendas lausa kilode kaupa. Ulus sunnik. Võtsin siis müüjaga ühendust ja kuu pärast saabus uus. Panin alla ja vot siis oli puhas rõõm - juhtus korralik differ. Eelmine differ,mis hiljem välja tuli,oli prostalt kapremonditud ja siis uue pähe müüki pandud. Saadanad.
Suured asjad siis korras. Hakkasin pisiasjadega tegelema. Esmalt mürasummusmatte paigaldama,raadioinstall ja muude pisemate ajastukohaste tuuningelementide sättimine.
Pildipargi panen lingina http://nagi.ee/photos/Muhulane/sets/410211/
Nimelt mineva aasta detsembris sai siis järgmine isend toodud. Tegemist siis 1982.a. Iževski 412-ga. Läbisõit oli 68 tuhat kopikatega. Seisukord väga hea. Kohati on pisut pindmist roostet väga minimaalselt.Auto on teinud kõksu ka nagu hiljem selgus.Vasak esitiib ja juhiuks on üle värvitud ja katuse servas on ka muljumisjälgi veidi. Aga see on kukimuki.
Ilmade soojenedes hakkasin siis autoga tegelema. Esmalt pidurites-siduris said kaasaegsed vedelikud pandud. Ennemalt oli Neva sees,see tegi elu lihtsamaks. DOT peale ja asi kombes. Lekkeid ei esine siiani. Siis elektrisüsteemi sai korrastatud. Miskitpärast oli tagurpidikäigu tuledele eraldi lüliti pandud.Originaali küljes polnud. Sai see viga ka kõrvaldatud.Järgmisena puhastasin tagakoopad üleliigsest sodist,Break Cleaneriga pesu ja õli peale ning logarid külge. Esimesed logarid olid eelnevalt paigaldatud aga tagumisteni ei jõutud. Veljed polnud ka kiita seisus,miski mädiga üle pintseldatud.Kruttisin alt ära,rehvid maha,kaks velge praakisin välja asendades uutega ja Tallinnasse Laagri Pulbervärvimisse. Tulemus väga viis. Seejärel võtsin ette kojameeste lüliti,mis töötas nii nagu ise tahtis. Põhijamaks see,et klaasipesuri asend ei töötanud. Lahti võttes selgus,et remont ei tasu end ära ja sai siis uus lüliti pandud. Väga niru ehitusega lüliti,peaks mainima. Aga nüüd töötab,isegi intervall toimib.
Ilmaolud läksid miskil ajal heaks,tegi miinust ja sademeid ei esinenud. Seega sai ka tehnilist osa proovida tee peal. Suur trass oli ilusti kuiv. Sõites hakkas kuskilt trollibussi häält tulema. Esmalt kahtlustasin käimakotti,see ei ulunud. Siis poolasside laagreid,need olid korras. Lõpuks differ. Oli olemas varuks üks tutikas differ aga see sunnik lõugas veel hullemini. Ok,siis sai tellitud tutikas SL-i differ Venest. Kaup käes,kimasin koju ja kohe differ alla ja...roppe sõnu lendas lausa kilode kaupa. Ulus sunnik. Võtsin siis müüjaga ühendust ja kuu pärast saabus uus. Panin alla ja vot siis oli puhas rõõm - juhtus korralik differ. Eelmine differ,mis hiljem välja tuli,oli prostalt kapremonditud ja siis uue pähe müüki pandud. Saadanad.
Suured asjad siis korras. Hakkasin pisiasjadega tegelema. Esmalt mürasummusmatte paigaldama,raadioinstall ja muude pisemate ajastukohaste tuuningelementide sättimine.
Pildipargi panen lingina http://nagi.ee/photos/Muhulane/sets/410211/
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane
Mis sest,et muhulane
- partnermosse
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
- Telefon: 58550555
- Asukoht: Tallinn
Re: AZLK 427 IE 1974,AZLK 412 IE 1973 Muhulane
Kenake masin sul see punane ja tundub, et ka ülemineku variant, kus nina oli vana, aga uksed juba alumise lingiga
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
Re: AZLK 427 IE 1974,AZLK 412 IE 1973 Muhulane
See ta on. Lingid on juba järgmise variandi omad. Tulede vahetus ja suunakang on ka juba järgmise variandi omad. Istmed on veel vana tüübi omad. Pluss siis kojameeste pesusüsteem,mis ka elekripumbaga juba.
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane
Mis sest,et muhulane
Re: AZLK 427 IE 1974,AZLK 412 IE 1973 Muhulane
Väga ilus auto on. Ka minul on 1982 aasta iz, aga klaasipesu veel käsipumbaga.
Re: AZLK 427 IE 1974,AZLK 412 IE 1973 Muhulane
Väga kena masin on sinuni jõudnud! Pealkirja vaadates omaksid nagu kahte mosset, aga palju sul hetkeseisuga üldse neid on?
AZLK 2140, aastast 1983.
Re: AZLK 427 IE 1974,AZLK 412 IE 1973 Muhulane
Sai siis ära proovitud Weberi DGV 32/36 karpa. Wow efekti kätte ei saanud,kuna esmajoones hakkas sidur libisema kohe Ning tehaseseades tuli summutist ikka väga toorest lämu. Kruviregulli tagajärjel tekkis aga tühi koht gaasi andes. Seega düüsidega mängimine näib möödapääsmatu olevat. Esmalt tuleb sidur korda teha,siis saab edasi katsetada.
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane
Mis sest,et muhulane
- partnermosse
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
- Telefon: 58550555
- Asukoht: Tallinn
Re: AZLK 427 IE 1974,AZLK 412 IE 1973 Muhulane
Kuda katsetused edenevad ?Muhulane kirjutas:Sai siis ära proovitud Weberi DGV 32/36 karpa. Wow efekti kätte ei saanud,kuna esmajoones hakkas sidur libisema kohe Ning tehaseseades tuli summutist ikka väga toorest lämu. Kruviregulli tagajärjel tekkis aga tühi koht gaasi andes. Seega düüsidega mängimine näib möödapääsmatu olevat. Esmalt tuleb sidur korda teha,siis saab edasi katsetada.
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
Re: AZLK 427 IE 1974,AZLK 412 IE 1973 Muhulane
Katsetused ei edene. Ilmaolud olid sellised,kus töötegemine käis üldse öösiti ja olid hoopis teised tegemised. Teisipäeval saab jälle kahe jalaga maa peale ja näis,kas sedakorda ilmaolud on mõistlikumad ja mahti ka saab. Selle kuuma tõttu lükkusid paljud asjad tulevikku,seega autodega tegelemine lükkub teadmata ajale edasi.
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane
Mis sest,et muhulane