60. leht 96-st
Re: AZLK 2140 1984 SanderV
Postitatud: 03 Aug 2013 22:35
Postitas moskiito
õnneks on asi taastatav, suurem probleem on esistangega, seda naljalt ei leia korraliku.
Re: AZLK 2140 1984 SanderV
Postitatud: 03 Aug 2013 23:33
Postitas Urukoer
esiots käis vist jälle teise mehe konksu otsa
Re: AZLK 2140 1984 SanderV
Postitatud: 04 Aug 2013 00:11
Postitas Edel
Siin pole küll vaja paanitseda, asi on korda tehtav. Kere üldjoones paistab sirge olema. Taga ei tule ühtegi plekki vahetada.
Mina seda Mosset utiili ei viiks.
Re: AZLK 2140 1984 SanderV
Postitatud: 04 Aug 2013 10:07
Postitas moskiito
Edel kirjutas:Siin pole küll vaja paanitseda, asi on korda tehtav. Kere üldjoones paistab sirge olema. Taga ei tule ühtegi plekki vahetada.
Mina seda Mosset utiili ei viiks.
selles on sul õigus, minu metssea kokkupõrge oli palju tugevam.
Re: AZLK 2140 1984 SanderV
Postitatud: 04 Aug 2013 10:32
Postitas SanderV
Urukoer kirjutas:esiots käis vist jälle teise mehe konksu otsa
puhas avensise tagaots, polnud seal mingit konksu
ja edelale, kõik on taastatav, ma võin kokku pressitud mosse ka ära taastada kui tahan, aga kõik võtab aega ja raha, ja ei viitsi ajusid nssida lihtsalt enam
Re: AZLK 2140 1984 SanderV
Postitatud: 04 Aug 2013 10:42
Postitas moskiito
SanderV kirjutas:Urukoer kirjutas:esiots käis vist jälle teise mehe konksu otsa
puhas avensise tagaots, polnud seal mingit konksu
ja edelale, kõik on taastatav, ma võin kokku pressitud mosse ka ära taastada kui tahan, aga kõik võtab aega ja raha, ja ei viitsi ajusid nssida lihtsalt enam
sander, rahune natukene nüüd. taastat korralikult siis kui tekkib aega ja raha, natuke mõlkis ja kohe vanarauda, ega mosse ei ole lääne tehnika mis paberist tehtud mida taastata poleks mõttet.
Esimesed tiivad saad sirgeks kui põlle ära vahetad, proovitud lahendus, kapotti inged saad paika kui näitad natuke haamrit,tagumised poritiivad saad korda kahte pidi, kas vahetad tiivad välja või lihvid, pahteldad, mõlemad võttavad sama palju aega. Tagumine pamper võib jääda vana, natuke õgvendad haamri ja puuklotsiga, peab silmas pidama seda et metall vastu metalli kuskilt ei läheks, muidu on kroom saab viga. selle võttega saab suuremad mõlgid sirgemaks. Esimese pampri pead paraku uue otsima kuskilt.
Sinu avarii on suht õnnelik sest viga said ainult väilimised plekid, tuled jms. jäi terveks. Kui minu auto teemat vaatad siis sinna panin ma üles minu avarii eelmise aasta kevadest ja seal oli minu auto nina korralikult puru.
rahu ainult rahu.
Re: AZLK 2140 1984 SanderV
Postitatud: 04 Aug 2013 19:32
Postitas SanderV
tuled jäid terveks? vaata mu esitulesid nüüd uuesti.. ja tagumised poritiivad on sirged, tagapõll on mõlkis... ja esiotsa kohta...
NAHUI ma pean leppima mingi guvaldaga üles pekstud plekkidega kui mul auto oli sirgete plekkidega ja roosteta, nüüd pean mingi sitaga leppima... ma tahan samaväärset masinat tagasi mis oli enne avariid... piltidelt pole näha aga terve nina on saanud tegelt paar milli tahapoole, niiet seal tõmbamist jagub..
mu masin ei ole nii ront, et ma peaks leppima mingi üles klopsitud variandiga..
ja taastan siis kui aega ja raha, esimese kohta ma võin kohe öelda et seda pole mitte kunagi... ja kuna mul pole mosse pühapäeva auto siis on seda korda vaja ASAP
Re: AZLK 2140 1984 SanderV
Postitatud: 04 Aug 2013 20:17
Postitas Peeter
Kui oktoobris minu autole sisse sõideti, siis võttis sammuti kärukonks enamuse paugust, kuid löök tagant oli palju suurem. Nii suur, et tagapõll ja stange olid olid täiesti kõverad. tagaluuk igatahes kinni ei püsinud. Mina kasutan If kindlustust ja läksin Tartus Ifan autosse. Seal tehti autost paar pilti ja saadeti edasi. Tähendab, et kahju hindab keegi ainult fotode ja viimase 6 kuu jooksul tehtud sarnase auto tehingute kaudu. Põhimõtteliselt on nii, et keegi ei taha hakkata sellist autot remontima ja sellele varuosi otsima ning sulle tehakse 2 pakkumist. Juhul kui nad viivad auto ise emexisse või juhul kui tahad auto endale jätta. Minu auto eest pakuti too hetk vastavalt 500 ja 300 eurot.Seda põhjusel, et autol paistis värvist pindmist roostet välja. Sinu auto on piltidel üsna puhas seega võid rohkem saada. Mina otsisin Tartu lähedalt ühe vana meistri kes on endale töökoja koju sisse seadnud ja nüüd seal vaikselt nokitseb. Rääkisin talle jutu ära ja lisaks palusin sissevajund küljekarbi korda teha. Töö Hinna leppisime auto kõrval kokku ning selleks sai 400 eurot + sterni käest uus stange 20 eurot . Seega ma arvan, et sinul on täiesti vabalt võimalik auto kindlustuse raha eest korda saada, kuna minu auto vajas päris jõhkrat kere painutamist, et saada sama korralikkuks kui enne(Tegelikult sai isegi paremaks, kuna parandati ka paar roostekohta ära). Sinu auto puhul saab ehk isegi hakkama paari detaili vahetamisega(põll,tiivad,tuled,stange). Enamus nendest on üsna levinud ja ei maksa väga palju.
Edu autoga, vast ikka sellise asja pärast vanarauda ei lähe.
Re: AZLK 2140 1984 SanderV
Postitatud: 04 Aug 2013 20:26
Postitas SanderV
eino rauda nkn ei lähe aga jah, mingeid mõlkis tiibu ma ise ka ei tahaks külge tagasi ja põlle, aga kapott vist läheb vana kuna ta aint kinnituskohtadest painutada saanud... tagapõlle peab hakkama aga kuidagi välja tõmbama, seda tervenesti vahetama küll ei hakka...
Re: AZLK 2140 1984 SanderV
Postitatud: 04 Aug 2013 20:56
Postitas marek
Siin hea sarnane näide, millest vajadusel ideid ammutada, kui kindlustus jama hakkab ajama.
http://www.bmwclassic.ee/forum/viewtopi ... 4&start=47
Tegelikult kindlustusmaakleri seiskohast ka arusaadav kuna tema tööülesanne ju ettevõttele võimalikult odavalt probleem lahendada.