7. leht 12-st
Re: AZLK 21406, 1986 ja AZLK 2140, 1979. Martpoiss
Postitatud: 06 Apr 2015 22:57
Postitas Martpoiss
Stern, loe müügiteemat täpsemalt
Auto ei maksnud 1500 eurot.
Salongisoojendusega on siis minigt omaloomingut tehtud? Soojenduskraan oli teisel pool mootorit (juhi pool) ja trossi küljes ei olnud. Mina ei olnud varem tähele pannud ka ventilatsiooni juhtimise juures kolme kangi, ei jõudnudki uurida mida see ülemine teeb, juhibki kraani?
Passis on kirjas aastaks 79 aga birkal 78, ühtegi märki deforss mootorist ma välja ei lugenud.
Karpa juurde läheb vaakum küll, hetkel tõmbas sõites igatahes gaasi vajutamisel hinge kinni, eks tuleb selle karpa hingeeluga ka lähemalt tutvuda.
Re: AZLK 21406, 1986 ja AZLK 2140, 1979. Martpoiss
Postitatud: 06 Apr 2015 23:09
Postitas moskiito
ülemine juhib kraani, alumine luuki kapoti ja akna vahel. Sedasi peaks originaalis olema.
Re: AZLK 21406, 1986 ja AZLK 2140, 1979. Martpoiss
Postitatud: 08 Apr 2015 18:01
Postitas Martpoiss
Kas keegi mäletab millises teemas kirjeldati kuidas pidurite "punast tuld" kustada ehk siis see klapp paika ajada või viitsib siin uuesti seletada
Sain just Tartust suppordi tihendikomplekti kätte ja loodetavasti on õhtuks pidurid olemas
Re: AZLK 21406, 1986 ja AZLK 2140, 1979. Martpoiss
Postitatud: 08 Apr 2015 18:08
Postitas stern100
Martpoiss kirjutas:Kas keegi mäletab millises teemas kirjeldati kuidas pidurite "punast tuld" kustada ehk siis see klapp paika ajada või viitsib siin uuesti seletada
Sain just Tartust suppordi tihendikomplekti kätte ja loodetavasti on õhtuks pidurid olemas
Minu teemas. Täpset lk ei oska kohe öelda.
Re: AZLK 21406, 1986 ja AZLK 2140, 1979. Martpoiss
Postitatud: 08 Apr 2015 19:11
Postitas Seenior
Kuna sul on pikalt seisnud tehnika,siis on soovitav signalisaator lahti võtta ja puhtaks teha,muidu võib juhtuda,et jäädki seda tulukest kustutama,sest kolb ei liigu piisavalt vabalt.
Re: AZLK 21406, 1986 ja AZLK 2140, 1979. Martpoiss
Postitatud: 08 Apr 2015 20:14
Postitas partnermosse
Martpoiss kirjutas:Kas keegi mäletab millises teemas kirjeldati kuidas pidurite "punast tuld" kustada ehk siis see klapp paika ajada või viitsib siin uuesti seletada
Sain just Tartust suppordi tihendikomplekti kätte ja loodetavasti on õhtuks pidurid olemas
Mitu raha odavam tuli võrreldes kohalike hindadega?
Re: AZLK 21406, 1986 ja AZLK 2140, 1979. Martpoiss
Postitatud: 08 Apr 2015 23:10
Postitas Martpoiss
Tihendikomplekt oli Tartus Mekres vist 3.20
Pidurid said kokku ja õhutades kustus tuli iseenesest ära, proovima veel ei jõudnud, klotse hoidvaid splinte ei olnud varuks ja roosteseid ei ole mõtet tagasi panna. Tagavarasadulatel olid üldse splintide asemel jämedad pulgad millel otsas omakorda splint, kas need on omalooming või hilisema aasta toode?
Re: AZLK 21406, 1986 ja AZLK 2140, 1979. Martpoiss
Postitatud: 09 Apr 2015 01:11
Postitas partnermosse
Martpoiss kirjutas:Tihendikomplekt oli Tartus Mekres vist 3.20
Pidurid said kokku ja õhutades kustus tuli iseenesest ära, proovima veel ei jõudnud, klotse hoidvaid splinte ei olnud varuks ja roosteseid ei ole mõtet tagasi panna. Tagavarasadulatel olid üldse splintide asemel jämedad pulgad millel otsas omakorda splint, kas need on omalooming või hilisema aasta toode?
Kui pulgad, siis omalooming, aga idee on hea, olen isegi seda varianti kasutanud kuid roostealti pulgaga
oli mugavam kokku-lahti-kokku paigaldada ja klots libises paremini peal. Parim oleks roostevabast pulka kasutada
Re: AZLK 21406, 1986 ja AZLK 2140, 1979. Martpoiss
Postitatud: 09 Apr 2015 10:00
Postitas SanderV
punase tule kustutamiseks olen juudimeetodit kasutanud... Juhe küljest
Re: AZLK 21406, 1986 ja AZLK 2140, 1979. Martpoiss
Postitatud: 09 Apr 2015 10:13
Postitas Martpoiss
Ja mis sa Talupoja teemas rääkisid ... Et pidurid võiks korras olla