7. leht 39-st

Re: IZ 412IE 1990 BergIE

Postitatud: 06 Veebr 2014 18:46
Postitas BergIE
Täna sain kaks uut šarniiri. Sirge alumine kaan, sõrm otse korpuses, kaitsekumm ilma alumise kinnituseta (seenekübar). Usun, et sel autol kasutati veidi uuemaid teostusi.

Re: IZ 412IE 1990 BergIE

Postitatud: 07 Veebr 2014 18:28
Postitas Karu2
Jah, see on šarniiri vanim versioon, kasutusel alates mudelist 403 All kaanes peaks olema kork, mille asemele on võimalik ka määrdenippel keerata.
BergIE kirjutas:"Näperdades" on üks ainus koht, kus ta oleks nagu "lõdva". Ümber selle ringjalt parajalt tihke. Rääkige veel
See "lõdva" koht võib olla peamine tööasend. Sõrme liikumisamplituud küljele töötamise ajal on suht väike, samas pöörleb ta rataste keeramisel alati kaasa. Kirjandus soovitab, et juhul, kui on vajadust sõrm käändtelje küljest lahti võtta, siis kokkupanekul sõrme pöörata 180 kraadi, siis kulutab kuulpead ühtlasemalt.

Re: IZ 412IE 1990 BergIE

Postitatud: 07 Veebr 2014 19:08
Postitas BergIE
Väinol täiega õigus. Uued on lõdvad igas asendis. Osandasin, et värvida. Rookisin nad täiesti puhtaks. Huvipärast töötlesin pindu abrasiivpastaga, nagu klappe. Tulemus oli päris hirmus, pinnad puutuvad kokku vaid veidi. Hiljem sobituvad otsesõidu asendiga ja seega äärealad on nagu on, veidi raskemad.

Re: IZ 412IE 1990 BergIE

Postitatud: 09 Veebr 2014 18:22
Postitas Karu2
Jaanus, ole täitsa ja loe see artikkel šarniiridest läbi. Asub siin http://mosseklubi.planet.ee/foorum/view ... 309#p40309 , 2 lehel esimene Manksi postitus, soojenduse ümberehitamise skeemidele järgnev artikkel.
Sealt selgub, et seda kõige vanemat šarniiri ei saa kasutada ketaspiduritega sillal. Et alates 1983 hakati valmistama kolmandat, unifitseeritud varianti, mille tunnuseks on mitme voldiga lõõts-kattekumm.

Re: IZ 412IE 1990 BergIE

Postitatud: 09 Veebr 2014 19:00
Postitas MAZ
Kuidas siis oli võimalik,et minu mosul olid just need vanamalli 403/408 omad alla pistetud? Olid mul ka ketaspidurid ees aga siiski ma ei saa hetkel aru,miks just neid vanamalli omasid ketaspiduritega variandil kasutada ei saa?

Re: IZ 412IE 1990 BergIE

Postitatud: 10 Veebr 2014 19:11
Postitas BergIE
Võrdlesin neid asju täna laual. Tsentrite kõrgused peaks olema 5 10 ja 15. Samas erineb ka kõige vanema sõrme pikkus, kahest uuemast. Kahel uuemal tundub olevat üks sõrm. Võrreldes sõrme koonuse ja šarniiri ühenduspinna kõrgusi, olid kaks vanemat ühekõrgused. Vana ja uue vahe on see, et vana toob käändmiku alumisele õõtsale lähemale ca 5-10 mm (silma järgi). Tekstistki võis lugeda sõrmede "koostepikkuste" erinevust, joonistel see ei kajastunud. Külge sobib, kuid veel ei tea äärmiste asenditega juhtuvat.

Re: IZ 412IE 1990 BergIE

Postitatud: 11 Veebr 2014 21:22
Postitas BergIE
Esisilla kalded/nurgad saab reguleerida ka laual, venekeelse "piibli" alusel. Kerele tõstes kindlasti midagi muutub raskuse all (mõtlen pukside läbiläbivajumist jne.). Kindlasti muudaks mingit mõõtu kuskile poole, et ennetavalt ennetada reaalselt veel mitu korda ümberreguleerida. Rääkige kogemustest, puudust ei tohiks Teil neist olla...

Re: IZ 412IE 1990 BergIE

Postitatud: 17 Veebr 2014 18:51
Postitas BergIE
Küsimus vedrupakkide kohta. Ümber vedrupaki on neli nn. klambrit, koos kummilindi, kummist seibi ja vidinaga mis lukustab klambri. Mis teete, kui need vidinad on kõik aja poolt piisavalt puretud?

Re: IZ 412IE 1990 BergIE

Postitatud: 17 Veebr 2014 18:52
Postitas stern100
BergIE kirjutas:Küsimus vedrupakkide kohta. Ümber vedrupaki on neli nn. klambrit, koos kummilindi, kummist seibi ja vidinaga mis lukustab klambri. Mis teete, kui need vidinad on kõik aja poolt piisavalt puretud?
Uute vedrude ümber on ka uued klambrid ;) Küll kuskilt leiab neid uusi ka kui otsida.

Re: IZ 412IE 1990 BergIE

Postitatud: 17 Veebr 2014 18:56
Postitas BergIE
Varuosa pakkidelt võtaks vaid tõesti puuduvad vidinad. Lehed ei pidanud hea kraam olevat. "Mägi Aivar" teeks need ise, peab nuputama.