AZLK 427 IE 1974,AZLK 412 IE 1973 Muhulane
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: AZLK 427 IE 1974,AZLK 412 IE 1973 Muhulane
Sõidame punasega. Mõned probleemid on ka lõpuks ilmnema hakanud. Esmalt esipidurid,millede kõik neli silindrit hakkasid õli läbi laskma. Mansettide vahetusest jagus rõõmu paariks päevaks,siis jälle laga järel. Ei muud,kui silindrid maha ja uued asemele. Hea,kui riiulist juppe võtta on Vahetuse käigus sai 10sed käänakapoldid ringi keeratud,muidu kisu rummud maha,kui silindrit vahetada vaja. Poldid nii pikad,et ei tule ilma rummu mahavõtmta välja. Tegemist siis trummelpiduritega.
Siis hakkas imelikult käituma pidurite vaakumvõimendi. Peale mootori käivitamist kohe sõitu minnes,tuli pedaali ikka väga kõvasti muljuda enne,kui auto pidama saab. Aga,kui kolm,neli korda pedaali vajutasid enne sõitu,siis tuli võimendi ka järele. Kas võimendi kott puru või voolik ise kutu või ühendused pole kiita.
Ja viimaks sidur,mis ei lahuta nii nagu peab. Kahtlustan survelaagrit,sest pedaali all hoides hakkab mingi hale ine käima. Iseenesest midagi lahutab aga kohapealt minekuks tuleb korra mootor seisma jätta,muidu ei lähe käik sisse. Peale mootori käitamist sidur täitsa lahutab. Koos häälitsusega.
Praeguseks side lõpp.
Siis hakkas imelikult käituma pidurite vaakumvõimendi. Peale mootori käivitamist kohe sõitu minnes,tuli pedaali ikka väga kõvasti muljuda enne,kui auto pidama saab. Aga,kui kolm,neli korda pedaali vajutasid enne sõitu,siis tuli võimendi ka järele. Kas võimendi kott puru või voolik ise kutu või ühendused pole kiita.
Ja viimaks sidur,mis ei lahuta nii nagu peab. Kahtlustan survelaagrit,sest pedaali all hoides hakkab mingi hale ine käima. Iseenesest midagi lahutab aga kohapealt minekuks tuleb korra mootor seisma jätta,muidu ei lähe käik sisse. Peale mootori käitamist sidur täitsa lahutab. Koos häälitsusega.
Praeguseks side lõpp.
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane
Mis sest,et muhulane
Re: AZLK 427 IE 1974,AZLK 412 IE 1973 Muhulane
Remondi lainel.
Esmalt punane ette võetud. Sidur pulkadeks ja probleemitekitajaks oli hoopis ketas ise.
Ei muud,kui uus ketas sisse. Survelaager sai ka kriitilise pilguga üle vaadatud ning see jätkas oma ülesannet. Järgmisena pidurite vaakumvõimendi. Vaakumühendus ja voolik olid timmis ning vahetasin võimendi välja. Kohe teine pidurdamine. Kui viitsi tekib,siis kisun vana võimendi laiali ja vaatan,mis sees on. Ennem pole sellist asja lammutanud. Ja kaudu minnes sai karpa ära puhastatud. Esimese kambri kütusedüüsis sitsis mingi koll...polnud pikka pidu,suruõhk tegi oma töö ja masin töötab jälle ilusti.
Pika pilguga sai universaali vahitud. Sel oli probleemiks käsipidur. Ja sidurivibra.Pedaali päästes hakkas raputama. Sidur siis esmalt laiali. Ketas,survelaager ilusad. Hooratas maha ja treiali juurde. Pingis selgus tõsiasi,et va ratas pisut viskab. Tera sisse ja siuhti üle. Igatahes tegevus avaldas mõju,vibra kadus ära. Kogu selle jama juures tekkis uus jama. Sumpapükste kinnitusmutrid ei taht enam kinni jääda. Lähemal vaatlusel selgus,et tikkudel keermestus väga niru.Kaks tikku õnnestus ilma kollektorit maha võtmata välja keerata aga kolmas,va reo,ei allunud ka mitte vägivallale. Ikka tuli kolle maha kruttida.Ja no selge,miks ei taht kolmas tikk välja keerata.Keegi tarkpea oli ülevalt kärniga korraliku tutaka tikule pähe andnud. Lattu uue kolle järele. On ikka mõnus riiulist korralikke asju võtta Asjad-värgid kokku ja sellega teema lõppes. Järgmiseks käsipidur. Trumlid maha ja pilt selge - klotsidega lugu jama. Uued sisse,käsipidurihoovastikud ära regullitud ja kokku need asjad. Siis trossidepingutus ja katsetus. Kohe tagarattad luhaks. Toimib. Äge.
Järgmisel päeval auto juurde minnes hakkas ninna tuttav spetsiifiline lõhn,mida tekitab BSK. Vasakul tagumisel rattal loik all. Silindril siis eespoolsel kolvil mansett kutu. Ja siin jama - 23st mansetti nemaa. Tuli uus silinder käiku panna. Enne võtsin lahti,uurisin mansette ja sel ka üks kutu. Vähemalt sai kahest ühe. Ning külge ja katsetused. Olid edukalt lekkevabad.
Järgmise sideni.
Esmalt punane ette võetud. Sidur pulkadeks ja probleemitekitajaks oli hoopis ketas ise.
Ei muud,kui uus ketas sisse. Survelaager sai ka kriitilise pilguga üle vaadatud ning see jätkas oma ülesannet. Järgmisena pidurite vaakumvõimendi. Vaakumühendus ja voolik olid timmis ning vahetasin võimendi välja. Kohe teine pidurdamine. Kui viitsi tekib,siis kisun vana võimendi laiali ja vaatan,mis sees on. Ennem pole sellist asja lammutanud. Ja kaudu minnes sai karpa ära puhastatud. Esimese kambri kütusedüüsis sitsis mingi koll...polnud pikka pidu,suruõhk tegi oma töö ja masin töötab jälle ilusti.
Pika pilguga sai universaali vahitud. Sel oli probleemiks käsipidur. Ja sidurivibra.Pedaali päästes hakkas raputama. Sidur siis esmalt laiali. Ketas,survelaager ilusad. Hooratas maha ja treiali juurde. Pingis selgus tõsiasi,et va ratas pisut viskab. Tera sisse ja siuhti üle. Igatahes tegevus avaldas mõju,vibra kadus ära. Kogu selle jama juures tekkis uus jama. Sumpapükste kinnitusmutrid ei taht enam kinni jääda. Lähemal vaatlusel selgus,et tikkudel keermestus väga niru.Kaks tikku õnnestus ilma kollektorit maha võtmata välja keerata aga kolmas,va reo,ei allunud ka mitte vägivallale. Ikka tuli kolle maha kruttida.Ja no selge,miks ei taht kolmas tikk välja keerata.Keegi tarkpea oli ülevalt kärniga korraliku tutaka tikule pähe andnud. Lattu uue kolle järele. On ikka mõnus riiulist korralikke asju võtta Asjad-värgid kokku ja sellega teema lõppes. Järgmiseks käsipidur. Trumlid maha ja pilt selge - klotsidega lugu jama. Uued sisse,käsipidurihoovastikud ära regullitud ja kokku need asjad. Siis trossidepingutus ja katsetus. Kohe tagarattad luhaks. Toimib. Äge.
Järgmisel päeval auto juurde minnes hakkas ninna tuttav spetsiifiline lõhn,mida tekitab BSK. Vasakul tagumisel rattal loik all. Silindril siis eespoolsel kolvil mansett kutu. Ja siin jama - 23st mansetti nemaa. Tuli uus silinder käiku panna. Enne võtsin lahti,uurisin mansette ja sel ka üks kutu. Vähemalt sai kahest ühe. Ning külge ja katsetused. Olid edukalt lekkevabad.
Järgmise sideni.
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane
Mis sest,et muhulane
Re: AZLK 427 IE 1974,AZLK 412 IE 1973 Muhulane
Uued tegemised,uued mõtted.
Kuna plaanis ette võtta roheline Moskva,siis sellega seoses tuli valmis ehitada pukk kraana. Et mootor maha tõsta. Töökojas on kanal laetalade suhtes diagonaalis ja laetalade külge kinnitada relss tundus suht vedel mõte. Kraana sai kahe päevaga valmis.
Järgmisena peaks keregrilli ette võtma,saaks keretöödega isuga tegelema hakata.
Õnnestus tuttavalt üks Weber 32\36 DGV saada. Täitsa timmis ja toimiv. Düüsivalem oli ligilähedane originaaliga,esimese kambri kütusedüüs oli viis ühikut suure,teise kambri õhudüüs kümme ühikut suurem. Panin universaalile peale ja töötab ilusti. Tühikäik paigas,gaasi lisades tühja kohta pole ning ühtlasel gaasil katkumist ei esine. Nojah,minek oli ikka tiba teisem küll. Aga tundus ikka kuidagi nadivõitu. Reso vahelt ära ja otsetoru summutisse. Hääled läksid küll huvitavamaks aga mineku osas...ei oskagi kohe öelda Kogu selle ratsutamise tagajärjel lõpetas koostöö käigukang,jättes neljanda käigu sisse. Töökotta õnneks vedas välja ja põhjuseks vahetihoova tagumise liigendi mutter,mis sirgelt jeehat tõmmanud.
Kuna plaanis ette võtta roheline Moskva,siis sellega seoses tuli valmis ehitada pukk kraana. Et mootor maha tõsta. Töökojas on kanal laetalade suhtes diagonaalis ja laetalade külge kinnitada relss tundus suht vedel mõte. Kraana sai kahe päevaga valmis.
Järgmisena peaks keregrilli ette võtma,saaks keretöödega isuga tegelema hakata.
Õnnestus tuttavalt üks Weber 32\36 DGV saada. Täitsa timmis ja toimiv. Düüsivalem oli ligilähedane originaaliga,esimese kambri kütusedüüs oli viis ühikut suure,teise kambri õhudüüs kümme ühikut suurem. Panin universaalile peale ja töötab ilusti. Tühikäik paigas,gaasi lisades tühja kohta pole ning ühtlasel gaasil katkumist ei esine. Nojah,minek oli ikka tiba teisem küll. Aga tundus ikka kuidagi nadivõitu. Reso vahelt ära ja otsetoru summutisse. Hääled läksid küll huvitavamaks aga mineku osas...ei oskagi kohe öelda Kogu selle ratsutamise tagajärjel lõpetas koostöö käigukang,jättes neljanda käigu sisse. Töökotta õnneks vedas välja ja põhjuseks vahetihoova tagumise liigendi mutter,mis sirgelt jeehat tõmmanud.
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane
Mis sest,et muhulane
Re: AZLK 427 IE 1974,AZLK 412 IE 1973 Muhulane
Muhulane kirjutas:Uued tegemised,uued mõtted.
Kuna plaanis ette võtta roheline Moskva,siis sellega seoses tuli valmis ehitada pukk kraana. Et mootor maha tõsta. Töökojas on kanal laetalade suhtes diagonaalis ja laetalade külge kinnitada relss tundus suht vedel mõte. Kraana sai kahe päevaga valmis.
Järgmisena peaks keregrilli ette võtma,saaks keretöödega isuga tegelema hakata.
Õnnestus tuttavalt üks Weber 32\36 DGV saada. Täitsa timmis ja toimiv. Düüsivalem oli ligilähedane originaaliga,esimese kambri kütusedüüs oli viis ühikut suure,teise kambri õhudüüs kümme ühikut suurem. Panin universaalile peale ja töötab ilusti. Tühikäik paigas,gaasi lisades tühja kohta pole ning ühtlasel gaasil katkumist ei esine. Nojah,minek oli ikka tiba teisem küll. Aga tundus ikka kuidagi nadivõitu. Reso vahelt ära ja otsetoru summutisse. Hääled läksid küll huvitavamaks aga mineku osas...ei oskagi kohe öelda Kogu selle ratsutamise tagajärjel lõpetas koostöö käigukang,jättes neljanda käigu sisse. Töökotta õnneks vedas välja ja põhjuseks vahetihoova tagumise liigendi mutter,mis sirgelt jeehat tõmmanud.
Jutust tuleb roheline Moskvalane, kas härra Muhulane on soetanud ühe mokitsa vahepeal juurde?
AZLK 2140, aastast 1983.
Re: AZLK 427 IE 1974,AZLK 412 IE 1973 Muhulane
kassu kirjutas:Muhulane kirjutas:Uued tegemised,uued mõtted.
Kuna plaanis ette võtta roheline Moskva,siis sellega seoses tuli valmis ehitada pukk kraana. Et mootor maha tõsta. Töökojas on kanal laetalade suhtes diagonaalis ja laetalade külge kinnitada relss tundus suht vedel mõte. Kraana sai kahe päevaga valmis.
Järgmisena peaks keregrilli ette võtma,saaks keretöödega isuga tegelema hakata.
Õnnestus tuttavalt üks Weber 32\36 DGV saada. Täitsa timmis ja toimiv. Düüsivalem oli ligilähedane originaaliga,esimese kambri kütusedüüs oli viis ühikut suure,teise kambri õhudüüs kümme ühikut suurem. Panin universaalile peale ja töötab ilusti. Tühikäik paigas,gaasi lisades tühja kohta pole ning ühtlasel gaasil katkumist ei esine. Nojah,minek oli ikka tiba teisem küll. Aga tundus ikka kuidagi nadivõitu. Reso vahelt ära ja otsetoru summutisse. Hääled läksid küll huvitavamaks aga mineku osas...ei oskagi kohe öelda Kogu selle ratsutamise tagajärjel lõpetas koostöö käigukang,jättes neljanda käigu sisse. Töökotta õnneks vedas välja ja põhjuseks vahetihoova tagumise liigendi mutter,mis sirgelt jeehat tõmmanud.
Jutust tuleb roheline Moskvalane, kas härra Muhulane on soetanud ühe mokitsa vahepeal juurde?
Tükimat aega tagasi jah.Sellest juttu ka olnud.
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane
Mis sest,et muhulane
Re: AZLK 427 IE 1974,AZLK 412 IE 1973 Muhulane
Heh,talv. Tagaveolise rõõmud. Kuniks sidur...jälle...sedakorda universaalil ja survelaager. Õigemini grafiit,mis molekulidena sidurikojas oma elu elasid. Nojah,pikalt ei mökutanud,tagavaradest uus laager (grafiiti vaadates sülitasin) ja sidur kokku. Kuna käimakott oli alt ära niigi,siis sai kulissi puksid ka kaudu minnes ära vahetatud. Õnneks oli Rossiiskaja ja miskine kooperatiivi aegne komplekt olemas.See istus vähemalt külge ja jäi ilusti tihe. Made in Rossija komplekt jäi selleks puhuks,kui muud enam võtta pole. Tegelt tuleks üks kuliss näppu võtta ja Hüdroskandi minema,et sealt pronksist puksid vaadata. Need tänapäevased vene kapronpuksid ei aita mitte kuskile. Või olen lihtsalt sita firma asjad võtnud. Valikut kahjuks ostmishetkel ei olnud. Piduri peasilinder lekib ka tuppa,mansetiralli muudkui. Ja kuna ilmaolud on nagu on,siis peab vähe tummisemad kaugtuled ka külge monteerima. Ning ahjuventikas tuleks ka Opel Omega oma panna. Tuulepuhagud kohe tummisemad.
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane
Mis sest,et muhulane
- Martin2140
- Postitusi: 289
- Liitunud: 19 Mai 2018 20:11
- Telefon: 58955917
Re: AZLK 427 IE 1974,AZLK 412 IE 1973 Muhulane
Ei tea, ise ei näe küll vajadust et tugevamat tuult vaja oleks. Enamasti kui on siis on mul vent esimese peal, ja no kui on vaja saada hommikul esiklaas kiiremini puhtaks, siis panen teise astme peale. Sõidu ajal lülitan üldse välja kuna siis puhub tuul ise. Ainult et mootor võiks kiiremini soojaks minna. Plokis olevat jahutusvedeliku mahtu peaks vähendama selle jaoks aga ei ole viitsimist sellega leiutada. Muidu 90 kraadi peal on juba 7km, ja siis on salongis nagu saun.
Ainult nõrganärviline kontrollib mootoris õli
Re: AZLK 427 IE 1974,AZLK 412 IE 1973 Muhulane
Sina ei näe,mina näen Originaalkull on tegelt mõmmiaabits ikka küll. Eriti,kui külmal ja tuulisel päeval kai peal praami ootad tund aega Sõidu ajal seda polegi vaja,ainult siis,kui pikem seisuaeg kuskil tekib.
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane
Mis sest,et muhulane
Re: AZLK 427 IE 1974,AZLK 412 IE 1973 Muhulane
Nii,salongiventikas sai Omega oma külge installitud. Läheb pmst bolt on. Kaks auku tuli alu korpusesse juurde puurida,kuna Opeli mootor kinnitub kolme kõrvaga korpuse külge. Ja no tuul on ikka tummisem küll,miskit pole öelda. Vanal mootoril loksus ankur ikka mehiselt,sellest see kolin ja mürin ka.
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane
Mis sest,et muhulane
Re: AZLK 427 IE 1974,AZLK 412 IE 1973 Muhulane
Pole siia nüüd jupimat aega miskit kribanud. Ja ega väga midagi erilist pole toimunud ka. Masinatega veidike tegeletud. Universaalile sai Weberi karpa peale pandud prooviks ning koos sellega väljalaset veidi ringi tehtud. 51 toru peale. Alul proovisin kahe resoga,siis ühega.Resodeks mosu enda omad. Noh,veidi lõbusamaks läks küll Kuna hääl läks ka kole valjuks siis viimasesse lõputorusse keevitasin 5 plekitükki kalasaba mustriga 3cm vahedega. Võttis jörinat maha küll ja asemele tuli täitsa huvitav hääl...veidi vihina moodi Aga selle teemaga tegeleb edasi.
Rohelise Moskva 412 müüsin maha...samale sellile,kellelt selle kunagi ostsin Asemele sai toodud kastikas,mille seisukord väga kriitikat ei kannata. Kunagi alustati tegemisega...plekitöödega,pahteldamistega.Klaasidki eest ära võetud. Siis sai viitsi otsa ja auto lükati õue,kus seisis aastaid...ilma klaaside-asjadeta. See siis pani kabeli sellele kerele. No näis. Dokid vähemalt olemas. Üks pilt ka sellest
Punane Iževsk muudkui vuras ilusate ilmadega.Ülevaatusel käies tuli kruvisid sättida,CO-ga ei oldud rahul. Mõõtsin surved ära ja kõik olid 9. Pmst võib hakat kap remondi peale mõtlema. Uued rehvid said ka alla,läänekad. Need vene diagonaalid hakkasid oma elu elama ja lõpuks viskas kopa ette.
Ja lõpuks sain sinisel Iževskil dokid korda ja maanteelegaalseks. Aega läks aga asja sai. Ülevaatus sujus tõrgeteta,gaasid olid korras,pidurid samuti ja kuna autol kõhu all veel tehase värv peal,siis ülevaataja lõi imestusest käsi kokku Et siukest asja polevat tema silmad veel näinud. Sinisel said siis ka surved enne ülevaatust ära mõõdetud ja need olid küll eri arvudega.4 silinder oli kehvem - 7 koma millegagi.Ülejäänud 8-9. Tühikäik nagu lonkaks tibake aga pisut pööret lisades töötab ilusti. Aga gaasinumbrid olid paigas. See peamine. Egas muud,kui liiklusesse. Hetkeseisuga miski 2000km maha vuratud. Esipiduritega sai juratud,kapotialune jagaja nöökis. Aga korda sai. Sidur sai ka kogu täiega uus pandud. Ketas hakkas libisema. Ja korvi panin ka uue,kuna sidur päästmisel hakkas ilgelt raputama.Uue korviga asi timmis. Ning karpa. Kuna mineku poole pealt oli originaalkarpa juust,siis asendasin DAAZ-i K126 karpaga. Pisut ratsimist ja tulemus oli muljetavaldav.Seda siis mineku poole pealt. Väga reipaks läks masin,väga reipaks. Midagi väga drastilist ei teinudki. Kullinokka tuunisin. Kuna algselt oli vaid esimesse kambrisse avaus,siis uue ava puurisin ka teise kambri jaoks. Düüsiotsad puurisin 0,5mm peale. Eks pabinat ka,kuna kõik ju näppude vahel.Et kas kanalid kokku saavad ja ,et kas pritsimisnurk õige. Aga läks õnneks,kõik sai nii nagu pidi
Ja teise asjana sai aidatud teise kambri avanemist käepäraste vahenditega Hoovastik tuleb segusiibritel niiehknaa uued teha,Weberi peal snitti võtma. Praeguse süsteemiga on pedaali vajutades "kõva koht"sees Aga saab hakkama.
Ja nädalavahetusel sai Viljandimaal kolatud ning Viljandis jäi üks valge silma
Rohelise Moskva 412 müüsin maha...samale sellile,kellelt selle kunagi ostsin Asemele sai toodud kastikas,mille seisukord väga kriitikat ei kannata. Kunagi alustati tegemisega...plekitöödega,pahteldamistega.Klaasidki eest ära võetud. Siis sai viitsi otsa ja auto lükati õue,kus seisis aastaid...ilma klaaside-asjadeta. See siis pani kabeli sellele kerele. No näis. Dokid vähemalt olemas. Üks pilt ka sellest
Punane Iževsk muudkui vuras ilusate ilmadega.Ülevaatusel käies tuli kruvisid sättida,CO-ga ei oldud rahul. Mõõtsin surved ära ja kõik olid 9. Pmst võib hakat kap remondi peale mõtlema. Uued rehvid said ka alla,läänekad. Need vene diagonaalid hakkasid oma elu elama ja lõpuks viskas kopa ette.
Ja lõpuks sain sinisel Iževskil dokid korda ja maanteelegaalseks. Aega läks aga asja sai. Ülevaatus sujus tõrgeteta,gaasid olid korras,pidurid samuti ja kuna autol kõhu all veel tehase värv peal,siis ülevaataja lõi imestusest käsi kokku Et siukest asja polevat tema silmad veel näinud. Sinisel said siis ka surved enne ülevaatust ära mõõdetud ja need olid küll eri arvudega.4 silinder oli kehvem - 7 koma millegagi.Ülejäänud 8-9. Tühikäik nagu lonkaks tibake aga pisut pööret lisades töötab ilusti. Aga gaasinumbrid olid paigas. See peamine. Egas muud,kui liiklusesse. Hetkeseisuga miski 2000km maha vuratud. Esipiduritega sai juratud,kapotialune jagaja nöökis. Aga korda sai. Sidur sai ka kogu täiega uus pandud. Ketas hakkas libisema. Ja korvi panin ka uue,kuna sidur päästmisel hakkas ilgelt raputama.Uue korviga asi timmis. Ning karpa. Kuna mineku poole pealt oli originaalkarpa juust,siis asendasin DAAZ-i K126 karpaga. Pisut ratsimist ja tulemus oli muljetavaldav.Seda siis mineku poole pealt. Väga reipaks läks masin,väga reipaks. Midagi väga drastilist ei teinudki. Kullinokka tuunisin. Kuna algselt oli vaid esimesse kambrisse avaus,siis uue ava puurisin ka teise kambri jaoks. Düüsiotsad puurisin 0,5mm peale. Eks pabinat ka,kuna kõik ju näppude vahel.Et kas kanalid kokku saavad ja ,et kas pritsimisnurk õige. Aga läks õnneks,kõik sai nii nagu pidi
Ja teise asjana sai aidatud teise kambri avanemist käepäraste vahenditega Hoovastik tuleb segusiibritel niiehknaa uued teha,Weberi peal snitti võtma. Praeguse süsteemiga on pedaali vajutades "kõva koht"sees Aga saab hakkama.
Ja nädalavahetusel sai Viljandimaal kolatud ning Viljandis jäi üks valge silma
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane
Mis sest,et muhulane