AZLK 412 1975 ja azlk 408 1970 randoA
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: AZLK 412 1975 randoA
Nooh, ütleme nii et oleks teist silmal ilus vaadata, tahab ikka saada keevitust, värvi, pahtlit jne, aga minul pole selleks lihtsalt aega ja rahai.100 muud asja kah pooleli.Aga vaikselt ikka kõpitsen teist
täna keevitasin ära pagasniku tihendi randi, mis täiesti püdel oli, rohkem vist toda aparaati keevitusele ei tutvusta, las olla nii kuis on.
vahetasin ka paagi ja tagatuled ning tuledelüliti.
põhimõtteliselt kui rehvid ära vahetada siis võiks minna juba maanteed mõõtma.
kui kellegil seda autot rohkem vaja kui mul, siis olen avatud pakkumistele.
täna keevitasin ära pagasniku tihendi randi, mis täiesti püdel oli, rohkem vist toda aparaati keevitusele ei tutvusta, las olla nii kuis on.
vahetasin ka paagi ja tagatuled ning tuledelüliti.
põhimõtteliselt kui rehvid ära vahetada siis võiks minna juba maanteed mõõtma.
kui kellegil seda autot rohkem vaja kui mul, siis olen avatud pakkumistele.
azlk 412 1975, MZMA 408 1966 ja 2140SL 1986
Mosse on nagu Tallinn-ei saa kunagi valmis
Mosse on nagu Tallinn-ei saa kunagi valmis
Re: AZLK 412 1975 randoA
Paar päeva tagasi vahetasin ära roolikarbi, oli ilmatu suur lõtk mida välja regullida enam ei saanud, nüüd on kohe teine tera.Samuti vahetasin ära rooli, vana oli jubedalt pude, külge sai ka uus käigukangi nupp.
Veel vahetasin ära roostes esitule ning tegin veel veitsa heakorra töid.
Eile käisin proovitiiru tegemas, umbes 3km.
See 408 mootori hääl on selline...väga omamoodi, nagu sääraks põristaks kapotiall
pidurdades kisub veitsa paremale, peab vasaku poole klotsid üle vaatama.
mingi imelik pidurivedelik on tol.selline must nagu tõrv.See on vist see Neva või mis ta oligi?
kas seda võib d0t-4ga segada?
Veel vahetasin ära roostes esitule ning tegin veel veitsa heakorra töid.
Eile käisin proovitiiru tegemas, umbes 3km.
See 408 mootori hääl on selline...väga omamoodi, nagu sääraks põristaks kapotiall
pidurdades kisub veitsa paremale, peab vasaku poole klotsid üle vaatama.
mingi imelik pidurivedelik on tol.selline must nagu tõrv.See on vist see Neva või mis ta oligi?
kas seda võib d0t-4ga segada?
azlk 412 1975, MZMA 408 1966 ja 2140SL 1986
Mosse on nagu Tallinn-ei saa kunagi valmis
Mosse on nagu Tallinn-ei saa kunagi valmis
Re: AZLK 412 1975 randoA
ei, segada ei tohi neid, sa pead süsteemist õli välja vahetama päris kindlasti
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: AZLK 412 1975 randoA
Mhm, seda ma ise arvasin ka, kuid päris kindel polnud.
Tänud!
Tänud!
azlk 412 1975, MZMA 408 1966 ja 2140SL 1986
Mosse on nagu Tallinn-ei saa kunagi valmis
Mosse on nagu Tallinn-ei saa kunagi valmis
Re: AZLK 412 1975 ja azlk 408 1970 randoA
Ütleme nii et asja sai tast siiski!
enne:
Ja pärast:
Tegin siis kerge uuenduskuuri, värv ei ole teab mis esinduslik, aga kaugelt täitsa okei vaadata ning tunduvalt parem kui see mis enne oli.
Olen üht teist ikka ära vahetanud ja korrastanud, summutit sai keevitatud hoolega ning lõpuks ka suhteliselt talutavaks tehtud.Sõber loovutas katuseraami kah veel.
Tegemist veel veitsa on, kuid ei midagi hullu.Kui kõik hästi läheb ja ma meelt ei muuda siis saab ka tagadil näha mossut
Mõni pilt veel:
enne:
Ja pärast:
Tegin siis kerge uuenduskuuri, värv ei ole teab mis esinduslik, aga kaugelt täitsa okei vaadata ning tunduvalt parem kui see mis enne oli.
Olen üht teist ikka ära vahetanud ja korrastanud, summutit sai keevitatud hoolega ning lõpuks ka suhteliselt talutavaks tehtud.Sõber loovutas katuseraami kah veel.
Tegemist veel veitsa on, kuid ei midagi hullu.Kui kõik hästi läheb ja ma meelt ei muuda siis saab ka tagadil näha mossut
Mõni pilt veel:
azlk 412 1975, MZMA 408 1966 ja 2140SL 1986
Mosse on nagu Tallinn-ei saa kunagi valmis
Mosse on nagu Tallinn-ei saa kunagi valmis
- wax
- Site Admin
- Postitusi: 1722
- Liitunud: 01 Veebr 2009 01:47
- Telefon: 53414666
- Asukoht: Linnuvabrik
- Kontakt:
Re: AZLK 412 1975 ja azlk 408 1970 randoA
päris maasikas ju
AZLK 412IE '74 - AZLK 434IE '75 - M402 '57 ja mõned kastikad ning 40-ed ka.
https://www.facebook.com/WaxGarage
https://www.facebook.com/WaxGarage
Re: AZLK 412 1975 ja azlk 408 1970 randoA
Päriselt näeb paremgi välja kui piltidelt.
Linnuvabriku garaaž
Re: AZLK 412 1975 ja azlk 408 1970 randoA
eks see värvi pealt koonerdamine maksis ikka kätte...on parem kui enne, kuid võiks siiski hulka parem olla
azlk 412 1975, MZMA 408 1966 ja 2140SL 1986
Mosse on nagu Tallinn-ei saa kunagi valmis
Mosse on nagu Tallinn-ei saa kunagi valmis
Re: AZLK 412 1975 ja azlk 408 1970 randoA
Pikka aega on vaikus olnud.Arvasin, et kajastan pigem protsessi ja lõpptulemust siis, kui asi on valmis.
Igatahes, lugupeetud talverallikas läbis noorenduskuuri.Ma ei mäletagi kas ma peale rallit kirjutasin ka siia, või mitte, küll aga lisaks mõned pildid
kuskil rallil tehtud, koht on küll tuttav, kuid nime ei suuda meenutada.Auto oli sel aal veel ühes tükis.
Kodus tagasi: seljataga pea 600km, juhipoolse lisatule viis kaasa lisakatsetel olev rekkarehvide hunnik, mis kõhualt läbi käis ja pool esipõlle kaasa võttis.
alustatud värskendustöödega: põhi puhtaks pestud ja mosse garaažis külili.Küljekarbist avanes järgnev vaade-mulda ja savi silmini täis.
Põhja töötlesin enda arvates parimate asjadega mis suutsin kuskilt poodidest välja tuhnida.Arvan, et see raip enam ära ei mädane.
Poolraamid keevitasin kokku, küljekarpe ei viitsinud otsima hakata, nende asemel on 4mm seinaga 60x80 nelikanttoru, kere nii pea kõveraks ei hüppa
vahepeal jooksid pähe idootsed mõtted(loe: BMW 1.8 mootori paigaldus)sellest aga ei tulnud midagi, visuaalselt ja teoreetiliselt kõik klappis, tegelikult aga tuli hoolega ringi teha karterit, sillatala ja ka lansekat, k.kasti ja kardaanitunnelit.seega loobusin sellest ja mootor seisab endiselt vajalike komponentidega garaazinurgas, kel huvi,see kirjutab.
Ütleme nii, et pea 6 kuud olen teist teinud ja ehitanud, kindlasti ei ole veel valmis, kuid enam pole palju.Sõidab ja töötab.natuke elektrit vaja veel sättida ja korra pidurid õhutada ,rattad vahetada ja peaks olema legaalne värk.
mõned pildid veel:
koostamisjärgus:
suhtelislet valmis:
Põlvamaalt tõin ära korraliku vanatüübi salongi, pruuni armatuuri jm osadega:
Hetkel aitab
hästi läheb ja rahakott toetab siis näeme nostalgiapäevadel.kui ei, siis-TALVERALLI!!!
Igatahes, lugupeetud talverallikas läbis noorenduskuuri.Ma ei mäletagi kas ma peale rallit kirjutasin ka siia, või mitte, küll aga lisaks mõned pildid
kuskil rallil tehtud, koht on küll tuttav, kuid nime ei suuda meenutada.Auto oli sel aal veel ühes tükis.
Kodus tagasi: seljataga pea 600km, juhipoolse lisatule viis kaasa lisakatsetel olev rekkarehvide hunnik, mis kõhualt läbi käis ja pool esipõlle kaasa võttis.
alustatud värskendustöödega: põhi puhtaks pestud ja mosse garaažis külili.Küljekarbist avanes järgnev vaade-mulda ja savi silmini täis.
Põhja töötlesin enda arvates parimate asjadega mis suutsin kuskilt poodidest välja tuhnida.Arvan, et see raip enam ära ei mädane.
Poolraamid keevitasin kokku, küljekarpe ei viitsinud otsima hakata, nende asemel on 4mm seinaga 60x80 nelikanttoru, kere nii pea kõveraks ei hüppa
vahepeal jooksid pähe idootsed mõtted(loe: BMW 1.8 mootori paigaldus)sellest aga ei tulnud midagi, visuaalselt ja teoreetiliselt kõik klappis, tegelikult aga tuli hoolega ringi teha karterit, sillatala ja ka lansekat, k.kasti ja kardaanitunnelit.seega loobusin sellest ja mootor seisab endiselt vajalike komponentidega garaazinurgas, kel huvi,see kirjutab.
Ütleme nii, et pea 6 kuud olen teist teinud ja ehitanud, kindlasti ei ole veel valmis, kuid enam pole palju.Sõidab ja töötab.natuke elektrit vaja veel sättida ja korra pidurid õhutada ,rattad vahetada ja peaks olema legaalne värk.
mõned pildid veel:
koostamisjärgus:
suhtelislet valmis:
Põlvamaalt tõin ära korraliku vanatüübi salongi, pruuni armatuuri jm osadega:
Hetkel aitab
hästi läheb ja rahakott toetab siis näeme nostalgiapäevadel.kui ei, siis-TALVERALLI!!!
azlk 412 1975, MZMA 408 1966 ja 2140SL 1986
Mosse on nagu Tallinn-ei saa kunagi valmis
Mosse on nagu Tallinn-ei saa kunagi valmis
Re: AZLK 412 1975 ja azlk 408 1970 randoA
põhja kaitseb kõige paremini värv, mis on on kantud puhtale metallile. Kui aluskiht on midagi muud, aitavad pealmised möksid tihti asjal "haududa"...randoA kirjutas: Põhja töötlesin enda arvates parimate asjadega mis suutsin kuskilt poodidest välja tuhnida.Arvan, et see raip enam ära ei mädane.
...
Poolraamid keevitasin kokku, küljekarpe ei viitsinud otsima hakata, nende asemel on 4mm seinaga 60x80 nelikanttoru, kere nii pea kõveraks ei hüppa
nelikandi-viite taustal meenub täisraamil masinate kohta öeldav: "õnnetuse korral on suht terveks jäänud autos inimesed, kes näevad suht elusad välja"...
üldiselt näeb aga piltidelt hea välja.
Kollane 21406. Liigub harva - tahab hulka rohkem tähelepanu, kui muud sõidukid