Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1
Postitatud: 25 Nov 2017 23:14
Õhtust!
Vahepeal midagi põrutavat pole juhtunud. Ühe väiksema remondi võtsin ette. Nimelt käredama pakasega nii ülepäeviti hommikul autot käivitades siis jälle peale 10-15sek. mootori tööd jäi kõmmdi seisma. Tundemärgid siis sellised,et nagu oleks küttele õhk vahele tulnud. Kuna millalgi sai kõik üle kontrollitud ja vigu nagu ei oleks.... siis tõmbasin mootorilt küttepumba maha. Võtsin tagant selle labapumba osa lahti. Tegin pulkadeks ja esialgu ei leidnud nagu midagi viga olevat. Niipalju oli näha,et mingit sodi oli sõelale jäänud. Kuna mul siin üks teine küttepump ka lahti võetud ja sealt sain võtta mõõtmiseks teised labad siis sai neid võrreldud. Suurt vahet nagu polnud. Tegin ka katse-panin väikesed parafiinitükid labade serva ja tõmbasin kaane uuesti ajutiselt kinni. Näha oli,et labade ja korpuse vahele võis jääda kuskil 0.3 mm. Seda võiks nagu juba isegi liiga palju olla... minuarvates. Sai siis neid labasid näpuvahel veeretatud ja järsku avastasin,et ühest sai järsku kaks. Murdumise koht oli märg.... seega see mõra oli seal juba ammust ajast.... Kindluse mõttes võtsin selle katkise jupi näppude vahele ja üritasin jõuga katki murda,see ei õnnestunud kuidagi. Siis näpitsatega ja asi õnnestus. No ei tea kas oli selle mõra viga,et vahetevahel jubis...... mitte ei mõista.
Võtsin riiulist järgmise küttepumba ja krudisin terve tagumise otsa sisu maha ja panin oma pumba külge. Imelik oli muidugi see,et maru kergelt kargas peale õhutamist käima,kuskil 15 sek. käivitamist. Tavaliselt lasin ikka aku kuivaks....
Nojah,kunagi sain selle küttepumba ühelt vanarauas vedelenud mootorilt mis arvatavasti kindlalt oli olnud kombaini peal. Seal aga küttepaak kõrgel üleval. Ju siis see küte larinal alla voolas ja ega see vigaste klappidega etteandepump ka midagi ei seganud. Kulunud labad takkapihta.... käras küll. Selline fantaasia....
Vaatasin,et uued labad täitsa saada:
https://www.pmkaubamaja.ee/et/pollumaja ... 8-cav.html
Kui need ükskord kätte saan siis on võimalus mõõta ja võrrelda vanade kulunutega.
T.
Vahepeal midagi põrutavat pole juhtunud. Ühe väiksema remondi võtsin ette. Nimelt käredama pakasega nii ülepäeviti hommikul autot käivitades siis jälle peale 10-15sek. mootori tööd jäi kõmmdi seisma. Tundemärgid siis sellised,et nagu oleks küttele õhk vahele tulnud. Kuna millalgi sai kõik üle kontrollitud ja vigu nagu ei oleks.... siis tõmbasin mootorilt küttepumba maha. Võtsin tagant selle labapumba osa lahti. Tegin pulkadeks ja esialgu ei leidnud nagu midagi viga olevat. Niipalju oli näha,et mingit sodi oli sõelale jäänud. Kuna mul siin üks teine küttepump ka lahti võetud ja sealt sain võtta mõõtmiseks teised labad siis sai neid võrreldud. Suurt vahet nagu polnud. Tegin ka katse-panin väikesed parafiinitükid labade serva ja tõmbasin kaane uuesti ajutiselt kinni. Näha oli,et labade ja korpuse vahele võis jääda kuskil 0.3 mm. Seda võiks nagu juba isegi liiga palju olla... minuarvates. Sai siis neid labasid näpuvahel veeretatud ja järsku avastasin,et ühest sai järsku kaks. Murdumise koht oli märg.... seega see mõra oli seal juba ammust ajast.... Kindluse mõttes võtsin selle katkise jupi näppude vahele ja üritasin jõuga katki murda,see ei õnnestunud kuidagi. Siis näpitsatega ja asi õnnestus. No ei tea kas oli selle mõra viga,et vahetevahel jubis...... mitte ei mõista.
Võtsin riiulist järgmise küttepumba ja krudisin terve tagumise otsa sisu maha ja panin oma pumba külge. Imelik oli muidugi see,et maru kergelt kargas peale õhutamist käima,kuskil 15 sek. käivitamist. Tavaliselt lasin ikka aku kuivaks....
Nojah,kunagi sain selle küttepumba ühelt vanarauas vedelenud mootorilt mis arvatavasti kindlalt oli olnud kombaini peal. Seal aga küttepaak kõrgel üleval. Ju siis see küte larinal alla voolas ja ega see vigaste klappidega etteandepump ka midagi ei seganud. Kulunud labad takkapihta.... käras küll. Selline fantaasia....
Vaatasin,et uued labad täitsa saada:
https://www.pmkaubamaja.ee/et/pollumaja ... 8-cav.html
Kui need ükskord kätte saan siis on võimalus mõõta ja võrrelda vanade kulunutega.
T.