Mingeid vigastusi ei täheldanud, võimalik, et ei oska vaadata.RoTT kirjutas:Millises seisus maha võetud plokikaane tihendid olid?
ИЖ 2125 1979; ИЖ 2125 1980 KarlR
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: ИЖ 2125 1979; ИЖ 2125 1980 ABI
2x ИЖ-2125
1979 970 ABI
1980 312 AET
1979 970 ABI
1980 312 AET
Re: ИЖ 2125 1979; ИЖ 2125 1980 ABI
Polegi siia ammu kirjutanud, midagi.
Alustan seekord siis eilsetest sündmustest. Eile sai käidud ülevaatusel. Tulemus ... korduv, sest alumised sarniirid olid täiesti otsas (vasakpoolne juba vahetatud, parempoolne vaja veel otsida ja külge kruvida) ning ühest kohast tilkus jahutusvedelikku. See eest mootori korras (CO ja CH normi piires). Kässari kohta ütles veel ülevaataja, et on teine lahjake. Tuleb uus tagumine numbrimärk teha, sest vana on ise maalitud. Akku oli ka kinnitamata. Ju vaatab, millal uuesti läheb.
lubatud pöörded 1200 p/min - mõõdetud 1060 p/min
lubatud CO - 4.500 % - mõõdetud 2,358 %
lubatud CH - 1000 ppm - mõõdetud 876 ppm
Sõidupiduri üldefektiivsus: 56%
Rikkepiduri üldefektiivsus: 21%
Vahepealsetest sündmustest teen kunagi hiljem kokkuvõtte.
Pilt ka:
Alustan seekord siis eilsetest sündmustest. Eile sai käidud ülevaatusel. Tulemus ... korduv, sest alumised sarniirid olid täiesti otsas (vasakpoolne juba vahetatud, parempoolne vaja veel otsida ja külge kruvida) ning ühest kohast tilkus jahutusvedelikku. See eest mootori korras (CO ja CH normi piires). Kässari kohta ütles veel ülevaataja, et on teine lahjake. Tuleb uus tagumine numbrimärk teha, sest vana on ise maalitud. Akku oli ka kinnitamata. Ju vaatab, millal uuesti läheb.
lubatud pöörded 1200 p/min - mõõdetud 1060 p/min
lubatud CO - 4.500 % - mõõdetud 2,358 %
lubatud CH - 1000 ppm - mõõdetud 876 ppm
Sõidupiduri üldefektiivsus: 56%
Rikkepiduri üldefektiivsus: 21%
Vahepealsetest sündmustest teen kunagi hiljem kokkuvõtte.
Pilt ka:
Viimati muutis KarlR, 19 Mai 2013 23:06, muudetud 1 kord kokku.
2x ИЖ-2125
1979 970 ABI
1980 312 AET
1979 970 ABI
1980 312 AET
Re: ИЖ 2125 1979; ИЖ 2125 1980 ABI
kui numbriplekk on õige ja on ainult üle värvitud uuesti, keda see siis peaks kotima, kui number loetav on. Muidu tüüpvead mis mossel leiti. Šarniirid soovitan sellised panna alla mida saaksid määrida regulaarselt.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: ИЖ 2125 1979; ИЖ 2125 1980 ABI
Šarniire saab ise ka määritavaks teha. Tuleb auk puurida ja ära keermestada.
Moskvits - see on haigus, mida pole võimalik ravida. Peita saab ainult sümptomeid.
Re: ИЖ 2125 1979; ИЖ 2125 1980 ABI
Ei mingist vanast (teisest) numbrist on mingid sepad lihtsalt uue valmis voolinud.moskiito kirjutas:kui numbriplekk on õige ja on ainult üle värvitud uuesti, keda see siis peaks kotima, kui number loetav on. Muidu tüüpvead mis mossel leiti. Šarniirid soovitan sellised panna alla mida saaksid määrida regulaarselt.
E: Kui ma uut šarniiri ei saa, siis vist peab sisu ära vahetama ja vanal on määrdenippel all olemas.
2x ИЖ-2125
1979 970 ABI
1980 312 AET
1979 970 ABI
1980 312 AET
Re: ИЖ 2125 1979; ИЖ 2125 1980 ABI
Nüüsest uus kasutajanimi KarlR
Mossdest niipalju, et punane seisab ja roheline saab varsti uue tagasilla alla.
Mossdest niipalju, et punane seisab ja roheline saab varsti uue tagasilla alla.
2x ИЖ-2125
1979 970 ABI
1980 312 AET
1979 970 ABI
1980 312 AET
Re: ИЖ 2125 1979; ИЖ 2125 1980 KarlR
Suvest niipalju, et enamik aega oli roheline pakkudel ja ootas uut tagasilda alla. Nüüd siis sai see lõpuks tehtud. Uuel sillal mingeid suuremaid kolinaid ja lõtke ei ole siiani tuvastanud. Koos tagasillaga panin ka alla täiest uued vedrupakid. Lootsin sellega autot natuke kõrgemale saada ja ka natuke jäigemaks, kuid juhtus siiski vastupidine
Neljas käik läheb nagu ikka raginatega sisse, ju sai siis kehvake sünkronisaator, mootor töötab kenasti aga paak on seest roostet täis, mis omakorda ei taha hästi läbi saada küttefiltriga, mida pidin eilse Kuressaare-Sõrve-Kuressaare otsa vältel loputama nii umbes iga 10-15 km tagant, siis kui sõber oli roolis. Kui ma vahepeal ise sõitsin, siis sellist jama ei juhtunud kordagi Kaks korda sain ka summutajaga mätta kätte (ise ei tundnud midagi), tuli ta pükstest välja ja hääl oli nagu rallikal
Mõningaid pilte ka:
Mossele sai väheke Sõrve kadakaid näidatud
Lõunasöögi soojendus
Neljas käik läheb nagu ikka raginatega sisse, ju sai siis kehvake sünkronisaator, mootor töötab kenasti aga paak on seest roostet täis, mis omakorda ei taha hästi läbi saada küttefiltriga, mida pidin eilse Kuressaare-Sõrve-Kuressaare otsa vältel loputama nii umbes iga 10-15 km tagant, siis kui sõber oli roolis. Kui ma vahepeal ise sõitsin, siis sellist jama ei juhtunud kordagi Kaks korda sain ka summutajaga mätta kätte (ise ei tundnud midagi), tuli ta pükstest välja ja hääl oli nagu rallikal
Mõningaid pilte ka:
Mossele sai väheke Sõrve kadakaid näidatud
Lõunasöögi soojendus
2x ИЖ-2125
1979 970 ABI
1980 312 AET
1979 970 ABI
1980 312 AET
Re: ИЖ 2125 1979; ИЖ 2125 1980 KarlR
Üksõhtu käisime mosset sõpradega pildistamas:
2x ИЖ-2125
1979 970 ABI
1980 312 AET
1979 970 ABI
1980 312 AET
Re: ИЖ 2125 1979; ИЖ 2125 1980 KarlR
Tänasest sain rattad alla (loe: load kätte)
Ühtlasi sai käidud Mutionu ja Sassi juures uue paisupaagi järel. Hiljem Mutionuga juttu ajades sõitis Kuressaares üks kena korralik punane pirukas mööda, vanem härra sangas. Pilti kahjuks teha ei jõudnud.
Ühtlasi sai käidud Mutionu ja Sassi juures uue paisupaagi järel. Hiljem Mutionuga juttu ajades sõitis Kuressaares üks kena korralik punane pirukas mööda, vanem härra sangas. Pilti kahjuks teha ei jõudnud.
2x ИЖ-2125
1979 970 ABI
1980 312 AET
1979 970 ABI
1980 312 AET
- wax
- Site Admin
- Postitusi: 1722
- Liitunud: 01 Veebr 2009 01:47
- Telefon: 53414666
- Asukoht: Linnuvabrik
- Kontakt:
Re: ИЖ 2125 1979; ИЖ 2125 1980 KarlR
Väga lahe, et Saaremaal on see mosseliikumine ikka väga aktiivne
AZLK 412IE '74 - AZLK 434IE '75 - M402 '57 ja mõned kastikad ning 40-ed ka.
https://www.facebook.com/WaxGarage
https://www.facebook.com/WaxGarage