7. leht 24-st

Re: IZ 2715 /1983/ - k.G.B. -

Postitatud: 11 Nov 2011 16:18
Postitas partnermosse
wax kirjutas:Eile Volga poes jäi vasakpoolne kuudi uks silma. Uus, musta krundi all. Hinda peal polnud, küsida läks ka meelest :)
Käisin täna Volgas ja küsisin- hinnaks 63€

Re: IZ 2715 /1983/ - k.G.B. -

Postitatud: 18 Nov 2011 00:53
Postitas kOll
partnermosse kirjutas:
wax kirjutas:Eile Volga poes jäi vasakpoolne kuudi uks silma. Uus, musta krundi all. Hinda peal polnud, küsida läks ka meelest :)
Käisin täna Volgas ja küsisin- hinnaks 63€
Tänud vihje eest!
Aga :kill 63€!!!
Oma 300€-sele bemarile saan kasutatud komplektse detaili 10-15€-ga, mis toimub? Ja siis peaks ju sinna tlna hullumajja keegi sellele 1000 kroonisele plekitükile järgi ka minema...
Parem arvan, et mul on tegu väga ainulaadse eksemplariga, nagu lkf Manks seda nimetas - eksperimentaalukse mudeliga, mis kindlasti väärib hetkel säilitamist. :D
Kahetsen nüüd küll, et paar kuud tagasi kohe ei taibanud(kiire oli ka koguaeg) Järva-Jaani metallikokkuostust ühte siledat 1991.a pirukat (roheliste dokumentidega, omaniku tel olemas) ~210.- euri eest omistada. Mootor turtsus kuidagi paari pütaga ja kellelgi oli juba alt rattaid vaja läinud. Kuna kohe ära sõita ei saanud, siis jäi ka asi venima, kahju...


Oma rohelisel "teol" olen vahepeal osad jahutusvedeliku voolikud ära vahetanud, mis riiulist võtta kohe olid. Praegult jäi veel üks radiaatorisse minev vana, mis muidugi tilgub, tõenäoliselt saab sinna kohe varsti diilitsalt eemaldatav, koos radiaatoriga siis juba.
Mootori soojenedes on sidurisse tulnud mingi klõbin, mis siis pedaali vajutades ära kaob? Läbikulunud survelaagri sahin on samuti kuulda.
Aga jällegi sai oma päevaülesandega, milleks oli ühe 408 mootori ja mõnede varuosade äratoomine, suurepäraselt toimePilt

Mõned päevad tagasi sai talvekad ka alla pistetud, enam ei ole nii bling kui enne:

Pilt

Pilt

Igaljuhul, see kes aeglaselt sõuab - on tigu!

Re: IZ 2715 /1983/ - k.G.B. -

Postitatud: 12 Jaan 2012 02:10
Postitas kOll
Tagaveo nautimise aeg ja nii ei püsinudki pirukas üks päev enam garaazis ning oli vaja minna lumehangede vahele paarutama.
Väga palju ei saanud rallida, kui juba hakkas bensiin paagis otsa saama. Ehk siis kiirelt ots ümber ja "kodu" poole.
Muidu isegi oleks peaaegu et välja veerenud, kui ei oleks juhtunud nii:

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Üllatus-üllatus, sügisel pandud kanalisatsioonitrassi täide tundub olevat alt ära vajunud või on siis kurjad päkapikud käinud enne lund auku kaevamas :D

Peale pikka pusimist ja piruka päästmist vahtis mulle vastu selle koha peal selline auk:

Pilt

Re: IZ 2715 /1983/ - k.G.B. -

Postitatud: 12 Jaan 2012 08:10
Postitas moskiito
sa ikka oskad neid auke üles otsida :D

Re: IZ 2715 /1983/ - k.G.B. -

Postitatud: 12 Jaan 2012 15:42
Postitas MAZ
Minu jaoks pole selline kinni istumise tunne lumes või siis ka poris,autoga mingi uudis. Olen ikka mitu korda end suutnud autoga kinni sõita ja kohati lausa koomilisse olukorda sattuda aga sellistes olukordades õpib ka miskit tuleviku tarbeks. Eks ära vajunud pinnas ole siis meie maal harrastatava töökultuuri näide.

Re: IZ 2715 /1983/ - k.G.B. -

Postitatud: 13 Jaan 2012 01:40
Postitas kOll
moskiito kirjutas:sa ikka oskad neid auke üles otsida :D
Ütleme nii, et see auk otsis ise mind üles sest kui oleks töötava mootoriga tulnud, siis oleks ka vähe teise nurga alt lähenenud :D

MAZ kirjutas:Minu jaoks pole selline kinni istumise tunne lumes või siis ka poris,autoga mingi uudis. Olen ikka mitu korda end suutnud autoga kinni sõita ja kohati lausa koomilisse olukorda sattuda aga sellistes olukordades õpib ka miskit tuleviku tarbeks.

Jah, meenub oma nooruski, kui e21-ga, mille põhi oli maast 5cm kõrgusel, koos sõbra ja kahe sapöörilabidaga päevaks Rohuneeme sõjaväebaasi metsadesse kõiki teid läbi sõitma mindi. Ühte kohta sai isegi 20 meetrit uut teed tehtud, et mudamülkast ringiga mööda saaks. Igaljuhul see pisike teejupp teenib seiklejaid siiani.
MAZ kirjutas:Eks ära vajunud pinnas ole siis meie maal harrastatava töökultuuri näide.

Kusjuures, seekord on siiski tegu millegi muuga.
Nimelt, kasutades erinevaid ehituse järgus tehtuid fotosi, on uurimise käigus tuvastatud, et kanalisatsioonitrass on paigaldatud vähemalt 2 meetrit Ida suunas. Selle avastuse tulemusena võime järeldada, et tegu on ikkagi kellegi kuritahtlikusega või hoolimatusega.
Toimunud õigusrikkumise eest algatatakse toimepanijate suhtes korduvaid füüsilisi distsiplinaarkaristusi. :evil

Re: IZ 2715 /1983/ - k.G.B. -

Postitatud: 13 Jaan 2012 03:46
Postitas SanderV
siduri klõbin võib olla tingitud sellest et kahvel lahti ja koliseb mööda võlli, kui sidurit vajutada tsenreerib ennast ise ära ja enam ei klõbise

Re: IZ 2715 /1983/ - k.G.B. -

Postitatud: 14 Jaan 2012 01:13
Postitas kOll
Hea tähelepanek, täitsa võimalik. Eks täpsemalt selgub siis, kui juba ketta vahetuseks läheb.

Sai siis radika vahetusega alustatud:

Pilt

Diilitsalt asju kätte saada polnud mingi probleem, kogu töö oli tehtud rahulikult nii 10 minutiga.
Piruka lahkamine enam nii sujuvalt ei läinud, lisaks tuli veel välja, et radika alumise lõdvikuna on kasutusel mingisugune "piimavoolik", mille mõlemad klambrid muidugi surmkinni roostetanud ja uut lõdvikut ka kohe riiulist võtta polnud. Tänu sellele jäigi täna asi pooleli, homme pirukaga tegeleda aega pole ja juba pühapäeval oleks olnud vaja ühe osandatud Pobeda detaile sellega ära tooma minna.
Hädasti oleks vaja sellist pisikest akudega taskuskilli, millega mootoriruumis klambreid läbilõikama mahuks.
;) just nagu siin videos: http://www.youtube.com/watch?v=Te0V71sGoxA 0:17 koha peal :rokib

Re: IZ 2715 /1983/ - k.G.B. -

Postitatud: 14 Jaan 2012 01:47
Postitas stern100
Huvi pärast küsin et mis rehvid ja veljed sul "diilitsal" all on? :D

Re: IZ 2715 /1983/ - k.G.B. -

Postitatud: 14 Jaan 2012 02:32
Postitas kOll
http://live.hot.ee/gallery/slideshow?id ... id=2288154 ;)
ega need veljed tegelikult "all" ei olegi, auto on pukkidel ja veljed on lihtsalt ladustatud sinna. :D
https://picasaweb.google.com/kOll.eu/20 ... pu-N2umAFQ sealt pärit, ehk siis augud ei istu. Küll aga istub (enam-vähem...) mersu velg, mida täpselt samat mudeleit toodeti, sõbra 500SEC veereb ka just sellistega.
16X8, rehvid on 235/55.