Veidi ka auto ajaloost. Mina sain selle M-401 e Vändrast. Eelmine omanik sai mosse oma isalt 1980 a.
Viimane ülevaatus tehtud 1989 ja peale seda auto seisnud garaazis. Nagu aru sain oli auto päris tihedalt kasutuses.
Pikemad otsad olid lausa Vändrast -Leningradi.Pooled plekid on juba üle keevitatud ,lappe ja tugevdustükke
päris ohtralt lisatud. Kahjuks on rooste neistki jagu saanud. Auto on aastast 1953. Kapotialune on päris kõvasti ümber
keevitatud ,kahjuks on ka vana armatuur välja lõigatud ja asendatud sileda plekiga,milles vist 407-e näidikud.
Väliselt tundus päris kobe ,kodus veidi haamriga koputades ma nii rõõmus enam ei olnud,sest iga paari löögi järel tuli osa
autost labidaga uksest välja visata.Ei ole ju viisakas enne auto ostmist seda veidi haamriga taguda ja siis öelda,et ma vist ikka ei taha seda.
Olen kindel ,et eelmine omanik ei teadnud sellest midagi, kui mäda masin altpoolt tegelikult on.Aga suured tänud selle eest,et
seda mosset üldse alles on hoitud-25 aastat ja veel garaazis. Kui ta neid pilte siin foorumis vaatab võib ikka päris ära ehmatada.
Aga kuna ma lubasin ,et sellest saab korralik , sõitev mosse siis nii ka saab. originaal ei tule,kuna auto on liialt palju ümber ehitatud.
Mulle meeldib rohkem selle mudeli väike edasi arendus ,see oleks ka vastus FOKSER-i küsimusele.Jõudu kõigile.