
Egas siis väga mööda ei pannudki 1:3.14.... Seega nüüd pole muud kui vahetada see leitud reduktor 1:3.64 vastu. Tea kas see minu reduktor on levinum variant või hoopis haruldasem. Üldiselt võiks aimata,et kiiremaid on vähem?
T.
Plaan on toppida hammasrattad Mosse reduktorisse. Kui see muidugi reaalselt võimalik on. Kui ei ole siis teha uus korpus kuhu istuvad. Ja kui see ka ei sobi siis vaatan mis edasi.stern100 kirjutas:Kas läheb siis kohe ka tagavedrustuse ümberehituseks või kuidas sa kavatsed selle asja lahendada?
No mida iganes. Kõik variandid võimalikud. Kõige lihtsam variant oleks kohe Sirje osta ja unustada see Perkinsi jama ära.stern100 kirjutas:Siis juba keevita sellele sierra diffrile torud külge ja tee ise jäik sildRakis, keevitus ja pooltelgedega saab ka kogenud treial hakkama.
Kahtlaselt vaikne siin foorumis igas valdkonnas juba ammu...TALUPOEG TALUJA kirjutas:Tere!
Tunnen huvi kas keegi siin ka autoraadioid putitab? Mul üks Ural Avto mille sees tundmatu lääne raadio pandud ja mis siiamaani toimetas kenasti. Nüüd aga puterdab ja vajaks meistri kätt. On siin keegi,hallo?