7. leht 36-st

Re: MZMA 401 1955 Lepik

Postitatud: 22 Sept 2014 22:00
Postitas moskiito
no see on isegi päris kobe tükk, kui vaadata neid mida olen eelnevalt näinud

Re: MZMA 401 1955 Lepik

Postitatud: 22 Sept 2014 22:11
Postitas Lepik
Pilt

Pilt

Pilt
Pilt
Pilt

Re: MZMA 401 1955 Lepik

Postitatud: 22 Sept 2014 22:36
Postitas Lepik
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Raske aru saada aga need olid küljekarbid ja eelnevad pildid on tehtud enne haamriga auto kallale minekut.

Re: MZMA 401 1955 Lepik

Postitatud: 22 Sept 2014 23:55
Postitas TALUPOEG TALUJA
Tean mehi,kes sellise autu puhul lõiguvad kõik mädad kohad välja,et keevitajal oleks lihtsam....
Tegelikult lõppeb asi sel juhul vanametallis. Õigele taastajale piisab ka ainult nägemusest...

Re: MZMA 401 1955 Lepik

Postitatud: 23 Sept 2014 15:42
Postitas fokser
Sellel masinal küll mingit põhja pole... :)

Kui saladus pole siis, mis plaanid sellega on?

Re: MZMA 401 1955 Lepik

Postitatud: 23 Sept 2014 17:32
Postitas Lepik
Põhja sellel masinal tõesti pole ,aga on küllalt kobe katus ja 4 ust . Ja nagu TALUPOEG veel mainis ,on ka nägemus.
.Vaat selle nägemuse kavatsen plekiga üle katta,eks näis kas õnnestub. Hankisin ka ühe korraliku numbritega plekitüki,
selle külge hea auto nina ehitada.

Re: MZMA 401 1955 Lepik

Postitatud: 24 Sept 2014 23:54
Postitas Lepik
Veidi ka auto ajaloost. Mina sain selle M-401 e Vändrast. Eelmine omanik sai mosse oma isalt 1980 a.
Viimane ülevaatus tehtud 1989 ja peale seda auto seisnud garaazis. Nagu aru sain oli auto päris tihedalt kasutuses.
Pikemad otsad olid lausa Vändrast -Leningradi.Pooled plekid on juba üle keevitatud ,lappe ja tugevdustükke
päris ohtralt lisatud. Kahjuks on rooste neistki jagu saanud. Auto on aastast 1953. Kapotialune on päris kõvasti ümber
keevitatud ,kahjuks on ka vana armatuur välja lõigatud ja asendatud sileda plekiga,milles vist 407-e näidikud.
Väliselt tundus päris kobe ,kodus veidi haamriga koputades ma nii rõõmus enam ei olnud,sest iga paari löögi järel tuli osa
autost labidaga uksest välja visata.Ei ole ju viisakas enne auto ostmist seda veidi haamriga taguda ja siis öelda,et ma vist ikka ei taha seda.
Olen kindel ,et eelmine omanik ei teadnud sellest midagi, kui mäda masin altpoolt tegelikult on.Aga suured tänud selle eest,et
seda mosset üldse alles on hoitud-25 aastat ja veel garaazis. Kui ta neid pilte siin foorumis vaatab võib ikka päris ära ehmatada.
Aga kuna ma lubasin ,et sellest saab korralik , sõitev mosse siis nii ka saab. originaal ei tule,kuna auto on liialt palju ümber ehitatud.
Mulle meeldib rohkem selle mudeli väike edasi arendus ,see oleks ka vastus FOKSER-i küsimusele.Jõudu kõigile.

Pilt

Re: MZMA 401 1955 Lepik

Postitatud: 25 Sept 2014 10:19
Postitas fokser
Põhja taastamine sellel masinal paistab suht mõtetu, kuna seda teist sellel autol lihtsalt pole. Huvitav, mis sellest veel alles jääks, kui auto liivapritsi saata. Minu enda 400se küljest lõigatud põhi osteti aastaid tagasi ära. Ostja oli üliõnnelik, kuna seal ei olnud ühtegi auku ega suuremat roostet... nüüd saan aru miks :)

Re: MZMA 401 1955 Lepik

Postitatud: 25 Sept 2014 23:48
Postitas Lepik
Eks ma pean sellel põhja ikka uue tegema,aga esimeseks tööks saab -ukseaugud. Kuna eelnevate karpide keevitamistega on ukseaugud liiga
väikseks tõmband ( uksed käivad vastu keskmist posti),siis tuleb vanad karbid lahti lõigata ja tungrauaga ukseavad õigesse mõõtu.
Kahjuks selgus ,et esimesed uksepostide alumised otsad suht mädad.Kuna uksepost on üks osadest mis kerele eesosas jäikuse annab,siis-
tuleb vist uued teha.
Pilt

Pilt

Pilt

Re: MZMA 401 1955 Lepik

Postitatud: 26 Sept 2014 15:57
Postitas HendrikR
Tundub,et tööd on palju.Tehnika tuleb 412 oma või midagi väheke võimsamat? :) Edu masinaga,tundub,et tuleb seekord midagi huvitavat... ;)