58. leht 60-st

Re: AZLK 2140 (11.10.85) ja AZLK 2141 (03.08.1993) viirusboy

Postitatud: 27 Jaan 2015 01:12
Postitas partnermosse
viirusboy kirjutas:Panin ajaviiteks mosse käima. Tooreklapp on otsad andnud. Peale tõmmates ei muutu mitte midagi, ja täiesti väljas hakkab mootor puterdama, kunis sureb. Muidu oli tore jälle vanakesega väiksed ringid teha.
Külmkäivitusabi membraan pigem läbi kui tooreklapp ise :) või vajab hoopis reguleerimist... ;) kui ikka DAAZ karburaatoriga tegemist :)

Re: AZLK 2140 (11.10.85) ja AZLK 2141 (03.08.1993) viirusboy

Postitatud: 27 Jaan 2015 23:18
Postitas viirusboy
partnermosse kirjutas:
viirusboy kirjutas:Panin ajaviiteks mosse käima. Tooreklapp on otsad andnud. Peale tõmmates ei muutu mitte midagi, ja täiesti väljas hakkab mootor puterdama, kunis sureb. Muidu oli tore jälle vanakesega väiksed ringid teha.
Külmkäivitusabi membraan pigem läbi kui tooreklapp ise :) või vajab hoopis reguleerimist... ;) kui ikka DAAZ karburaatoriga tegemist :)
k126h on kolle otsas. Nimelt suvel või sügisel, kui küttefiltri umbe kiskus, sai paarsada meetrit ilma sõidetud ja siis uus pandud. Peale seda sai otsa tühikäik. Natuke nokkimist ja see tuli tagasi. Siis aga ei läinud enam pöördesse korralikuklt. Nimelt sõites madalalt kõik hea, kõrgelt katkus ja suri kätte ära. See sai ka vist korda, aga nüüd siis poob tooreklapiga. Peab vist selle käraka maha kruttima jälle ja pessu panema.. Mitte ei viitsi..

Re: AZLK 2140 (11.10.85) ja AZLK 2141 (03.08.1993) viirusboy

Postitatud: 05 Mär 2015 16:16
Postitas viirusboy
Viisin täna põrgulise jalutama. Sidur oli jälle kinni jäänud. Muidu polnud häda midagi. Ulme harjumatu, kui enamus ajast saab golfi ja volvoga liigeldud, ja siis jälle mosse sanga. Mootorimüra on ikka päris hull, rooliloks tundub jõle suur kuidagi, gaasipedaal imekerge jne. Eks taasavastamist ja rõõmu oli omajagu. Loeme hooaja alganuks. Karpa tuleb alustuseks puhtaks jja korralikult tööle saada. Siin mõni k126 spetsialist ka on?

Re: AZLK 2140 (11.10.85) ja AZLK 2141 (03.08.1993) viirusboy

Postitatud: 05 Mär 2015 23:22
Postitas stern100
Ikka on. Esimene soovitus on see karbuss metsa visata :D

Re: AZLK 2140 (11.10.85) ja AZLK 2141 (03.08.1993) viirusboy

Postitatud: 06 Mär 2015 10:00
Postitas sass
stern100 kirjutas:Ikka on. Esimene soovitus on see karbuss metsa visata :D
Nii hull see ka pole. Seadistamine üsna lihtne, töötab ka üsna kenasti ja ütleme nii, et kui 2101 karbuss ja K126 originaalis kõrvuti panna, siis K126 jõudlus on ka suurem.

Lihtne nõuanne - kõik, mis võimalik, teha puhtaks, remontkomplekt sisse (täielik) ja siis reguleerida. Kontrollida lisaõhu võimalusi ja kui kõik on kontrollitud, peaks asi töötama üsna rahuldavalt juba. :)

Re: AZLK 2140 (11.10.85) ja AZLK 2141 (03.08.1993) viirusboy

Postitatud: 02 Mai 2015 15:42
Postitas viirusboy
Meie kohalikud varuosapoed ei taha või ei viitsi tegeleda vist selle vene jamaga. Igatahes, rem. komplekti ei ole saada. Ehk keegi pakub siin seda? Kiri ps.
Vahepeal oli mosse jälle ainus liikumisvahend. Volvol oli vaja mootorit vahetada, golf järjekordselt laenus. No ei ole enam seda mossetuhinat, mis mõned aastad tagasi. Võib öelda, et mossehaigus on otsa saanud.
Kohe läheb golf tegemisse. Kui selle aja sees volvo tembutama hakkab, liigun mossega. Muul ajal seisab niisama. Ideid ja mõtteid on ka mitmeid peast läbi käinud. Üks variantidest on peedistada mnt ametit, et uue kere selle numbritega arvele saada, ja teha omale päris uus mosse. Eks näis. 41 ootab ka millal piduriteni jõuan.

Re: AZLK 2140 (11.10.85) ja AZLK 2141 (03.08.1993) viirusboy

Postitatud: 02 Mai 2015 15:58
Postitas Muhulane
Tellisin sellisest kohast ühtteist oma autole http://www.codevaruosad.ee/kataloog/mos ... ist&part=9
Hindasid näeb siis,kui oled end kasutajaks reganud. Sealt tellisin K 126 rem.komplekti,siiani pole veel kasutusse võtnud.

Re: AZLK 2140 (11.10.85) ja AZLK 2141 (03.08.1993) viirusboy

Postitatud: 02 Mai 2015 16:47
Postitas Urukoer
ka soovitan neid.
kui viitsid helistada ja suhelda (vene keeles soovitavalt ) saad ka tingida päris tublisti :)

Re: AZLK 2140 (11.10.85) ja AZLK 2141 (03.08.1993) viirusboy

Postitatud: 08 Aug 2015 16:03
Postitas viirusboy
Jõudu kaasmaalased. Kes mossekruiisil oli, mäletab kindlasti, kuidas mingi tibi mu mossel stange kõveraks sõitis oma bemmiga. See asi on nüüd ühelpool. Kindlustus maksis autoraha ja auto jäi ka mulle. võtsid ainult ülevaatuse ära. Aga see oleks ka see kuu lõppend, niiet savi.

Vahepeal kukkusin vist kuskilt või ma ei tea mis juhtus, aga ostsin omale järgmise mosse. Ma lihtsalt pidin selle ostma, sest kahju oleks olnud sellist korralikku isendit vanaruada saata. Et siis..

..Saage tuttavaks: Tõupuhas AZLK 2140 aastast 1986.
Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pärineb haapsalust. Jutu järgi olla garaasiauto olnud. Viimased 2 aastat õues seisnud. Kohapeal oli vaja bensupumpa niisutada ja topkaga meelitada ja käivitus ilusti, töötab vaikselt. Koju sõites põhjagaasiga üle 80 ei saanud ja autol puudusid pidurid. Ilmselt õhk sees, sest lõpuks õrnalt hakkasid toimima.
Pilt
Pilt

Edasised plaanid: Esmalt kerge survekas, korralik sise ja välispesu, väljast kerge poleer. Näeb ära, mis masin sealt sitakihi alt välja koorub. Siis pidurid, gaasihoovastik üle vaadata ja võib ülevaatust proovida. Hiljem kerged iluravid seest ja väljast.

Re: AZLK 2140 (11.10.85) ja AZLK 2141 (03.08.1993) viirusboy

Postitatud: 08 Aug 2015 21:58
Postitas Edel
No sul oligi aeg "põrutada" saada, viimasel paaril aastal Moskvitšid niigi tahaplaanile jäänud olid :D