Re: AZLK 408 1966 ja 412 1969, iž 4121990, AZLK 2140 SL rand
Postitatud: 13 Juun 2011 17:28
Vahepeal on jälle palju asju juhtunud.
Tööriista komplektist olen pildid ära teinud.
Valgega olen jõudnud niikaugele, et too on eest üles tõstetud, käikarid, asjad alt ära, ja hetkel võtan hoogu uue siduri külgepanemiseks.Vana ketas oli ikka niiiii otsas et paha hakkas.
Vaja veel toda abinõud, millega siduriketas täpselt keskele seatakse.Tolle peaks vend mingipäev muretsema.
Samuti vahetasin ära õli, ja filtri.
Õlil oli küll selline šašlõki lõhn juures, et suu hakkas vett jooksma
ilmselt seepärast, et puugaasil auto olnud.
4 tulega mosu-tollel sain karpa probleemidest jagu, kuni tänaseni.Nimelt gaasi andes jookseb karpa küljest kuskilt bensu.Ikka isukalt.see selgitab ka selle miks 10L kütet nii kiirelt otsa sai.
Tõenäoliselt soetan uue karpa, ei ole isu teisega väga mängida.
Poolraamid on ka vääga püdelad, veel hullemaks muutund.Peab sinna mingi karbi alla aretama.
Kõige rohkem olen tegelenud SLiga.Salong on pmst puhtaks tehtud seest.ainukesed asjad mida ää ei võta on armatuur ja laepolster.Muud asjad on juba eemaldatud.
Võimalik, et ka uksed võtan ära, kui kätte saan.Aga hetkel jäävad ette, sest autoga tuleb sõita veel keevitama, u 2-3 km kaugusele.
keevituse peaks ehk saama tehtud järgmine nädala lõpp, see nädalavahetus polnud aega.
Külge peaksid minema siis ka uued karbid, ja paari kohta lissalt lapp peale, ma täpselt ei tea kuidas see käib.
Eile eemaldasin tagaklaasi, täna võtsin ära külgede pealt iluliistud.
Nüüd on vaja lihvmasinale kuuma anda, muud midagi enam.
Samuti on plaan veel soetada uus jagajakaan, rootor, küünlajuhtmed.Küünlad uued olemas.
Täna vahetasin ära veel bensupumba,Peale läks tutnoi pump ja uued voolikud.
Niisiis, eile käisime SLi omaniku juures, ja tõime ära need varuosad mis pakuti.Ütleme nii, et auto oli ikka pilgeni täis, kui ära läksime.
Seal oli sidurikettaid, uus esituli, uued esituleklaasid, kõikvõimalikud puksid, laagrid, šarniirid, rooliotsad, stabika kondid, survelaagrid, uued piduritrumlid, uued vedrupakid, amordid, bensupumbad 2x 2140 piduri peapump, 2x 408 esituled(4 tulega mosule) 3 bensupumpa, veneaegne karpa rem komplekt, piduriklotsid, nii ketas kui ka trummelpiduri omad, pirudivoolikuid mingi 8 tk, uued summuti püksid, ja veel palju muid väiksemaid asju, plekke sain ka, kasutatud siiski.3 2140 ust, ja 408 kapoti, mida mul samuti vaja oli.
Kogu selle krempli eest maksin 70 euri, mis ei ole minuarvates palju sellisete asjade eest, mis poes maksavad kordades rohkem
varsti jälle garaagesse ja taldlihvijale kuuma.
Tööriista komplektist olen pildid ära teinud.
Valgega olen jõudnud niikaugele, et too on eest üles tõstetud, käikarid, asjad alt ära, ja hetkel võtan hoogu uue siduri külgepanemiseks.Vana ketas oli ikka niiiii otsas et paha hakkas.
Vaja veel toda abinõud, millega siduriketas täpselt keskele seatakse.Tolle peaks vend mingipäev muretsema.
Samuti vahetasin ära õli, ja filtri.
Õlil oli küll selline šašlõki lõhn juures, et suu hakkas vett jooksma
ilmselt seepärast, et puugaasil auto olnud.
4 tulega mosu-tollel sain karpa probleemidest jagu, kuni tänaseni.Nimelt gaasi andes jookseb karpa küljest kuskilt bensu.Ikka isukalt.see selgitab ka selle miks 10L kütet nii kiirelt otsa sai.
Tõenäoliselt soetan uue karpa, ei ole isu teisega väga mängida.
Poolraamid on ka vääga püdelad, veel hullemaks muutund.Peab sinna mingi karbi alla aretama.
Kõige rohkem olen tegelenud SLiga.Salong on pmst puhtaks tehtud seest.ainukesed asjad mida ää ei võta on armatuur ja laepolster.Muud asjad on juba eemaldatud.
Võimalik, et ka uksed võtan ära, kui kätte saan.Aga hetkel jäävad ette, sest autoga tuleb sõita veel keevitama, u 2-3 km kaugusele.
keevituse peaks ehk saama tehtud järgmine nädala lõpp, see nädalavahetus polnud aega.
Külge peaksid minema siis ka uued karbid, ja paari kohta lissalt lapp peale, ma täpselt ei tea kuidas see käib.
Eile eemaldasin tagaklaasi, täna võtsin ära külgede pealt iluliistud.
Nüüd on vaja lihvmasinale kuuma anda, muud midagi enam.
Samuti on plaan veel soetada uus jagajakaan, rootor, küünlajuhtmed.Küünlad uued olemas.
Täna vahetasin ära veel bensupumba,Peale läks tutnoi pump ja uued voolikud.
Niisiis, eile käisime SLi omaniku juures, ja tõime ära need varuosad mis pakuti.Ütleme nii, et auto oli ikka pilgeni täis, kui ära läksime.
Seal oli sidurikettaid, uus esituli, uued esituleklaasid, kõikvõimalikud puksid, laagrid, šarniirid, rooliotsad, stabika kondid, survelaagrid, uued piduritrumlid, uued vedrupakid, amordid, bensupumbad 2x 2140 piduri peapump, 2x 408 esituled(4 tulega mosule) 3 bensupumpa, veneaegne karpa rem komplekt, piduriklotsid, nii ketas kui ka trummelpiduri omad, pirudivoolikuid mingi 8 tk, uued summuti püksid, ja veel palju muid väiksemaid asju, plekke sain ka, kasutatud siiski.3 2140 ust, ja 408 kapoti, mida mul samuti vaja oli.
Kogu selle krempli eest maksin 70 euri, mis ei ole minuarvates palju sellisete asjade eest, mis poes maksavad kordades rohkem
varsti jälle garaagesse ja taldlihvijale kuuma.