IZ 412 1984 MaxL
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: IZ 412 1984 MaxL
Igapäevaselt ma sellega kindlasti sõitma ei hakka, selleks on palju mõistlikumaid sõidukeid.
Alates järgmisest suvest paar korda aastas ehk ikka sõidan ka.
Nüüd oli jälle rohkem aega autoga tegelda. Kiiruga kokku pandud sisu sai lahti võetud ja rahulikult igat nuppu ja polti kaltsu sees poleerides jälle kokku laotud.
Vana põlenud juhtmestiku parandamiseks ostsin uue juhtmestiku. See aga oli niipalju uuem, et ei sobinud (ohutuded jne). Asendasin vanas juhtmestikus kõik kannatada saanud juhtmed nii, et ühendusi kusagilt näha ei jäänud. Päris pikk ja tüütu tõõ aga tulemus on seda väärt, kõik elektrivigurid tõõtavad ja ka raadio laulab puhtas eesti keeles. Pildil on juhtmestik paigas, elektriseadmed kontrollitud ja võib armatuuri sisse tõsta.
Alates järgmisest suvest paar korda aastas ehk ikka sõidan ka.
Nüüd oli jälle rohkem aega autoga tegelda. Kiiruga kokku pandud sisu sai lahti võetud ja rahulikult igat nuppu ja polti kaltsu sees poleerides jälle kokku laotud.
Vana põlenud juhtmestiku parandamiseks ostsin uue juhtmestiku. See aga oli niipalju uuem, et ei sobinud (ohutuded jne). Asendasin vanas juhtmestikus kõik kannatada saanud juhtmed nii, et ühendusi kusagilt näha ei jäänud. Päris pikk ja tüütu tõõ aga tulemus on seda väärt, kõik elektrivigurid tõõtavad ja ka raadio laulab puhtas eesti keeles. Pildil on juhtmestik paigas, elektriseadmed kontrollitud ja võib armatuuri sisse tõsta.
Re: IZ 412 1984 MaxL
Peale paari aastast otsimist on mul olemas otsast lõpuni uus originaalne summuti, hetkel on veel paigaldamatta summutiklambrite poldid. Paaki sai valatud ka bensiin ja hetkeks ka käima pandud. Hetkel on puudu veel käigukasti ja tagasilla õli ja jahutusvedelik. Jahutusvedelikku sissevalamist ma natuke kardan ja lükkan koguaeg edasi, võimalikke lekke kohti on palju. Originaalsed splindiga pingutatavad plekist klambrid tunduvad natuke kahtlased aga loodetavasti ikkagi peavad.
Täiuslikkus peitub pisidetailides. Pildil spidomeetritrossi plomm.
Re: IZ 412 1984 MaxL
Plommide panemine on juba peensus omaette.
Selle autoga ei raatsiks üldse sõita see sobib juba niisama vaatamiseks hästi.
Selle autoga ei raatsiks üldse sõita see sobib juba niisama vaatamiseks hästi.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: IZ 412 1984 MaxL
Nii ta on... kui aus olla siis ma ei läheks sinna sokkides ka sisse ja sõitmisest rääkimata.
Azlk 408 ´65 ja Azlk 2140 '80
Re: IZ 412 1984 MaxL
seda te räägite praegu, kui aga endal auto oleks siis sõidaks küll, miks üldse taastada masinat kui sellega ei sõideta ja vahest päikesele ei näöidata, sellepärast sa autot teedki et teiste meeste eest kõvem vend olla
Re: IZ 412 1984 MaxL
SanderV kirjutas:seda te räägite praegu, kui aga endal auto oleks siis sõidaks küll, miks üldse taastada masinat kui sellega ei sõideta ja vahest päikesele ei näöidata, sellepärast sa autot teedki et teiste meeste eest kõvem vend olla
No selge... jätame siis igaleühele oma arvamuse asjast
Azlk 408 ´65 ja Azlk 2140 '80
Re: IZ 412 1984 MaxL
Sellise auto ehitamise võlud seisnevad teistes asjades, kui teistele lihtsalt ära teha. Ärategemine on teistlaadi seltskonna rida.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: IZ 412 1984 MaxL
mina ikka taastan, kui taastan, auto sellepärast et tavaliselt on nendes autodes ilu, ja kui ta on taastatud on ta ilus, ja kui ta on ilus, siis peab teda ka näitama, obv mitte sõita niipalju nagu ma praegu enda mossega sõidan vms, aga mingi kuus paaril-viiel päeval ta korraks mõnikümmend kilti tuurile viia pole patt mu arust
Re: IZ 412 1984 MaxL
Kuid siiski on ilu ainult vaataja silmis. mingid bemmivennad leiavad nvn et see auto suht saast, ketsi väga ei vilista ja kiirendus/mugavusomadused on ka nullis. Pigem jääb see auto oma seltskonna, ehk siis mosseklubi rahva ees kõvatamiseks.SanderV kirjutas:mina ikka taastan, kui taastan, auto sellepärast et tavaliselt on nendes autodes ilu, ja kui ta on taastatud on ta ilus, ja kui ta on ilus, siis peab teda ka näitama, obv mitte sõita niipalju nagu ma praegu enda mossega sõidan vms, aga mingi kuus paaril-viiel päeval ta korraks mõnikümmend kilti tuurile viia pole patt mu arust
Moskvits - see on haigus, mida pole võimalik ravida. Peita saab ainult sümptomeid.
Re: IZ 412 1984 MaxL
Kóik nii ideaalne et silmadel hakkab valus kui liiga palju vaadata
Póhja alt kenam kui mu kombi väljast
Kusjuures mu kastikal oli see plomm veel spido poolses otsas alles kui kere töödeks lahkama hakkasin, plommi jätsin ka alles, ehk saab veel kuhugi kasutada kunagi
Póhja alt kenam kui mu kombi väljast
Kusjuures mu kastikal oli see plomm veel spido poolses otsas alles kui kere töödeks lahkama hakkasin, plommi jätsin ka alles, ehk saab veel kuhugi kasutada kunagi
Iž 2715 1988 / Volvo S40 / Mitsubishi Pajero 1990
Soodsad keevitus tööd Rakveres.
53707925 - Lauri
Soodsad keevitus tööd Rakveres.
53707925 - Lauri