59. leht 67-st

Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1

Postitatud: 14 Mai 2017 19:50
Postitas Muhulane
Ksf kolvi6ngas tegeleb raadiotega. Mulle kaasajastas UralAvto ja A-370

Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1

Postitatud: 14 Mai 2017 20:10
Postitas TALUPOEG TALUJA
Muhulane kirjutas:Ksf kolvi6ngas tegeleb raadiotega. Mulle kaasajastas UralAvto ja A-370
Juba vestlesime aga kahjuks pole tal aega tegeleda hetkel.

Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1

Postitatud: 14 Mai 2017 22:10
Postitas TALUPOEG TALUJA
Pilt

Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1

Postitatud: 13 Juul 2017 23:03
Postitas TALUPOEG TALUJA
Õhtust!
Kõik vanaviisi. Vahepeal oli mõte vahetada siduri töösilindri mansett aga kui altpoolt vaatasin siis kõik tolmas... jäi ära.
Ega kellegil ei ole vaja uusi 408 plokikaanetihendeid? 5€ tk.....

T.

Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1

Postitatud: 26 Aug 2017 22:01
Postitas TALUPOEG TALUJA
Vahepeal pole suurt juhtunud. Leidsin ühe küttepumba. Võtsin ka osadeks ja leidsin ka pisikesed hädad. Kehvasti hoitud,vesi tagant august sisse saanud aga õnneks kahjud väikesed. Plunzri läbimõõt 7 mm. Tundus küll hulga tihedam olema,kui mu oma vanad pumbad. Kahjuks pole siiani teada saanud kus peal oli kasutusel. No võibolla saan siit mõne pulga oma masinate pumpadele. Järsku kellegil võimalik öelda,et mille küttepump?

Pilt

Kohe jõuab ka TÜV aeg kätte. Vaja natuke vaadata autot. Ei taha nagu sinna ummisjalu joosta. Kodused ülessanded peaksid tehtud olema.
T.

Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1

Postitatud: 30 Sept 2017 19:58
Postitas TALUPOEG TALUJA
Õhtust!

Täna sain siis jälle TÜV tehtud. Ei olnud vaja isegi neid imepidureid naela otsast alla tuua,käisid ka need hästi mis parasjagu autu küljes olid.
Vahepeal oli palju muud tegevust ja seega pea kuu aega oli auto puhkusel.... Tehtud töödest enne näitust siis ka natuke juttu. Lausa neljal rooliotsal tuli vahetada kummikatted. Üks oli täies tükkis kadunud. Ju siis mõni oks viis kaasa. Teised puha lõhki ja närud. Alles see oli kui panin uued külge....
Esimene juhipoolne poolraam oli otsast üsna läbi.

Pilt

Ja pisut tagapoolt:

Pilt

Sõitmist ei seganud. Esimeses osas ju täitsa tükk väljas,ei olnud kuskilt otsast tunda,et asjad hullud. Tegin algul papist tükid valmis ja nende järgi sai 1.2 mm. plekist lõigatud jupid keevitatud tühja koha asemele. Kerge polnud aga tehtud sai. Mulle see alt üles keevitamine selili auto all eriti ei meeldi. Teinekord kukub igat sodi kõrva.... Välja tuli selline:

Pilt

Pilt

Veel oli mõte kontrollida üle esipiduri sadulad. Ja õieti tegin,üks väike kolb oli kinni. Sai süstlaga õli vahele lastud läbi kummi ja heebliga edasi-tagasi kangutatud. Tagapiduritrumleid ei viitsinud maha kakkuda,sest käsipidurit kasutades oli kohe tunda,et võtab kenasti.
Lakapealt leidsin poolepidused esilogarid,peaks ka need külge panema. Võtavad muidu ainult ruumi....
Nüüd siis pole muud,kui jälle saab tossutada. :D

Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1

Postitatud: 15 Okt 2017 13:26
Postitas Zuluman
Hea meelsga tuleks lähedamalt vaatama.

Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1

Postitatud: 16 Okt 2017 11:44
Postitas TALUPOEG TALUJA
Zuluman kirjutas:Hea meelsga tuleks lähedamalt vaatama.
Tere!
Aga palun. Mulle sobival ajal näitan hea meelega.

T.

Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1

Postitatud: 16 Okt 2017 22:26
Postitas TALUPOEG TALUJA
Õhtust!

Eila siis juhtus selline asi,et panin mootorile hääle sisse ja peale 10 sek.kohe jäi vakka ka. Õhk jälle vahel. Huvitav asi oli muidugi see,et käsipumbast lüües asi nagu toimis. Hakkasin siis igalt poolt uurima,et mis võis selle põhjus olla. Muud häda ei leidnud,kui mõned torud olid filtri küljes lõdvemalt kinni. Põhjus ikka vana-alumiiniumseibid annavad teatud aja jooksul pisut järgi. Kas asi oli selles,ei või kindel olla. Võibolla põhjus vanas küttepumbas.
Õhutasin pumba ära ja peale pikemat ketramist hakkas mootor jälle tööle. Ei läinud kergelt õhk välja. Tavaliselt kui sellised jamad on ette sattunud siis lasen ka esimese pihusti toru pisut lahti,et näha kas kütet juba torust tuleb. Samal ajal kui ketran mootorit ringi,lasen õhutusnipli kergelt lahti. Sealt tuiskas küte lahinal välja,seega peaksid nagu kõik asjad korras olema. Eks näis mis edasi. Praegu töötab mootor samahästi kui varemalt. Selge on see,et see pump on kulunud. Märku andis see,et suvel palavaga peale sõitu sai seima jäetud,et poes käia. Tagasitulles aga ei tahtnud enam korralikult elu sisse võtta. Kuidagi nagu venitas käima. Kui pikemalt seisis siis vahet polnud,mootor jahtus maha,ju see siis aitas. Küte ka vedel jne. Panin lihtsalt pisut õli sisse ja peale seda see jama kadus. Selge pilt. Eks see vast pumba pea kulumise märk ole. Või mõni teine põhjus. Kindlasti üsna tühine viga. :D

Mul oli plaan võtta talvel ette üks samasugune küttepump ja proovida seda pisut omal käel uurida seestpoolt. Tahaks ka mingi pisikese stendi moodi asja kokku käkerdada,et saaks vahele panna,proovida erinevaid pöördeid ja vaadata kuidas kärab. Siit ka küsimus spetsialistidele,et kui tugev peaks olema stendi mootor,et saaks seda pumpa ringi ajada 100-2000 pööret minutis vahemikus?

T.

Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1

Postitatud: 06 Nov 2017 00:12
Postitas TALUPOEG TALUJA
Õhtust!

Talv võib tulla kuna tänasest mul naelkummid all. Lükkasin edasi vahetuse aega aga ilmad ilusad ja soojad,õues mõnus tööd teha. Vaatasin ka üle igaks juhuks tagapiduriklotside seisukorra. Ühel pool oli asi nutune ja igaks juhuks panin sinna tsipa paremad klotsid. Nüüd peaksid mõlemad pooled kestma kevadeni rahulikult. Igaks juhuks panin mõned alumiiniumneedid ka klotsidele. Tundub,et keegi on vanasti neid katteid liiminud. Lahti ei olnud aga igaks juhuks kindluse mõttes panin otstesse needid lisaks.
Vahepeal jõudsin ka ära vahetada filtrikopsiku küljest alumiiniumist seibid vaskseibide vastu. Need väiksed 8 ja 10 mm. auguga alumiiniumseibid ei kesta kaua ja annavad järgi. Suuremad jätsin alles. Nüüd peaks asi kindel olema.

T.