7. leht 10-st

Re: IZ 412 1984 MaxL

Postitatud: 22 Aug 2013 18:32
Postitas MaxL
Igapäevaselt ma sellega kindlasti sõitma ei hakka, selleks on palju mõistlikumaid sõidukeid.
Alates järgmisest suvest paar korda aastas ehk ikka sõidan ka.

Nüüd oli jälle rohkem aega autoga tegelda. Kiiruga kokku pandud sisu sai lahti võetud ja rahulikult igat nuppu ja polti kaltsu sees poleerides jälle kokku laotud.

Pilt

Vana põlenud juhtmestiku parandamiseks ostsin uue juhtmestiku. See aga oli niipalju uuem, et ei sobinud (ohutuded jne). Asendasin vanas juhtmestikus kõik kannatada saanud juhtmed nii, et ühendusi kusagilt näha ei jäänud. Päris pikk ja tüütu tõõ aga tulemus on seda väärt, kõik elektrivigurid tõõtavad ja ka raadio laulab puhtas eesti keeles. Pildil on juhtmestik paigas, elektriseadmed kontrollitud ja võib armatuuri sisse tõsta.

Re: IZ 412 1984 MaxL

Postitatud: 22 Aug 2013 18:56
Postitas MaxL
Pilt

Peale paari aastast otsimist on mul olemas otsast lõpuni uus originaalne summuti, hetkel on veel paigaldamatta summutiklambrite poldid. Paaki sai valatud ka bensiin ja hetkeks ka käima pandud. Hetkel on puudu veel käigukasti ja tagasilla õli ja jahutusvedelik. Jahutusvedelikku sissevalamist ma natuke kardan ja lükkan koguaeg edasi, võimalikke lekke kohti on palju. Originaalsed splindiga pingutatavad plekist klambrid tunduvad natuke kahtlased aga loodetavasti ikkagi peavad.


Pilt

Täiuslikkus peitub pisidetailides. Pildil spidomeetritrossi plomm.

Re: IZ 412 1984 MaxL

Postitatud: 22 Aug 2013 20:20
Postitas MAZ
Plommide panemine on juba peensus omaette. :beer

Selle autoga ei raatsiks üldse sõita :beer see sobib juba niisama vaatamiseks hästi.

Re: IZ 412 1984 MaxL

Postitatud: 22 Aug 2013 21:42
Postitas mart
Nii ta on... kui aus olla siis ma ei läheks sinna sokkides ka sisse ja sõitmisest rääkimata.

Re: IZ 412 1984 MaxL

Postitatud: 22 Aug 2013 21:54
Postitas SanderV
seda te räägite praegu, kui aga endal auto oleks siis sõidaks küll, miks üldse taastada masinat kui sellega ei sõideta ja vahest päikesele ei näöidata, sellepärast sa autot teedki et teiste meeste eest kõvem vend olla :D

Re: IZ 412 1984 MaxL

Postitatud: 22 Aug 2013 22:09
Postitas mart
SanderV kirjutas:seda te räägite praegu, kui aga endal auto oleks siis sõidaks küll, miks üldse taastada masinat kui sellega ei sõideta ja vahest päikesele ei näöidata, sellepärast sa autot teedki et teiste meeste eest kõvem vend olla :D

No selge... jätame siis igaleühele oma arvamuse asjast :)

Re: IZ 412 1984 MaxL

Postitatud: 22 Aug 2013 22:14
Postitas MAZ
Sellise auto ehitamise võlud seisnevad teistes asjades, kui teistele lihtsalt ära teha. Ärategemine on teistlaadi seltskonna rida.

Re: IZ 412 1984 MaxL

Postitatud: 22 Aug 2013 22:21
Postitas SanderV
mina ikka taastan, kui taastan, auto sellepärast et tavaliselt on nendes autodes ilu, ja kui ta on taastatud on ta ilus, ja kui ta on ilus, siis peab teda ka näitama, obv mitte sõita niipalju nagu ma praegu enda mossega sõidan vms, aga mingi kuus paaril-viiel päeval ta korraks mõnikümmend kilti tuurile viia pole patt mu arust

Re: IZ 412 1984 MaxL

Postitatud: 23 Aug 2013 03:30
Postitas viirusboy
SanderV kirjutas:mina ikka taastan, kui taastan, auto sellepärast et tavaliselt on nendes autodes ilu, ja kui ta on taastatud on ta ilus, ja kui ta on ilus, siis peab teda ka näitama, obv mitte sõita niipalju nagu ma praegu enda mossega sõidan vms, aga mingi kuus paaril-viiel päeval ta korraks mõnikümmend kilti tuurile viia pole patt mu arust
Kuid siiski on ilu ainult vaataja silmis. mingid bemmivennad leiavad nvn et see auto suht saast, ketsi väga ei vilista ja kiirendus/mugavusomadused on ka nullis. Pigem jääb see auto oma seltskonna, ehk siis mosseklubi rahva ees kõvatamiseks.

Re: IZ 412 1984 MaxL

Postitatud: 23 Aug 2013 08:36
Postitas Lauri-L
Kóik nii ideaalne et silmadel hakkab valus kui liiga palju vaadata :D
Póhja alt kenam kui mu kombi väljast :hail

Kusjuures mu kastikal oli see plomm veel spido poolses otsas alles kui kere töödeks lahkama hakkasin, plommi jätsin ka alles, ehk saab veel kuhugi kasutada kunagi :)