no raamatu järgi on mul positiivne külgkalle, sest sööb välisserva, kuid mõõtmiste järgi peaks veel rohkem positiivsemaks keerama
mõlemat rehvi sööb... ülevaatusel kiskumist eriti polnud ja rool on jube kerge sõites... maanteel keeran vahest 1 näpuga rooli, ning ka vabajooks on autol väga väga hea, samas viitab ta liigsele kokkujooksule, aga kui kokkujooks liigne siis peaks ju hakkama kiskuma kuskile ja ka vabajooks peaks kehvemaks minema...
no raamatu järgi kalle peabki positiivne olema... mitte neutraalne
raamat annab, kui mõõta velje randi kaugust poritiivast siis alumise tulemuse ja ülemise tulemuse vahe peab olema 1.5-7.5mm ja normaalne oleks 4mm kuskil
moskiito kirjutas:see viitab positiivsele külgkaldele, raamatu sõnul aga mul hetkel pole uuemat käepärast võtta kus on lahti seletatud mis moodi kindlaks teha positiivne ja negatiivne kalle.
mis loogika see on et drifti autodel on positiivne, kui raamat ütleb, et kui tagasillatala on läbi paindunud sis on negatiivne... (ehk sama et rattad on lääpas) drifti autodel ikka negatiivne palle
Vaata parem kokkujooks üle. Minu masinal on kalle positiivne ja 1 kraad (vist) mõlemal pool. Kuid tean, et kokkujooks on vale. Rattad jooksevad õrnalt keskele kokku ja sööb rehvi välimisest äärest. Sellepärast ei kipu eriti uusi rehve ka paigaldama hetkel.
Moskvits - see on haigus, mida pole võimalik ravida. Peita saab ainult sümptomeid.
võibolla kokkujooks, aga vabajooks liiga hea et see võiks olla, ja ei kisu ka kuhugi, samas muster on hambas, mis jällegi viitab kokkujooksu veale aga jah, mingi hetk peab rehvid ümber tõstma et mõlemad ühtlaselt ära sööks,
samas mu agressiivne sõidustiil kurvides võib ka seda mõjutada