60. leht 60-st

Re: AZLK 2140 (1979/1986) ja MZMA 408 elite (1967) viirusboy

Postitatud: 11 Aug 2019 21:29
Postitas viirusboy
marek kirjutas:Peavalu mosse varuosaplekkidega on täitsa tuttav teema.
Tuli kohe meelde kui hästi endal nina kroomnurk varuosa tiiva külge algselt istus:
Nüüd olen vaadanud, et nii mõnelgi autol on selline sobitamine enne värvimist vahele jäetud ning tulemus hiljem päris õudne.
On sul head fotot, kuidas peaks see nurk tiiva küljes olema?


Vahepeal siis vaikselt nokitsetud. tehtud said kapotihinged, ustel mittevajalikud augud kinni lastud jne. Topelt linke siiski ei jäta. 8) Ühesõnaga sai elus esimest korda keevitust käes hoitud. Krt see uus izh kapott on ikka korralik keere. Ei teagi, kuidas liistu külge panna. Liistu kohad on diagonaalis pea 2cm nihkes. Käiasin kapoti serva maha, et vastu esivõret ei käiks.
Pilt

Pilt

Pilt

Käisin põhja all ka uurimas. Tuli sealtki halbu uudiseid. Tagumisi poolraame vaja paigata. Karpide tagumised otsad kehvad. Pagasniku "põsed" kah pahad. Krt miks neid üldse vaja on. korjavad vaid mõttetult sitta. Parem tagatiib tuleb niikuinii välja vahetada.

Pilt

Pilt

Küünlad olid audilt võetud. Tegelt oli viga oma rumaluses hoopis. Beezil mossel käis ka jagaja kaas maha korra, tagasi pannes panin juhtmed päripäeva peale ja tuli täpselt sama viga. Rohelisel olin samamoodi pannud. See viga nüüd kõrvaldatud.

Re: AZLK 2140 (1979/1986) ja MZMA 408 elite (1967) viirusboy

Postitatud: 12 Aug 2019 06:16
Postitas Martin2140
Hah, krt endalgi juhtund. Naljakas oli see et üle terve linna käisid korralikud lasud kui proovisin käivitada. Õnneks sai viga kiiresti avastatud.